۲۴ مرداد ۱۳۹۲

با لمس خورشید شارژ و صحبت کنید

شارژر اضطراری و کارکیت خورشیدی ال‌جی HFB-510

شارژرهای دیواری را فراموش کنید. با کارکیت بلوتوث خورشیدی ال‌جی، مدل HFB-510، در خودرو یا در حال حرکت، از تماسی لذت ببرید که بدون دخالت دست انجام می‌شود و به صورت خورشیدی شارژ شده است.

به لطف وجود فناوری کاهش نویز یا سروصدای اضافی و همچنین حذف اکو یا انعکاس صدا، HFB-510 ال‌جی خروجی صدای باکیفیتی دارد.

از همه بهتر، خرید این کارکیت یک انتخاب دوست‌دار محیط زیست است زیرا شما می‌توانید گوشی خود را با استفاده از قاب پشت به صورت خورشیدی شارژ کنید.

کارکیت خورشیدی و شارژر اضطراری HFB-510 فقط 99 گرم وزن دارد و در رنگ مشکی عرضه می‌شود. این کارکیت با برخورداری از ابعاد 104.2×66.5×24.0 میلی‌متر، طراحی متفاوت و ظاهر شیک و بیضی‌شکلی دارد که بسیار کم‌جا و جمع‌وجور است.

با HFB-510 می‌توان 16 ساعت مکالمۀ مداوم داشت و از 1100 ساعت آماده‌به‌کار بهره‌مند شد. این شارژ به دو روش خورشیدی و LG 18pin شارژ می‌شود. یکی دیگر از امکانات خوب این شارژر چندکاره قابلیت اتصال چندگانه است. با استفاده از این قابلیت شارژر می‌تواند به طور هم‌زمان با چند دستگاه ارتباط برقرار کند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

حسین ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
با توجه به اینکه چند سالی از ورود ساعت عای دیجیتال و ماشین حسابهای دارای صفحه فتوسل _ شارژر خورشیدی با بازار می گذرد و با توجه به فضای بسیار بزرگ پشت گوشی که امکان قرار دادن صفحات خورشیدی در ابعاد پنل گوشیها را می دهد بهتر نیست مدل و یا مدلهایی از گوشیها دارای شارژر سر خود ( داخلی ) به بازار عرضه گردد تا علاوه بر شارز در طول روز با قرار دادن پشت گوشی به سمت خورشید و یا هر منبع نور مصنوعی دیگر بدون نیاز به برق و یا باتری اتومبیل سرعت نسبت به شارژ گوشی اقدام کرد ؟
با احترام مجدد.

نظر دهید