۲۶ مرداد ۱۳۹۲

با OPTIMUS G PRO مثل یک کاربر حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید و به اشتراک بگذارید

با صفحه‌نمایش حیرت‌انگیز و بزرگ، امکانات دوربین که چکیده‌ای از خاطرات هستند و قدرت پردازنده‌ای که آماده برای ایجاد تجربه‌ای بی‌رقیب است، در لحظه زندگی کنید.

 

LG OPTIMUS G PRO (E980)

پردازندۀ 1.7 گیگاهرتز چهارهسته‎ای کوالکوم SNAPDRAGON

صفحه‌نمایش بزرگ و زنده 5.5 اینچ و 1080 پیکسل Full HD IPS

دوربین 13 مگاپیکسل و پیشرفتۀ Full HD با ضبط دوگانه و ردیابی فوکوس

باتری بادوام 3140 میلی‌آمپر

 

امکانات اصلی

مانند یک کاربر حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید و به اشتراک گذارید

Optimus G Pro دستگاه اشتراک‌گذاری شخصی شماست که کمک می‌کند با صفحه‌نمایش بزرگ و حیرت‌انگیز، امکانات دوربین که چکیده‌ای از زندگی را ثبت می‌کنند، قدرت پردازنده که برای ایجاد تجربه‌ای بی‌رقیب آماده است و تعاملات داخل گوشی که مثل آن را قبلاً ندیده‌اید، در لحظه زندگی کنید.

میزبانی یک صفحه‌نمایش

Optimus G Pro با برخورداری از صفحه‌نمایش بزرگ، رنگ‌های دقیق و تصاویری خیره‌کننده در صفحه‌نمایش 5/5 اینچ Full HD IPS برای مشاهدۀ بهینۀ ویدئوهای 1080 پیکسل، تجربۀ مشاهدۀ سینمایی گوشی را که بسیار شگفت‌انگیز است فراهم می‌کند و شما به راحتی می‌توانید خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید.

قدرت 4 در 1

نیروی شخصی خود را 4 برابر کنید

بهره‌وری بالا را در کنترل خود درآورید و در همان حال مصرف کلی انرژی را با پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon پایین بیاورید. 4 واحد پردازش مرکزی (سی‌پی‌یو)، که به طور مستقل عمل می‌کنند، نه تنها بیشتر کار می‌کنند بلکه هوشمندتر هم هستند.

عملکرد روان

2 گیگابایت RAM حیرت‌انگیز به عملکرد روان برای اجرای بیشتر برنامه‌های کاربردی و بازی‌ها کمک می‌کند.

وصف‌ناپذیر را وصف‌‌شدنی کنید

وقتی حرفی باقی نمی‌ماند دوربین 13 مگاپیکسل Full HD وجود دارد. با اپتیک و امکانات پیشرفته، شاتر پرسرعت‌تر، تنظیمات بصری و فرمان‌های صوتی، داستان زندگی خود را با تمام شکوهمندی‌اش ثبت کنید و به لحظاتی که ارزش قاب شدن دارند این شانس را بدهید تا بار دیگر روی صفحه بدرخشند.

  • دوربین 13 مگاپیکسل FULL HD در پشت گوشی با فوکوس خودکار
  • دوربین 2.1 مگاپیکسل FULL HD در جلوی گوشی
  • قابلیت iNTELLIGENT aUTO (هوشمند اتوماتیک) به صورت خودکار شخصیت‌های موجود در صحنه را می‌شناسد و گزینه‌های دوربین مانند سرعت شاتر و دیافراگم را با آن مطابقت می‌دهد.
  • شاتر cHEESE؛ شاتری برای فرمان‌پذیری صوتی تصویر
  • قابلیت TIME CATCH SHOT لحظات را درست قبل از فشار دادن کلید شاتر ثبت می‌کند.

به اوج برسانید

گاهی اوقات زندگی مانند یک برنامۀ زنده است و Optimus G Pro دقیقاً همانی است که شما لازم دارید. ضبط دوگانه با فعال کردن دوربین پشت و جلو به صورت هم‌زمان به هر ویدئو جلوه‌ای هیجان‌انگیز می‌دهد. با این امکان هم می‌توانید سوژه را ضبط کنید و هم واکنش خود را؛ چه عمدی باشد و چه تماماً بداهه اتفاق بیفتد.

مانند یک حرفه‌ای اولویت‌بندی کنید

با مشاهدۀ هم‌زمان مسیرهایی که در پذیرش رستوران‌ها و هتل‌ها با رنگ علامت‌گذاری شده‌اند و بررسی فعالیت‌ها در امکان عمومی، Qslide 2.0 یک حرفه‌ای چندمنظوره است. دو پنجره جدید را روی صفحه‌نمایش اصلی به طور هم‌زمان باز کنید و اندازۀ پنجره‌ها یا شفافیت و فرانمایی آن را تنظیم کنید تا هر تعطیلاتی به بهترین شیوه سپری شود.

همکاری یعنی تماس گرفتن

VuTalk به شما امکان می‌دهد تا از طریق دست‌نوشته‌ها به صورت آنی در هنگام برقراری تماس تصویری با طراحی، تصویر، نقشه و بیشتر ارتباط برقرار کنید و به اشتراک گذارید و وقتی کارتان تمام شد آنها را در دفتریادداشت ذخیره کنید. ردوبدل کردن یادداشت از دوران مدرسه تا به امروز تاکنون این قدر جالب و سرگرم‌کننده نبوده است.

البته ابتدا باید با مخاطب از طریق تماس تصویری ارتباط برقرار کنید.

مهندس سرگرمی خانگی

روشن کنید، اشاره کنید و کلیک کنید. جادو فاش می‌شود. QuickRemote ماهر شدن در بسیاری از محصولات را بدون در نظر گرفتن برند آنها آسان می‌کند. شما می‌توانید با Optimus G Pro همۀ آنها را تحت کنترل خود در آورید. اکنون فقط در دست کودکان است.

خود را با QuickMemo ابراز کنید

تصاویر صفحه‌نمایش را ثبت کنید، با انگشت یادداشت بنویسید و به طور آنلاین، از طریق پیام متنی یا ایمیل و دیگر روش‌ها با دیگران به اشتراک گذارید. در هر تصویر لمسی از خود بر جای گذارید!

با 3 روش ساده خود را ابراز کنید

  • با فشار دادن کلیدهای کم و زیاد کردن صدا به صورت هم‌زمان یا فعال کردن از طریق پایین کشیدن نوار اعلان‌ها، وارد حالت QuickMemo شوید.
  • تصویر هر صفحه‌ای را که می‌‌خواهید ثبت کنید و با انگشت هر چه می‌خواهید روی آن بنویسید.
  • از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیام متنی، ایمیل و راه‌های دیگر ذخیره کنید یا به اشتراک گذارید.

 

نمایی کاملاً مدور

VR Panorama تصویری که نمایی متوسط دارد را کنار می‌گذارد و حول ابعاد وسعت‌یافته‌ای می‌چرخد که نمای 360 درجۀ واقعی را ثبت می‌کند؛ نمایی که تاکنون نظیرش را ندیده‌اید.

زندگی در قالب داستان

با ضبط شگفت‌انگیز و باکیفیت به راحتی می‌توان هر ویدئوی Full HD را بزرگتر از زندگی حس کرد. با Live Effects یا جلوه‌های زنده ویژگی‌های چهره را هدف قرار داد و به آنها تغییرات بامزه و سرگرم‌کننده‌ای داد؛ مثلاً دهان بزرگ، چشمان بزرگ یا چهره‌ای فشرده و مچاله.

بزرگنمایی زنده

                                                      

بزرگنمایی کنید، از حالت بزرگنمایی خارج شوید و از کوچکترین جزئیات هنگام تماشای ویدئوهای ضبط‌شده با قابلیت بزرگنمایی زنده یا Live Zooming) لذت ببرید. فناوری پیچیدۀ ترجمۀ پیکسل‌ها، که با پردازندۀ چهارهسته‌ای نیرو می‌گیرد، تجربۀ مشاهده‌ای باکیفیت همراه با بزرگنمایی برای جزییات بهتر را فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را به اشتراک گذارید

با SmartShare، تلفن همراه خود را به یک تئاتر همراه یا مرکز ارائۀ طرح‌ها مبدل کنید. این قابلیت اشتراک بی‌سیم با صفحه‌نمایش‌های بزرگتر را امکان‌پذیر می‌کند و وظایف دیگر را از طریق ویژگی دوصفحه‌نمایش دوپخش (Dual Screen Dual Play) اجرا می‌کند. یادداشت‌های خود را در یک صفحه بررسی کنید و ارائۀ طرح را در صفحۀ دیگر انجام دهید. یا هنگام مشاهدۀ فیلم در تلویزیون خود ایمیل بفرستید.

دوام بی‌رقیب

با باتری پردوام 3140 میلی‌آمپر تا 15 ساعت و 30 دقیقه حرف بزنید، کار کنید و بازی کنید

زندگی شیرین است

با Optimus G Pro همه چیز کمی شیرین‌تر است. با اندروید 4.1.2 آب‌نبات ژله‌ای راحت باشید و کنترل را در دست بگیرید. وظایف ساده را انجام دهید تا تجربۀ کاربری رویایی شما، بدون در نظر گرفتن علاقۀ شخصی‌تان، فراهم شود.

فروشگاه‌های مجازی اندروید

در فروشگاه‌های مجازی اندروید، شما می‌توانید هزاران برنامۀ رایگان و پولی را از سراسر جهان مرور و دانلود کنید.

۲۱ نظر

Saeed ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

تصویری از G PAD
http://www.lg-phones.org/wp-content/uploads/2013/08/LGOptimusPad.jpg

admin-user4 ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز در مورد شایعات نظری نداریم

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
حضور اولیه تلفن های همراه ال جی در بازار ایران به سالهای دور و زمانیکه گوشیهای این شرکت در شرکت مادیران در ایران مونتاژ و یا واردکنندگان کوچک این گوشیها را وارد می کردند علی رغم ظاهر زیبا این گوشیها قدرت آنتن دهی مناسبی نداشتند و این تنها مشکل LG نبود حتی گوشی SEIMEANS مدل S55 ساخت آلمان که در آن زمانی کوچکترین گوشی موجود در بازار و گران قیمت تری و بقول معروف گل سر سبد گوشیهای بازار در آن زمان بود هم با این مشکل روبرو بود البته تعداد دکل و آنتهای تقویت کننده سیگنال تلفن همراه اول محدود و حتی در برخی نقاط پایتخت هم ارای نقطه کور بود تنها گوشیهای نوکیا و بخصوص مدل خیلی ساده ۱۱۰۰ آن که به غیر از امکانات اولیه شامل مکالمه و پیام کوتاه و صفحه نمایش تک رنگ درای چراغ قوه بود از آ/نتن دهی بالایی برخوردار بودند و بسیاری علت آن را نصب تجهیزات شرکت نوکیای فنلاند در زاه اندازی اولیه تلفن های همراه در ایران می دانند به هر حال همانگونه که اصلاح دید مردم نسبت به محصولات ال جی عوض شده می بایست با اطلاع رسانی صحیح در مورد برطرف شدن این ایراد گوشیهای قدیمی در مورد قدرت آنتن دهی و کیفیت مناسب صوتی گوشیهای جدید ال جی اطلاع رسانی کاملی صورت گیرد ضمنا می بایست الگوی طراحی گوشیهای ال جی تغییر و دارای هویت مستقل گردد زیرا چیزی که در نگاه اول مخاطب را بخود جذب می کند ظاهر گوشی است خودتان قضاوت کنید گوشیهای شما شبیه گوشیهای سامسونگ نیستند درست است که در طراحی گوشی محدودیتهایی به لحاظ داشتن حداکثر سایز صفحه نمایش در حداقل سایز گوشی وجود دارد اما می توان انحنای لبه های گوشی را کاهش و قطر گوشی را مانند قالب های صابون در اطاف کاهش و در قسمت میانی پشت با قوسی آرام افزایش و حداکثر استفاده از استیل تراش خورده و ضدخش برای بدنه بمنظور القای حس استحکام و دوام به بیننده و مقاوم سازی گوشی نسبت به آ؟ب و ضربه و استفاده از صفحه نمایش مقاوم در مقابل خراش و همچنین نصب دوربین و صفحه نمایش سه بعدی بی نیاز از عینک که نقطه قوت ال جی می باشد را در یک گوشی ایده آل پیاده سازی کرد برعکس تصور سنگیتر شدن گوشی در این طراحی نه تنها نقطه منفی محسوب نمی گردد بلکه نوعی احساس اعتماد به نفس و غرور را به مالک آن منتقل می سازد
باز هم تاکید می کنم همانگونه که طراحی سینما اسکرین فروش و نگرش مردم به تلوزیونهای ال جی را دچار تحول اساسی نمود تا زمانیکه طراحی گوشی شما تغییر نکند اگر کیفیت گوشیهای اپل و امکانات گوشیهای سامسونگ و اپل و … را یکجا در ال جی جمع کنید و تمام فن آوریهایی که ال جی در آنها پیشتاز است را نیز به آن بیفزائید باز هم دید عامه مردم کپی سازی توسط ال جی خواهد بود .
موفق باشید .

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
ADMIN-USER4 گرامی در مورد آدرس اینترنتی که کاربر سعید (saeed ) برای تصویر فبلت ( تبلت دارای امکان تماس تلفنی با سیم کارت تلفن همراه ارائه دادند نه تنها شایعه نیست بلکه تصویر فوق مربوت به LG Optimus Pad V900 که در حال عرضه تجاری در برخی از کشورها می باشد و تصاویر بیشتر و مشخصات فنی و امکانات و ویزگیهای این تبلت به زبان انگلیسی از سایت رسمی ال جی کشور مالزی بنشانی : http://www.lg.com/my/tablets/lg-V900-optimus-pad قاب مشاهده و دریافت می باشد این فبلت از نگارش ۳ سیستم عامل اندورید بهره می جوید و دارای صفحه نمایش ۸.۹ اینچی لمسی مجهز به صفحه کلید مجازی و دارای دوربین با رزولوشن پنج مگاپیکسل با قابلیت تصویر برداری و فیلمبرداری به صورت سه بعدی دارای مرور گر وب آندروئید وب کیت و ابعاد طولی ۲۴۳ میلمیمتر و عرض ۱۴۹ میلیمتر و قطر فقط ۱۲.۸ میلیمتر و وزن کلی آن با باتری فقط ۶۳۰ گرو می باشد و از نسل سوم تلفن همراه ۳G ( که در ایران فقط اپراتور رایتل در حال حاضر آن را عرضه می نماید ) پشتیبانی می کند برای سهولت استفاده از هدفونهای معمولی و اتصال آن به سایر دستگاههای صوتی و تصویری از جک کوشی استریو معمولی یا همان ۳.۵ میلیمتری برخوردار است و قابلیت نمایش فایل های متنی و ظبط صدا و …. از امکانات این فبلت می باشد که متاسفانه در ایران عرضه نمیشود با توجه به بازار بسیار خوب فبلت در ایران که در حال حاضر در تسخیر برندهای گمنام چینی ارزان قیمت می باشد و با توجه به عرضه گسترده انواع تبلت توسط رقیب هم وطن ال جی یعنی سامسونگ بنظر می رسد بخش تلفن همراه ال جی می بایست در اسرع وقت کار خود را در این بخش هم شروع نماید . البته تبلت ال جی منحصر به این یک نمونه نیست و مدلهای بسیاری از آن تولید و در بازار جهانی غرضه می گردد .
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما بویژه آقای سعید گرامی
با احترام مجدد

shahriar homayoni ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
چندتا سوال در مورد گوشی optimus g pro داشتم
۱:ادرس فروشگاهی که پیشنهاد میکنید
۲: کدوم گارانتی بهتره؟
۳: قیمتش در چه حدود هستش؟
۴: محتویات بسته رو اگه میشه با عکس تو سایت بزارین؟

admin-user4 ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ال جی دو فروشگاه رسمی در پاساژ قائم و علاالدین دارد که در بلاگ قبلا معرفی شده‌اند ولی مهمتر از فروشگاه گارانتی کشوری ال جی است و فقط یک گارانتی دارد
قیمت جی پرو حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است
محتویات بسته کابل یو اس بی و شارژر و هندزفری است همراه دفترچه راهنما

فرداد ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

این گوشی e988 است یا e985 ؟ با چه حافظه ایی در ایران عرضه می شود؟

admin-user4 ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

E988
16 GB

shahriar homayoni ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام در بسته e988 در کشور های اروپا دو تا باتری با دو نوع شارژ متفاوت عرضه میشه اینجا باتری و شارژر دوم عرضه نمیشه؟

admin-user4 ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
خیر

نیما ۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

یعنی شارزر بی سیم و باتری اضافه داخل جعبه نیست؟

admin-user4 ۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

خیر

نیما ۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

اون وقت میشه از جایی تهیه کرد؟

فرداد ۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
این گوشی صفحه محافظ gorilla glass دارد و نیاز به محافظ صفحه نمایش دارد؟

admin-user4 ۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
محافظ صفحه معمولا برای محافظت بیشتر در مقابل خراش های کلید و … استفاده میشود و اگر دوست داشته باشید میتوانید از محافظ هم استفاده کنید

نیما ۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

میشه شارزر بی سیم و باتری رو بصورته جدا پیدا کرد؟

admin-user4 ۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده است

امین ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با وجود گذشت چندین ماه از عرضه گوشی Optimus G Pro هنوز نمایندگی های رسمی این شرکت این گوشی رو موجود ندارن !!!!!!!!!!!!!

تعداد محدودی هم که دارن به قیمت ۱.۷۰۰.۰۰۰ میفروشن !!!!

آیا باتوجه به آرامش بازار عرض و رقابت بین تولید کنندگان شرکت های تولید مبایل ، این قیمت و موجود نبودن این محصول (Optimus G Pro) منطقی ست ؟

ابراهیم ۲ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
میشه لطفا اعلام کنین این مدل گوشی (E988) داخل جعبه حاوی هندزفری هستش یا خیر؟

ال جی باز ۹ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام . من حدود ۵ ماه میشه گوشی G pro دارم. از دیروز آنتن گوشیم پریده و علامت ضربدر اومده جلو آنتن . به هیچ عنوان آنتن نداره.گارانتی هم داره گوشیم.لطفاً منو راهنمایی کنید که:
۱-آیا با تغییر در تنظیمات گوشی من درست میشه؟
۲-من که مشهد رندگی می کنم به کدوم نمایندگی روجوع کنم؟

ال جی ۹ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
به خدمات تماس بگیرید آنها راهنمایی میکنند

نظر دهید