۲۷ مرداد ۱۳۹۲

رقابتی شارژ کنید

پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-700

با پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-700 به راحتی می‌توانید تلفن همراه خود را، که مجهز به قاب باتری شارژ بی‌سیم Qi (چی) است، با یک حرکت ساده و بدون مزاحمت هیچ سیمی شارژ کنید.

این شارژر بازده انرژی بالایی دارد و می‌تواند طی 3 ساعت و نیم یک باتری استاندارد را شارژ کند. البته همۀ دستگاه‌ها نمی‌توانند از این شارژر استفاده کنند. این شارژ تنها با مدل‌های REVOLUTION VS910 و SPECTRUM VS920 سازگاری دارد.

نحوۀ عملکرد سیستم شارژ بی‌سیم

سیستم شارژ بی‌سیم ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را بدون وصل کردن به جریان الکتریسیته شارژ کنید. فقط کافیست قاب باتری استاندارد خود را با قاب مجهز به Qi جایگزین کنید. لازم به یادآوری است که این قاب به طور جداگانه از فروشگاه‌های مجاز قابل خریداری است. سپس، گوشی خود را روی این پد شارژکننده قرار می‌دهید. سیستم شارژ بی‌سیم می‌تواند باتری 1500 میلی‌آمپر گوشی شما را در 4 ساعت به طور کامل شارژ کند!

وقتی تلفن همراه خود را روی این شارژر می‌گذارید، پد شارژ بی‌سیم با یک صدای بیپ نشان می‌دهد که گوشی در حال شارژ است و چراغ نمایانگر ال‌ای‌دی وضعیت شارژ را نمایش می‌دهد تا بدانید چه زمانی شارژ کامل می‌شود و باتری گوشی شما پر می‌شود.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۴ نظر

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
از نظر قدرت این شارژر از مدل VCP-300 که با ظاهر مدور آن قبلا در همین درگاه معرفی شده بود می باشد اگر به نوع دوشاخه سر آدابتور دقا کنید این شارژر برای بازار آمریکا با برق ۲۲۰ ولت طراحی و تولید شده و در صورت استفاده در ایران نیاز به آدابتور مبدل ۱۱۰ به ۲۲۰ ولت دارد ضمن اینکه مدلهای گوشی سازگار با این دستگاه در سبد کالائی عرضه شده توسط ال جی در ایران قرار ندارد .
موفق باشید .

حسین ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
اصلاحیه
در متن اظهار نظر اینجانب ولتاژ برق در کشور آمریکا ۲۲۰ درج شده که اشتباه و ۱۱۰ ولت صحیح است در ابتدای اظهار نظر هم قدرت این شارژر از VCP-300 بالاتر می باشد صحیح است با عرض پوزش امیدوارم admin-user4 همانگونه که سریعا اولین اظهار نظر را تائید کردند تا دیگر دوستان اشتباه را یاد آوری نکردند لطف کنند اصلاحیه را هم تائید کنند
با عرض پوزش مجدد و آرزوی موفقیت برای شما

حسین مددپور ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا” بفرمایید از کجا می توان لوازم اضافی گوشی های LG را تهیه کرد
با تشکر

admin-user4 ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
لوازم جانبی را از فروشگاه های اصلی و بازار می توانید تهیه فرمایید که اخیرا شرکت مدیا اقدام به وارد کردن آنها کرده است

نظر دهید