۰۹ تیر ۱۳۹۲

پوشه‌های کارت حافظه در اندروید

ساختار پوشۀ میکرو اس‌دی در اندروید

وقتی اولین گوشی اندروید خود را می‌خرید، سیستم عامل اندروید باید پوشه‌هایی که برای ذخیرۀ فایل‌ها در کارت میکرو اس‌دی است را ایجاد کرده باشد. علاوه بر این، بیشتر برنامه‌ها پوشه‌های اضافی نیز تا آنجا که مورد نیاز باشند ایجاد می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم انواع پوشه‌هایی که در سیستم‌عامل اندروید وجود دارد را بررسی کنیم:

پوشه‌های اصلی

پوشه‌های اصلی توسط خود سیستم‌عامل و برنامه‌های کاربردی ایجاد می‌شود.

  • Android : توسط سیستم‌عامل اندروید و برنامه‌های کاربردی استفاده می‌شود.
  • android_secure : توسط سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌شود.
  • DCIM : این پوشه برای تصاویر و محتوای پوشۀ دیگری به نام Camera یا دوربین استفاده می‌شود که حاوی تمام تصاویر و ویدئوهایی است که با دوربین گوشی ثبت می‌شود.
  • Download : این پوشه به صورت اتوماتیک هنگام نیاز به دانلود فایل‌ها ایجاد می‌شود.
  • LOST.DIR : اندروید این پوشه را برای دخیرۀ فایل‌های گم‌شده ایجاد می‌کند.

پوشه‌های اختیاری

شما می‌توانید پوشه‌های دیگری برای سازمان‌دهی فایل‌های خود با نام‌های مختلف ایجاد کنید.

چند پوشۀ اختیاری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی به فایل‌های موسیقی، زنگ‌های اعلان شخصی‌سازی‌شده و زنگ هشدار دسترسی داشته باشید و سیستم فایل‌های خود را نظم و ترتیب دهید:

  • Music (موسیقی): فایل‌های موسیقی خود را در این پوشه قرار دهید تا توسط پخش‌کنندۀ موسیقی یا مدیاپلیر تشخیص داده شوند.
  • Ringtones (زنگ‌ها): شما می‌توانید این پوشه را برای شخصی‌ کردن زنگ‌های خود استفاده کنید.
  • Notifications (اعلان‌ها): این پوشه را برای گذاشتن زنگ‌هایی قرار دهید که می‌خواهید به عنوان زنگ اعلان‌ یا Notification Tones شناخته شوند.
  • Alarm (زنگ هشدار): اگر می‌خواهید از زنگ‌های سفارشی برای هشدارهای خود استفاده کنید این پوشه را ایجاد کنید.

پوشه‌های دیگر توسط سیستم‌عامل یا برنامه‌های کاربردی در صورت نیاز ایجاد می‌شوند.

۱۹ نظر

Saeed ۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

جدیدا زدین تو کار آموزش های گوشی!!!بهتر نیست خبر های دسته اول خفن از الجی بذارین؟؟
مثلا زمان ورود G Pro به ایران و از اینجور چیزا

admin-user4 ۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز هر مطلب جای خود را دارد، در مطلب مرتبط با جی پرو عرض شد در ماه آگوست احتمال ورود این گوشی به ایران است

علیرضا شهبازی فرد ۱۲ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

عزیز دلم من خودمم از طرفدار های سرخت الجی هستم ولی باید آدم عادل باشه . اگه میخوای گوشی بخری اصلا منتظر الجی و جی پرو نباش که زمانی میاد که روت نمیشه تو دستت بگیری مثل جی که شرکت هر چی هم تبلیغش کنه بازم اصلا فروشش بالا نمیره چون الان دیگه نسبت به رقبا حرفی برای گفتن نداره. بعدم الجی اینقدر دیر آپدیت میده و برای مشتریاش هیچ ارزشی قایل نیست من خودم ۹ ماه پیش یک میلیون و نیم دادم ۴x ولی اصلا ازش راضی نبودم بخاطر پشتیبانی بسیار ضعیف برای پدرم هم همون موقع پرادا خریدم و هنوز آپدیتش نیومده
الجی فقط در صنعت لوازم خانگی بسیار عالی عمل میکنه و من با قاطعیت میگم که در ایران حرف اول را میزنه اما از نظر تلفن همراه بسیار ضعیف و غیرقابل قبوله چون هم دیر وارد میشه و قیمت بسیار بالا نسبت به رقبا داره و اصلا پشتیبانی هم نداره و تو دستم که بگیری صد تا حرف پشتته که چرا رفتی سراغ الجی و از این حرف ها دیگه چون طرفداراش اصلا زیاد نیستن تمام این مشکلات هم بخاطر ورود دیر گوشیاش و قیمت مسخره ی آنهاست . الان جی تو شیراز یک میلیون و هشتصد تومن قیمتشه در حالی که رقبا گوشی های بهتر با رنج کمتری را در اختیار شما قرار میدن.

امین ۸ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

تو دیگه خیلی ادعا میشه! خب مرد حسابی، اینجا در مورد فایلهایی آندروید توضیح میده، یعنی تشخیص نمیدی واسه ورود ی گوشی باید سرچ کنی تا به جوابت برسی؟؟؟
عجب آدمای پر ادعایی پیدا میشه! اینا دیگه کین؟؟؟؟

احمد ۱۰ دی ۱۳۹۹ پاسخ

الو داداش یه پوشع دارم اسمش هست storag۴گیگ حافظم رو گرفته چطور پاکش کنک

حسین ۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
بنظر من همانگونه که راهنمای الکترونیک جزء جدانشدنی از تلوزیونهایپیشرفته امروزیست و با توجه به عدم آشنائی کاربران ایرانی با سیستم عامل آندوئید که در سالهای اخیر کاربرد گسترده ای در تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها پیدا کرده است بنظر می رسد تهیه نرم افزار یا بهتر بگویم اپلیکیشن راهنمای کار با گوشیهای ال جی بایستی در دستور کار قرار گیرد و مجموعه مقالات آموزشی ارائه شده در این درگاه ارتباطی بصورت یک مجموعه در بخش پشتیبانی در منوی کتابخانه کمکی در اختیار کاربران قرار گیرد ضمنا لازم به ذکر است سیستم عامل اندوئید یک سیستم عامل متن باز مبتنی بر سیستم عامل لینوکس می باشد که برای استفاده در تلفن های همراه و تبلتها توسعه یافته و خود سیستم عامل لینوکس هم ریشه در سیستم عامل یونیکس که در ابر کامپیوترهای قدیمی شرکت ای بی ام مورد استفاده قرار می گرفت دارد . به هر حال منهم اعتقاد دارم همانگونه که داشتن رایانه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز خود بهترین مشوق شخص برای آموختن این سیستم عامل می باشد خریداران این گوشی نیز با استفاده از کتابچه راهنمای کاربران مرحله به مرحله کار را فرا خواهند گرفت . و با خارج شدن بازار تلفن های همراه هوشمند از انحصار اپل و سامسونگ و ارائه مدلهای با قابلیت های متفاوت ومتنوع با رنج قیمتی متفاوت و البته ارزانتر از سوی ال جی و در مرحله بعدی شرکت های چینی مانند هواوی و ZTE وHTC به این بازار سرعت پیشرفت فن آوری و از سوی دیگر کاهش چشمگیر قیمت را در این زمینه شاهد خواهیم بود البته در این میان کسانیکه همزمان کیفیت ، ارزانی ، امکانات ، دوام و تفاوت در طراحی متناسب با سلیقه خود را می خواهند قطعا ال جی را بر می گزینند مشابهتهای طراحی گوشیهای اپل ( آیفون ) با یکدیگر و مشابهت آنها را در طراحی با سامسونگ و طراحی متفاوت ال جیکه به آن هویت مستقل می بخشد و روزومه همکاری این شرکت با بزرگات تولید کننده نرم افزار و سخت افزار در دنیا برای تولید محصولات با کیفیت و صد البته با هزینه تمام شده کمتر که در نهایت باعث امکان ایجاد رقابت و عرضه محصول ارزانتر از رقبا می گردد موید این ادعا می باشد . البته در این میدان مشکل سازان واقعی نه رقیب هم وطن و نه شرکت اپل که بنظر می رسد با درگذشت بنیان گذار آن یعنی آقای استیون جابز دوران طلائی آن پایان یافته و رو به افول می رود بلکه شرکتهای نو پای چینی می باشند که برای عرضه تلفن های هوشمند با قیمت کمتر از صد دلار دور خیز نموده اند . البته حساب گوشیهای تقلبی و طرح اصلی با کیفیت پائین چینی از اینها جداست
به هر حال با انتصاب آقای بنیامین دارمی مدیر اسبق بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال جی به عنوان مدیر بازاریابی بخش موبایل بنظر می رسد ال جی دور خیز خود را برای تصاحب بیشترین سهم بازار در بازار موبایل ایران نیز آغاز نموده و علاوه بر این درگاه ارتباطی که اخبار بخش موبایل آن نه بطور هفتگی و روزانه بلکه ساعتی بروز می شود شاهد تبلیغات گسترده محیطی در اماکن عمومی شامل بیلبوردها و بنرهای نصب شده بر روی تیرکهای تبلیغاتی و پل های هوائی تا بدنه پله های برقی و دربهای آسانسور مراکز فروش اصلی موبایل هستیم بهتر است در این بخش بر مزیدهای گوشیهای ال جی که خوشبختانه کم هم نیست و سازگاری آن با سایر محصولات بویژه تلوزیونهای هوشمند ال جی و در صورت امکان مقایسه فنی با تولیدات رقبا در این درگاه ارتباطی بپردازید برخلاف سایر محصولات ال جی که در ایران کاملا شناخته شده هستند هنوز آنچنان که باید محصولات ال جی در حوزه تلفن های هوشمند شناخته شده نیست و بقول معرف در این رابطه جای کار خیلی زیاد است
موفق باشید .

علیرضا شهبازی فرد ۱۲ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ای کاش آقا حسین آدم با داشتن اطلاعات از نظرات مردم یک برند را محبوب جلوه میداد. درسته که شما در این شرکت کار میکنید اما دلیل نمیشه که اطلاعات نادرست در اختیار مردم قرار دهید. ای کاش شما نظرات کاربران گوشی هاتونو در سایت های مختلف میخواندید.
بنده ۹ ماه پیش گوشی ۴x خریدم و بعد از ۴ ماه زیر صفحه نمایش خود به خود پره گرد و غبار شد که خود نمایندگی شیراز گفت که بله متاسفانه این گوشی چنین مشکلی داره و حتی گوشی هایی هم که در پاساژ صوتی شیراز در دید مردم گزاشتید همگی این مشکل منو دارن .
واقعا صحیح نیست که مردم را گول بزنیم و با افتخار بگوییم کیفیت الجی از فلان برند بهتره . حالا چنین مطلبی از دید شما بیان بشه واقعا درست نیست چرا که در مطالب لباسشویی امدید یک لباسشویی امروزی را با یه مدل ۳۷ سال کار کرده مقایسه کردید بنده از شما یک سوال دارم که آیا لباسشویی امروزی فلان برند که شما بسیار از آن خوبی گفتید هم ۳۷ سال کار میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا نه گارانتی ۱۰ سال موتورش که تموم شد عمر کل لباسشویی هم تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین ۱۲ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
جناب آقای شهبازی فرد گرامی
با سلام :
در مورد لباسشوئی کن وود ۹۰۰ خریداری شده در سال ۱۳۵۳ یعنی چهل سال پیش باید بگم در دهه ۵۰ مدت تولید یک مدل از هرکالا بمراتب بیشتر از دهه اخیر یعنی تعویض کاملتمامی مدلها در هر سال بود یکی از دلایل دوام این قبیل اجناس هم همین بود یعنی وقتی یک مدل از لوازم خانگی برای مدت بیش از ۱۰ سال ( در مورد این مدل خاص شاید نزدیک به ۲۰ سال ) تولید می شود دسترسی آسان به لوازم یدکی و تولید داخل شدن اکثر قطعات از جمله لاستیک دور درب و فیلتر و …. نگهداری و تعمیر آن را به صرفه می کند دوما منهم قبول دارم دوام اجناس قدیمی بعلت سادگی فن آوری ساخت آنها بمراتب بالاتر است در کل با کیفیت و قیمت مناسب و طاحی عالی محصولات خانگی ال جی که احتمالا با احتساب تولیدات تحت لیسانس در داخل رتبه اول فروش در داخل کشور را به خود اختصاص داده هم عقیده ایم لباسشوئی های کن وود موجود در بازار ( که تیراژ آن بسیار اندک است) غالبا ساخت کشور ترکیه هستند و از نظر قیمت قابل رقابت با محصولات آسیایی نیست و به علت پیچیدگی تکنولوزی و استفاده از قطعات الکترونیکی به جای قطعات مکانیکی از یک سو و تغییرات زودهنگام در مدلها قطعا خیلی زود با مشکل کمبود قطعات یدکی و عدم صرفه اقتصادی در تعمیر از چرخه عملیاتی خارج می شوند هم اکنون قطعات جارو برقی الکترولوکس تولید سال ۱۳۵۰ در بازار بیشتر و باقیمت بسیار ارزاتر یافت می شود تا لوازم جاروبرقی همین برند تولید سال ۲۰۰۸ میلادی در مورد گوشیهای ال جی هم در چند نوبت مشکل گوشیهای قدیمی که باعث شده مردم با تردید به محصولات جدید آن بنگرند را در این درگاه ارتباطی اعلام و بزرگترین مشکل آن را نداشتن یک نماینده انحصاری و نه چند نماینده رسمی عنوان کردم بطور مثال اکثر گوشیهای ال جی فروخته شده در تهران با ضمانت شرکت مانا تل نماینده رسمی گوشیهای ال جی در ایران می باشد در حالیکه چندی قبل خبر افتتاخ اولین فروشگاه رسمی ال جی در میدان تجریش تهران منتشر شد اگر قسمت شد و به تهران آمدید حجم عظیم تبلیغات گوشیهای هوشمند ال جی بخصوص در خیابان جمهوری اسلامی را ببینید وقتی وارد بزرگترین مرکز فروش موبایل در ایران یعنی پساژعلاعدین در جنب پل حافظ در این خیابان می شوید از همان مقابل درب ورودی کیوسک معرفی ( ونه فروش ) موبال الجی توجه شمنا را به خود جلب می نماید بدنه تمامی پله های برقی و درب آسانسورها و هرکجانگاه می اندازی تبلیغات شرکت ماناتل نظرت را بخود جلب می نماید اگر بتوانی از میا هم همه و ازدحام بیش از حد در این پاساز خودت رابیرون بکشی از هر طرف تا جائی که چشم کار می کند در تیرکاهای نصب شده در وسط خیابان جائی که نرده های خط ویژه اتوبوس خیابان را به دوقسمت تقسیم می کند تبلیغات ال جی را می بینی از نظر تنوع مدل و رنگ هم که خودتان کلام آخر را گفتید تنوع قیمت و تنوع گارانتی و صحبت های مختلف فروشندگان یکی می گوید چون مغازه من در طبقه اول نیست و بقول معروف پاخور نیست و هزینه اجاره آن پائین تر است قیمت من در این پاساژ غیر قابل رقابت است ، دیگری می گوید منهم اگر بخواهم وجدانم را زیر پا بگذارم کافبیست باتری اصلی را با باتری متفرقه رم اصلی را با رم متفرقه و … عوض کنم تا بتوانم مثل دیگران ارزان بفروشم قطعا اگر قصد خرید فقط گوشی را داشته باشی از تخیف مناسب خبری نیست اما اگر ببینند می تواند انواع کیف ، رم میکرو اس دی و محافظ صفحه و … در کنار گوشی با قیمت ماسب به شما بفروشند و شما را مجاب نمایند که بایستی کلی نرم افزار و آنتی ویروس و آپدیت نرم افزار که اتفاقا نسخه اورجینال و سازگار راهم فقط خودشان دارند و با تخفیف مناسب در مقابل چند هزار تومان برایتان نصب کنند ممکن است تخفیفی به شما بدهند در حالیکه قیمت محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی محصولا ال جی بصورت رسمی مشخص و البته امکان گرفتن تخفیف وجود دارد اگر دقت کرده باشید در این درگاه ارتباطی خبر افتتاح اولین فروشگاه موبایل الجی در میدان تجریش تهران اخیرا یعنی هفته قبل منتشر شد پس ذر مورد گوشیهای در معرض فروش در پاساژ صوتی شیرالز نیز ضمانتی در خصوص اصل بودن و یا ورود آن از مبادی رسمی و سازگاری آن با تجهیزات اپراتورهای فعال در ایران و … وجود ندارد زیرا همانطور که قبلا گفتم محصولات ال جی برای بازار هر کشور سفارشی سازی میشود همانگونه که تلوزیونهای ارزانقیمت قاچاق ال جی که بعلت اینکه مبدا ورود آن عمدتا شهر بانه در استان کردستان می باشد فاقد امکاناتی همچون گیرنده دیجیتال می باشد و فاقد اپلیکیشن های موجود در نمونه عرضه شده با ضمانت گلد ایران می باشد و برنامه پخت غذاهای ایرانی صرفا در ماکروفرهای سفارش ایران که از نظر ظاهری کاملا شبیه به مدلهای عرضه شده در سایر کشورها و همچنین اکولایزر فارسی مخصوص موسیقی سنتی ایران در دستگاتههای صوتی سفارش ایران وجود دارد ممکن است بخشی از نارضایتی شما در ارتباط با همین موضوع باشد دوما علاوه بر گوشی عدم عرضه مناسب تجهیزات جانبی که باعث استفاده از قابلیت های خاص دستگاه توسط کاربران مورد علاقمند می گردد و همچنین ناسازگاری تجهیزات صوت وتصویری ال جی با گوشیهای ال جی ( بطور مثال وجود داکت ادیو یا همان پایه گوشی مناسب تلفن های همراه تولید شرکت اپل یا همان آیفون بجای پایه گوشی مناسب گوشیهای ال جی در سینماهای خانگی ال جی و سازگاری آنها با سیستم عامل IOS شرکت اپل) و فقط وجود یک نمونه بلند گوی قابل حمل در محصولات عرضه شده در ایران که علاوه بر سازگاری با گوشیهای ایفون امکان استفاده از گوشیهای ال جی را نیز با خود دارد در بین این همه محصول و … اگر به محصولات شرکت رقیب یعنی سامسونگ نیز نگاهی داشته باشیم درست است که دقیقا مانند ال جی در بخش لوازم صوتی و تصویری فقط یک نماینده انحصاری در ایران دارد اما در کنار نمایندگیهای رسمی متعدد برای گوشیهای تلفن همراه یک نماینده شاخص که همزمان نمایندگی گوشیهای هواوی ساخت چین را هم دارد وجود دارد و علی رغم اینکه گوشیهای گارانتی این نماینده بطور میانگین ۵۰ هزار تومان گرانتر است باز هم فروش بیشتری دارد این نمایندگی در مکانهای مختلف از جمله پاساز علاعدین و بازار موبایل ایران بهترین بخش پاساز در طبقه همکف را به غرفه معرفی محصولات تبلت و گوشیهای تلفن همراه اختصاص و این تجهیزات را جهت تست در دسترس عموم قرار داده و افراد مسلط به کار و خوش برخورد را جهت راهنمائی مراجعان در این مکانها که متراز بالائی نیز دارند به کار گمارده خوب مسلم است در این دو مکان که سهم عمده ای در فروش تلفن همراه در بازار تهران رادارند وقتر مراجعه کننده چنین برخوردهایی را می بیند ترجیح می دهد گوسی را با قیمت بالاتر از همین نماینده رسمی خریداری کند اما ال جی چند هفته و روزهای جمعه در مکانی که اصلاقرابتی با فروش موبایل ندارد اقدام به برگزاری برنامه معرفی گوشیهای جدید ال جی می نماید .
و یا در مرکز تجاری قائم که بورس موبایل نیست اولین فروشگاه برند خود را راه اندازی می نماید در حالیکه بسیاری از نمایندگیهای فروش محصولات ال جی مانند فروشگاه علی و یا دفینه با توجه به وسعت و نزدیکی با پاسازهای علاعدین و بازار موبایل ایران هم برذای معرفی امکانات و هم برای فروش بمراتب مکانهای مناسب تری هستند و علاوه بر فروش چند برابری مرکز فروش غفعلی با توجه به تغییر برند دادن بسیاری از فروشگاههای صوتی و تصویری چد فاصل خیابانهای حافظ و ولیعصر ( عج ) به برند ال جی قطعا کوچکترین کاهش فروشی در محصولات صوتی و تصویری ال جی نیز رخ نخواهد دارد منهم تا کنون از محصولات صوتی و تصویری ال جی استفاده و راضی هستم اما تا کنون گوشی تلفن همراه ال جی نداشته ام زیرا ما افرادی که سن بالائی داریم معمولا در خرید وسواس بیشتری داریم در خاتمه باید بگویم من هیچگونه ارتباط ماری با شرکت الجی و نمایندگیهای آن ندارم اما بواسطه شغلی که دارم در محل کار و همچنین به لحاظ داشتن لوازم زندگی از این برند چند ساعتی با محصولات ال جی سرو کار دارم در محیط کار بیشتر مانیتور ال جی در مقابل چشمانم قرار دارد و در خانه هم اگر فرصتی بشود چند دقیقه ای پای تلوزیون الجی استراحت می کنم فقط همین در کنار محاسنی که از این بند از من شنیده اید انصافا میزان انتقادات من از همه بیشتر است و در یک کلام خودتان قضاوت کنید در زمانیکه صنایع ما در تنگنا قرار داشتند و مثلا گرودیک آلمان قطعات تلوزیون را در اختیار بزرگترین تولید کننده تلوزیون ایران در دهه ۶۰ و ۷۰ یعنی پارس الکتریک قرار نمی داد و به خاطر کمبود برخی از قطعات خاص مانند کمپرسور یخچال قیمت رسمی و بازار آزاد یخچال تقفاوت چشمگیری داشت حیات مجدد صنایع ما با همکاری کدام شرکت توانست مجددا روی پای خود بایستد ایا می دانستید بسیاری از صندلیهای پلاستیکی و یا نیمه پلاستیکی و فازی مورد استفاده در منازل و مکانهای عمومی با مواد اولیه تولید ال جی تولید می شود و یا تامین کننده مواد بدنه انواع چراغهای سقفی و دیواری دارای طلق محافظ از جنس پلی کربنات با استفاده از مواد اولیه تولید شرکت ال جی تولید شده و رادیو پخش نصب شده روی اکثر اتومبیل های تولید داخل که یا آرم کارخانه خودرو سازی تولید کننده و یا نامهای ایرانی دارند با تامین قطعات توسط ال جی در داخل کشور تولید شده اند آیا می دانستید اولین سری گوشیهای ال جی عرضه شده در بازار ایران در شرکت مادیران تولید شده و شرکت مادیران علاوه بر تامین بخش عمده ای از نیازهای داخلی اولین صادر کننده مانتیور در ایران می باشد که از دهه ۷۰ صادرات این محصول را آغاز نموده و … اما از نظر نفوذ گرد و خاک و مقاومت در برابر ضربه و خط و خش بخصوص بخش صفحه نمایش اگر دنبال گوشی بودید اکسپیرا زد سونی انتخاب مناسبی برای شما بود به هر حال به جای این همه تبلیغات محیطی و … بنظر من مکان یابی مناسب در میان فروشگاههای موجود صوتی و تصویری ال جی ولو بصورت فروش موازی موبایل در کنار تلوزیون که در برخی فروشگاههای سایر برندها نیز مرسوم است معرفی تمام گوشیهای و لوازم جانبی و آدرس تعمیرگاه مرکزی و نمایندگیهای مجاز در بخش فارسی سایت رمی شرکت ال جی سازگاری بیشتر سایر محصولا از جمله محصولات صوتی و تصویری جدید ال جی با تلفن های همراه تولید این برند به همراه ضمانت تعویض دو هفته ای و ضمانت ۱۸ ماهه گوشی و تعهد تامین قطعات تا ده سال از خاتمه تولید هر مدل تولید اپلیکیشن ها و بازیهای متناسب باسلیق و فرهنگ کشورمان و ایجاد یک مرکز تماس برای نظر خواهی از مشتریان بیشترین اثر بخشی در این رابطه را دارد هر چند در آینده نزدیک با ورود گوشیهای هوشمند بسیار ازان قیمت تر چینی که اختمالا کمتر از یک چهارم گوشیهای موجود در بازار را خواهند داشت کار برای شرکتهای پیشکسوت مانند اپل و موفق مانند سامسونگ و ال جی و سونی مشکل تر خواهد شد و دور از انتظار نیست رتبه اول فروش تلفن های همراه تا ۵ سال دیگر نه مربوط به این برندها بلکه مربوط به یک برند چینی باشد . ضمنا قرار نیست تمامی اقلام موجود در سبد یک برند از محبوبیت و کیفیت یکسانی بهره مند باشند همانگونه که پاناسونیک در تلفن های رومیزی ، سونی در دوربین های فیلم برداری ، فیلیپس در لوازم بهداشتی شخصی مانند ریش تراش ، ال جی در لباسشوئی و یخچالهای ساید بای ساید ، بوش در جاروبرقی ، آبسال در کولرهای آبی ، مزید بالاتری نسبت به سایر محصولات خود دارند
موفق باشید .

admin-user4 ۱۳ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

دوست گرامی
از این پس مطالبی که به پست ارتباط نداشته باشد پاک خواهد شد.
لطفا مرتبط با مطلب نظر خود را بیان کنید
ارادتمند

حسین ۱۵ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
باعرض سلام ادب و احترام
خدمت admin-user 4 به استحضار می رساند
اظهار نظر ارسال شده صرفا مربوط به جوابیه دوست گرامی آقای علیرضا شهبازی فرد می باشد که در آن یبه اظهار نظر ماهها قبل در مورد لباسشوئی ال جی اشاره و از بابت نفوذ غبار به پشت صفحه موبایل ال جی خود گله کرده بودند .
با تشکر مجدد از شما

admin-user4 ۱۵ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون از شما بابت درک بالایتان

علیرضا شهبازی فرد ۲۰ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

کمال تشکر از آقای حسین و سایت آزاد را دارم که بالاخره ما آزادی را یک جا دیدیم. دوست عزیز من آقا حسین بنده چیز دیگری را عرض کردم من گفتم که هر چیزی را به جای خودش باید مقایسه کرد و اصلا صحیح نیست که ما کیفیت و کارایی را مختص فقط و فقط یک برند بدانیم و من فکر نمیکنم که شما جوابی در رابطه با سوال من داده باشید و خوب است بدانید که من گوشی را با گارانتی ماناتل خریدم که مخصوص الجی هست ولی اون مشکلاتی را که قبلا گفتم گوشی داشت . خوشحال میشم اگر یه سر نمایندگی های مجاز لوازم خانگی الجی بزنید خودتان مشاهده میکنید که لوازم تفاوت قیمتی بسیار کمی با برند های آلمانی دارد و باز هم همین موضوع تناقض داره با تفاوت قیمتی که شما آنرا قبلا بیان کردید و این را یک مزییت دانستید. به هرحال برایتان آرزوی پیروزی و سربلندی میکنم.

saeid ۲۷ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
قبلا گوشیم one v بود الان huawei p6 خریدم رممو فرمت کردم حالا گذاشتمش تو p6 اوتوماتیک پوشه بندی نمیکنه حتی پوشه android رو هم نمیسازه رم داخلیش ۸ که ۴ تاش استفاده میشه وقتی بازی hd نصب میکنم دیتاشو که تو sd card

saeid ۲۷ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
قبلا گوشیم one v بود الان huawei p6 خریدم رممو فرمت کردم حالا گذاشتمش تو p6 اوتوماتیک پوشه بندی نمیکنه حتی پوشه android رو هم نمیشازه رم داخلیش ۸ که ۴ تاش استفاده میشه وقتی بازی hd نصب میکنم دیتاشو که تو sd card میریزم دیتارو نمیشناسه ولی تو رم خود گوشی میریزم میشناسه میشه راهنماییم کنید تا بتونم از sd card استفاده کنم و پوشه بندی بشه

بهرام جعفری ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.منم همین مشکل با سامسونگ گرند دارم.بد جوری کلافم کرده.اگه کسی میدونه راه حلشه چیه لطفا کمکم کنه.

علی ۲ دی ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و عرض خسته نباشی
در اکسپریا j چگونه است
من داخل اون هیچ فایل منیجری ندارم
ممنونم

فواد ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

بعدازفرمتکردنمموریمتمامپوشهای کارتحافظه امپاکشدنودیگهگوشیاتماتیکپوشهنمیسازه

Mahan ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید ممکنه راهنمایی کنید… من یه رم ۳۲ میکرو داشتم بخاطر ویروس دادم دست یکی و اون هم تمام این فولدرها رو پاک کرد!!! الان که دارم نوت ۳ میگیرم و میخوام از این رم استفاده کنم این فولدرها رو خود گوشی درست میکنه؟! یا باید خودم بسازم و این نامها رو بزارم؟

Amoosadeq ۲۳ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم بدونم چطوری باگوشی ال ۷۰ میشه کارت حافظه اس دی رو به عنوان مکان ذخیره اصلی انتخاب کرد؟

نظر دهید