۲۲ مرداد ۱۳۹۲

آغاز عرضۀ رسمی LG Optimus G Pro در ایران

 

تهران، برج میلاد- دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392- Optimus G Pro، گوشی هوشمند ال‌جی با نمایشگر 5.5 اینچ Full HD IPS Display، به بازار ایران راه یافت.

در همایشی که به مناسبت ورود این گوشی هوشمند، با بزرگترین صفحه‌نمایش در میان گوشی‌های هوشمند ال‌جی، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران ترتیب داده شده بود، علاوه بر مدیران ال‌جی در ایران، جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند تا ورود رسمی Optimus G Pro را خوشامد گویند.

ال‌جی Optimus G Pro، که برای اولین بار در کنگرۀ جهانی موبایل در اوایل 2013 رونمایی شد، به شبکۀ 4G LTE، صفحه‌نمایش 5.5 اینچ Full HD IPS و امکانات تجربۀ کاربری جدید مجهز است که برای برآورده کردن نیاز کاربران برای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ ساخته شده است.

نمایشگر Full HD IPS در Optimus G Pro، که با همکاری LG Display تولید شده است، 1080×1920 پیکسل در 400 پیکسل در اینچ فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند با 3140 میلی‌آمپر، در نوع خود، بزرگترین ظرفیت باتری را دارد و لذت مشاهدۀ Full HD را برای ساعات متمادی میسر می‌کند. با دوربین بهبودیافته 13 مگاپیگسل در پشت و 2.1 مگاپیکسل در جلوی دوربین، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوها را با کیفیت Full HD، یعنی همان کیفیتی که در تلویزیون‌های HD می‌بینید، ثبت و ضبط کنند.

در ابتدا جیمز پارک، مدیرکل ال‌جی موبایل در آفریقا و خاور میانه، درباره ال‌جی موبایل و ورود Optimus G Pro به بازار ایران سخنانی را ایراد کرد. وی در ادامه گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»

سپس بنیامین دارَمی، مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران، به بررسی مشخصات و امکانات اصلی Optimus G Pro پرداخت و ویدئوهایی در مورد قابلیت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد این گوشی هوشمند نمایش داد.

Optimus G Pro با تجربۀ کاربری پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که مخصوص این گوشی ساخته شده است؛ مثل ضبط دوگانه (Dual Recording) و پانورامای واقعیت مجازی (VR Panorama). قابلیت ضبط دوگانه به کاربران امکان می‌دهد تا هم‌زمان با دوربین جلو و پشت عکس بگیرند و تجربۀ منحصربه‌فرد تصویر در تصویر داشته باشند. VR Panorama امکان مشاهدۀ محیط‌های کاملا افقی و عمودی در نمای 360 درجه را میسر می‌سازد.

 امکانات تجربۀ مبتکرانه و خلاقانۀ پرطرفدار در Optimus G به Optimus G Pro هم افزوده شده است. مانند Qslide، QuickMemo و بزرگنمایی زنده (Live Zooming).

در پایان قرعه‌کشی 3 گوشی Optimus G Pro توسط سه نفر از دوستانی که این گوشی را قبل از ورود بررسی کرده بودند، انجام شد و این تلفن همراه هوشمند به سه نفر خوش‌شانس از اصحاب رسانه اهدا شد.

ال‌جی Optimus G Pro یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار است. این گوشی به تازگی در نشست جهانی LTE در 2013 (LTE World Summit 2013) از نظر امکانات و عملکرد در صنعت تلفن همراه مفتخر به جایزۀ بهترین تلفن همراه/دستگاه LTE شد.

کمی پس از معرفی این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل 2013، جایزۀ red dot design  برای طراحی عالی به این گوشی اهدا شد.

مشخصات اصلی Optimus G Pro

  • چیپ‌ست: پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 600
  • حافظه: 32 گیگابایت / میکرو اس‌دی (تا 32گیگابایت)
  • RAM: 2 گیگابایت DDR
  • صفحه‌نمایش: 5/5 اینچ Full HD (1080×1920 پیکسل/ 400 پیکسل در اینچ)
  • دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل با فلاش ال‌ای‌دی / دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: اندروید 4.1.2 (Jelly Bean)
  • باتری: 3140 میلی‌آمپر (قابل جدا شدن / امکان شارژ بی‌سیم)
  • اندازه: 150.2×76.1×9.4 میلی‌متر

۱۴ نظر

رها ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

ال جی.  
کاری نکنید که خیلی ها مثل من که برند خانوادگی آنها ال جی است مجبور بشوند مارک دیگری استفاده کنند
من قلبا ال جی رو دوست دارم ولی از دروغ های جدیدش ناراحت شده ام

admin-user4 ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

متوجه منظور شما نشدیم دوست گرامی

Saeed ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

قیمت؟؟؟!!!!

admin-user4 ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

سعید ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

ایا قراره مدل ضد اب G هم وارد بشه یانه؟چه خبر از اپدیت ها؟همه ی شرکت ها دارن گوشی هاشونو اپدیت میکنن به جز ال جی

admin-user4 ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز مطلبی اعلام نشده

امين قاسمي سليمانيه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ممنون خوب بود اما میتونست با نظم تر باشه در ضمن ما نمایندها مثل همیشه در سایه بودیم امااز همه تشکر میکنم مخصوصا جناب دارمی جناب شایانفر ….
ومدیر فروش شرکت یاس آقای محمد ریش پور
به امید دیدار
باتشکر -امین قاسمی نماینده کرمانشاه

مهدی هاشمی ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

چقدر غافلگیر کننده جی پرو هم که اومد به امید رونمایی هرچه سریعتر G2

رها ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

من یک گوشی ۳dmax حدود یک سال پیش گرفتم که موقع خریر فروشنده گفت طبق اعلام ال جی بزودی ورژن اندروید جدید برای گوشی اعلام میشود ولی حالا متوجه شدم که فقط برای فروش بوده و خبری از آپدیت نیست خیلی ناراحت شدم من بیشتر لوازم خانه ام ال جی هستند ولی از این دروغ خیلی ناراحت شدم

admin-user4 ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز
متاسفانه ما نمیتوانیم جوابگوی وعده های فروشنده ها باشیم و خودمون واقعا نمیدانیم آپدیت بعدی وجود دارد یا نه!

حسین ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
“ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. “این دو جمله نقل قول شده از سوی آقای جیمز پارک مدیر کل ال جی موبایل در آفریقا و خاور میانه که قبلا جملات شبیه به آن را بسیار از زبان مسئولین خارجی ال جی شنیده ایم رمز موفقیت ال جی در صحنه بین المللی است در ایران تهیه و تولید محتوای فارسی و ایرانی برای گوشیهای تلفن همراه مذاکره با بانکها برای واگذاری تلفن همراه با تسهیلات بانکی که با نوعی ضمانت برگشت سرمایه همراه است واگذاری تلفن همراه به کارکنان دولت بصورت کسر اقساط از فیش حقوقی و از همه مهمتر ارائه همزمان مجموعه کاملی از تجهیزات جانبی میتواند در فروش بالای موبایل های گرانقیمت تر تاثیر بسزائی داشته باشد و برعکس تبلیغات محیطی نامتعارف و بیش از حد محصول که ارتباط نزدیکی با هزینه تمام شده کالا برای مشتریان دارد میتواند بجای اثر مثبت به یک عامل منفی تبدیل شود فراموش نکنید موبایل یخچال ساید بای ساید و یا لباسشودی نیست که براحتی قابل ورود به صورت قاچاق را نداشته باشد و در صورت افزایش قیمت رسمی آن زمینه قاچاق آن موجود است که با گارنتی متفرقه هم برای شما و هم برای خریداران میتواند مشکل ساز باشد .
موفق باشید

mohammad farmand ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام خسته نباشید . از دوستام شنیدم که قصد دارید گوشی OPTIMUS G2 رو پیش فروش کنید ولی قیمتی براش اعلام نکردید . ممنون میشم که قیمت پیش فروش رو بهم بگید خیلی ممنون

admin-user4 ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید (بنر بالای بلاگ )

smrj ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید می خواستم بدونم گوشی lg g pro e988 که برای ایران عرضه شده است قابلیت ۴g یا همان lte دارد؟
ممنون

نظر دهید