۰۶ مرداد ۱۳۹۲

ارتباط با سبکی منحصربه‎‌فرد با LG OPTIMUS L9

چشم‌گیر با مدل طراحی مربع

رضایت و کامیابی را در نوعی طراحی بیابید که هم سبک زیبا و نفیسی دارد و هم به دست گرفتن آن راحت است.

صفحه‌نمایش 4.7 اینچ QHD IPS

با صفحه‌نمایش 4.7 اینچ فضای بیشتری برای گشت زدن پیدا کنید. این صفحه‌نمایش در نوع خود بزرگترین صفحه‌نمایش به حساب می‌آید که جزییات غنی و تجربۀ مشاهدۀ راحت‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. مشاهدۀ بهتر را با صفحه‌نمایش qHD IPS با وضوح 540×960 برای ایجاد تصاویر زنده، وضوح مطلق و جزییات باورنکردنی تجربه کنید.

با باتری بادوام همیشه بیرون و در دسترس بمانید

با باتری 2150 میلی‌آمپر +SiO، که در صنعت پیشگام است، بیرون بروید و از هر چه که دوست دارید در تمام طول روز لذت ببرید. این باتری مبتکرانه با حفظ ضخامت و باریک بودن گوشی، کارایی را بیشتر می‌کند.

عملکرد بالا با پردازندۀ دوهسته‌ای

وب‌گردی پرسرعت، چندوظیفگی روان و توانایی دانلود محتوای فایل‌های سنگین را با پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز کشف کنید. این پردازنده هر کاری را که شما بر عهدۀ او بگذارید به راحتی انجام می‌دهد.

ترجمۀ فوری با یک اسکن

با استفاده از قابلیت QuickTranslator، نه تنها کلمات خارجی فوراً ترجمه می‌شوند بلکه همۀ جمله نیز به زبان مورد نظرتان برگردانده می‌شود. با یک اسکن ساده، شما می‌توانید انسان‌ها و فرهنگ‌های جدیدی را ملاقات کنید و دامنۀ اطلاعات و دانش خود را با سبکی مدرن وسعت دهید.

به راحتی و به دلخواه خود تایپ کنید

تایپ کردن تاکنون به این سادگی نبوده است. پیام‌ها، با حرکت شما روی صفحه‌کلید، بیشتر هماهنگ هستند زیرا شکل صفحه‌کلید بر اساس نحوۀ تایپ کردن شما با یک یا هر دو دست، تطبیق داده می‌شود.

ایده‌های خود را با QuickMemo بزرگتر کنید

با قابلیت QuickMemo تمام ایده‌های خود را بزرگتر، واضح‌تر و به‌یادماندنی‌تر کنید. به راحتی هر چه می‌خواهید را ثبت کنید و یادداشت دستی روی آن بنویسید. شما می‌توانید این یادداشت‌ها را همراه با لینک URL مستقیم به اشتراک گذارید.

فقط بگویید Cheese و عکس بگیرید

اکنون شما می‌توانید از خودتان عکس‌های عالی بگیرید؛ بدون اینکه کلیدی را فشار دهید و عکس‌های لرزان و تار ثبت کنید. فقط کافیست دوربین را روی حالت فرمان صوتی تنظیم کنید تا تنها با کمک فرمان صوتی و شاتر Cheese تصاویر شگفت‌انگیزی ثبت کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۹ نظر

علیرضا شهبازی فرد ۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

من پدرم برا تولد مامانم این گوشی را به پیشنهاد من خرید واقعا به معنای واقعی یک گوشی فوق العاده هست . چند روز پیش هم آپدیت جیلی بین هم براش اومد که من آپدیتش کردم واقعا یک گوشی محشره من از ۴x خودم بیشتر دوستش دارم.

علیرضا شهبازی فرد ۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

به مامانم حسودی میکنم چون شرکت الجی احترام بیشتری به این گوشی نسبت به گوشی من قایل هست چون هم یه آپدیت جامع و کامل بهش داده و اینجا هم چند روز پیش تو رده های امتیاز نمره ی بیشتری به l9 داده بود .
جالبه من اون موقع ۱ میلیون و ۵۰۰ دادم ۴x ولی کلا الجی ما رو فراموش کرده و یه آپدیت جامع و عالی به ما هنوز بعد از ۱ سال نداده ولی خدا شانس بده به l9 دار ها یه آپدیتی شرکت داده که دیگه این گوشی هیچ مشکلی نداره.

مهدی ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

من تاحالا در مورد گوشی های تا قیمت یک میلیون و نیم خیلی تحقیق کردم و چندتا گوشی خوب پیداکردم۱. optmus 4x hd و ۲. samsung galaxy s3 و ۳. xperia t و ۴ .xperia ion .5. xperia z ولی دیدم باقیمتی کم تر می توانم یک گوشی بهتر و با امکاناتی بهتر بخرم که این گوشی ان اس

مریم ۲۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

رم این گوشی ۷۶۸ یا ۱ گیگ ؟

علی ۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.گوشی من این گوشی رو اول پاییز امسال خریدم. واقعا زیبا سبک سریع است. ابعادشم خوبه راحت تو جیب جا میشه. چون مربع است.
من از کرج خریدمش ۷۸۰
راضیم ازش……….

سارا.ط ۲ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

قیمت این گوشی چنده؟
دوربینش چند مگا پیکسله؟
اسمش اینهOptimus L9 II
یا اینOptimus L9 P760
Optimus L9 P760 دوربینش تا اون جا که من فهمیدم ۵ مگا پیکسله
ولیOptimus L9 IIدوربینش ۸ مگائه
میشه جواب این سوالامو بدین

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

به محض کسب اطلاعات بیشتر شما را مطلع خواهیم کرد

شاهین ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

کاش خدمات پس از فروش داشت! بازار موبایل و علائدین رو زیر و رو کردم یه قاب محافظ گیر نیومد براش.

اگه کسی میدونه از کجا میتونم پیدا کنم راهنماییم کنه

میرفخار ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

از کجا می تونم گوشی g3رو با گارانتیش تهییه کنم؟

نظر دهید