۰۲ مرداد ۱۳۹۲

دستگاه‌های پخش‌کنندۀ بلو-ری

در یک چشم به هم زدن سینمای خانگی خود را با یک پخش‌کنندۀ دی‌وی‌دی بلو-ری ارتقا دهید. پخش‌کننده‌های بلو-ری ال‌جی، تصاویری با کیفیت بالا و صدایی رسا برای ایجاد تجربه‌ای بی‌همتا از فیلم و موسیقی تا بازی‌های ویدئویی و امکانات دیگر ارائه می‌دهند؛ تجربه‌ای که تاکنون نداشته‌اید. پخش‌کننده‌های بلو-ری ال‌جی صدا و تصویر را آنقدر واضح پخش می‌کنند که شما خودتان حس می‌کنید در صحنه هستید. شما با مجموعه‌ای از امکانات می‌توانید کتابخانۀ رسانه‌ای خود را بسازید، سروسامان دهید و از فیلم، عکس، ویدئو و موسیقی به راحتی لذت ببرید.

ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مانند Dolby® TrueHD، کیفیت بالای 1080p، قابلیت وای-فای و سایر امکانات را در پخش‌کننده‌های بلو-ری ال‌جی کشف کنید تا دریابید که چرا 3 محصول از میان 5 پخش‌کنندۀ بلو-ری ال‌جی به عنوان بهترین خرید در یکی از مجلات الکترونیک مصرفی نام برده شده است.

امکانات اصلی:

  • پخش دیسک بلو-ری و دیسک بلو-ری سه‌بعدی: از فیلم‌های دیسک بلو-ری سه‌بعدی با کیفیت Full HD 1080p و دیسک‌های بلو-ری استاندارد با کیفیت HD، و دی‌وی‌دی با کیفیتی نزدیک به HD در دستگاه‌ پخش‌کنندۀ بلو-ری لذت ببرید. توجه داشته باشید که تلویزیون سه‌بعدی به طور جداگانه به فروش می‌رسد.
  • وای-فای: برخورداری از قابلیت اتصال وای-فای در پخش‌کننده‌های بلو-ری ال‌جی به شما امکان می‌دهد از مزایای استفاده از سرگرمی‌های اینترنتی از طریق وای-فای و هر جایی در دامنۀ دسترسی به آن بهره‌مند شوید.
  • کیفیت بالای 1080 پیکسل: دی‌وی‌دی‌های استاندارد را در پخش‌کنندۀ بلو-ری ال‌جی تماشا کنید تا کیفیت تصویری استثنائی با 1080 پیکسل از طریق خروجی HDMI داشته باشید.
  • مزین به MusicID و VideoID: به راحتی و به سرعت در پخش‌کنندۀ بلو-ری دی‌وی‌دی یک کتابخانۀ دیجیتال درست کنید و سکان محتوای موسیقی و فیلم خود را به دست بگیرید؛ همچنین، MusicID و VideoID به صورت خودکار دیسک‌های سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلو-ری را تشخیص می‌دهد، همۀ اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌کنند و هنر را پوشش می‌دهد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۱ نظر

حسین ۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
در کنار تمامی محاسن گفته شده در مورد قیمت دستگاههای بلو ری سه بعدی مجهز به امکانات تلوزیون هوشمند ال جی یک نکته اصلی یعنی میانگین قیمت ۳۰۰ هزار تومان آن اشاره ای نشد که در مقابل قیمت سایر برندهای معروف و همتراز پائین ترین قیمت را نیز داراست لبته برای آپارتمانهای زیر صدمتر با توجه به اینکه اکثر مدلهای جدید ال جی دارای ساب وفر یا به زبان خدمانی بلندگوی بزرگ قدرتمند که صداهای بم و قوی را در کنار بلند گوهای استاندارد تولید می کند چندان ضرورتی ندارد و با توجه به پشتیبانی از چند ورودی محتلف امکان استفاده همزمان و در کنار هم سینماهای خانگی و بلو ری در کنار هم و با یک تلوزیون وجود دارد البته در این حالت می توان از کابل اپتیکال برای برگشت صدا از تلوزیون به سینمای خانگی سود جست و از جایگزینی پخش کننده بلو ری بجای پخش کننده دی وی دی سینمای خانگی اجتناب کرد بدین ترتیب فقط برای تماشای دیسکهای بلو ری از این دستگاه استفاده و برای دی وی دی و سی دی دستگاه قدیمی مورد استفاده و استهلاک دستگاه کاهش و عمر مفید آن افزایش می یاید در ادامه باید تاکید کنم دستگاههای بلو ری ال جی در انواع مختلف با امکانات متفاوت در بازار موجود است و برخی از دستگاهها تمامی امکانات قید شده در بالا را ندارند برای کب اطلاع از انواع مدلهای عرضه شده و امکانات آنها می توانید بر روی آدرس اینترنتی :
http://www.goldiran.ir/pc-23.htm
کلیک کنید
موفق باشید .

ناشناص ۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام آیا می شود در دستگاه بلوری فیلم غیر از سه بعدی (معمولی) گذاشت؟
با تشکر

admin-user4 ۲ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام، بله

علي اسدي ۱۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام آیامیشودفیلم کپی سه بعدی راهم نگاه کردیانه و آیابلو روی دولبه راهم نشان میدهد یانه

آرین ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ،آیا می شود این دستگاه را (۳D)بر روی تلویزیون های معمولی نیز دید؟

ع ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و احترام ..ایا شما دستگاههای ۵ بعدی حرفه ای هم برای فروش دارین ؟؟/منضورم دستگاههایی هست که در پارکها و اماکن عمومی استفاده میشود لطفا منو راهنمایی کنید باشکر

nabil ۱ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام. میخواستم بدانم آیا میشود فیلم های ۳d را با استفاده از سینما خانگی بلوری روی تلویزیون معمولی دید

با تشکر

ali-sh ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام. میخواستم بدانم آیا میشود فیلم های ۳d را با استفاده از سینما خانگی بلوری روی تلویزیون معمولی دید

داود ۸ دی ۱۳۹۳ پاسخ

تلویزیون ۳ بعدی که قابلیت خواندن فیلم ۳ بعدی از هارد خارجی از طریق یو اس پی را دارد دیگر به پخش کننده بلو ری ۳ بعدی احتیاج ندارد : اینطور نیست؟

ال جی ۱۰ دی ۱۳۹۳ پاسخ

دقیقا همینطور است

ali-sh ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام. میخواستم بدانم آیا میشود فیلم های ۳d را با استفاده از سینما خانگی بلوری ۳D در تلویزیون ال سی دی با قابلیت پخش HD بدون تکنولوژی پخش ۳D سه بعدی – بصورت سه بعدی مشاهده کرد ؟

نظر دهید