۱۷ تیر ۱۳۹۲

وب‌گردی با کامپیوتر از طریق گوشی ال‌جی شما

شما می‌توانید کامپیوتر یا لپ‌تاپ را به گوشی ال‌جی خود متصل کنید تا کامپیوتر شخصی شما از اتصال شبکۀ 3G یا EDGE برخوردار شود.

برای انجام این کار، کامپیوتر شخصی خود را از طریق کابل یو.اس.بی به گوشی تلفن همراهتان متصل کنید. اگر صفحه‌ای ظاهر شد که نشان داد نوع اتصال را انتخاب کنید، اتصال یو.اس.بی را انتخاب کنید و از همان جا می‌توانید وب‌گردی را آغاز کنید. اگر این صفحه ظاهر نشد، کلید Home یا خانه را برای بازگشتن به حالت اولیه بزنید. سپس، به فهرست تنظیمات بی‌سیم و شبکه (Menu – Settings – Wireless and network) بروید و در آنجا گزینۀ Tethering and portable hotspots را انتخاب کنید. سپس، گزینۀ اتصال از طریق یو.اس.بی را علامت بزنید. بعد از این مرحله، کامپیوتر شما باید درایورهای مربوطه را نصب کند. برای امتحان کردن، تنها کافیست برنامۀ مرورگر خود را باز کنید و شروع به وب‌گردی کنید.

اگر این راهکار فایده نداشت، راهکار دیگر استفاده از برنامه‌ای به نام PdaNet است. قبل از نصب این برنامه باید به فهرست تنظیمات برنامه (Menu – Settings – Applications) بروید و Development را انتخاب کنید. در این فهرست گزینۀ USB Debugging را علامت بزنید. سپس برنامه و نرم‌افزار را برای کامپیوتر دانلود کنید. وقتی هر دوی آنها نصب شدند برنامۀ PdaNet را روی لپ‌تاپ و سپس روی گوشی نصب کنید. تمامی مراحل را طبق دستورالعمل انجام دهید تا روند نصب کامل شود.

هشدار: برخی اپراتورها ممکن است به شما هشدار دهند که طبق قرارداد، چنین اتصالی مجاز نیست. اما با این حال، باز هم شما می‌توانید از تکنیک‌های بالا استفاده کنید اما یادتان نرود که اپراتور شما چندان خوشحال نخواهد شد. علاوه بر این، اگر شما اعتبار نامحدود یا سیم‌کارت دائمی ندارید، حواستان باشد که زیاد از کامپیوتر یا لپ‌تاپ برای انتقال اطلاعات از طریق گوشی استفاده نکنید زیرا ممکن است هزینۀ گزافی را متحمل شوید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۶ نظر

نجفی ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام گوشی ال جی جی۲ من اصلا به لپ تاپ وصل نمیشه یعنی گوشی را نمی خونه چیکار باید بکنم

ال جی ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

ظاهرا مشکل از لپ تاپ شماست

با لپ اپ یا کامپیوتر دیگری هم چک کرده اید؟

emad ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام،گوشیه منم همین مشکل رو داره شما براش راه حلی پیدا کردین؟

يوشع موسالو ۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام گوشی ال جی p713 من اصلا به لپ تاپ(dell) وصل نمیشه یعنی گوشی را نمی خونه چیکار باید بکنم

ادمین وبلاگ نتچرخی ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

من با سامسونگ وصل میشم اما گوشی بعد از ساعاتی داغ و هنگ میکنه چاره چیست؟

ال جی ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

گوشیت رو عوض کن 🙂

نظر دهید