۰۹ مرداد ۱۳۹۲

سیستم‌های سینمای خانگی ال‌جی

با بلو-ری و سیستم‌های سینمای خانگی جدید ال‌جی، شما می‌توانید آهنگ‌های قدیمی مورد علاقۀ خود را پخش کنید و جدیدترین فیلم‌ها را به شکل سه‌بعدی و با صدای فراگیر (ساراند) ببینید.

نهایت تجربۀ سرگرمی دیجیتال را با سینمای خانگی ال‌جی به خانه بیاورید. ال‌جی با استفاده از فناوری صدا و ویدئوی دیجیتال به سیستم سینمای خانگی شما کیفیت سینمایی می‌دهد تا شما بتوانید از سرگرمی بیشتر لذت ببرید؛ آن هم درست از روی همان کاناپه‌ای که در منزل به آن تکیه داده‌اید.

سیستم‌های سینمای خانگی ال‌جی راهی مطمئن برای ایجاد تجربۀ هیجان‌انگیز، متمایز و یک سرگرمی کامل هرروزه برای خانواده، دوستان و همسایگان است.

از سیستم سینمای خانگی LHB976 ال‌جی با ظرافت و سبک مدرن و همگام شدن با تلویزیون هوشمند و بلندگوهای بی‌سیم تا سیستم سینمای خانگی LHT854 ال‌جی با مدیاپلاس برای پخش تصاویر و ویدئوها، انواع گوناگون سیستم‌های سینمای خانگی ال‌جی برای تمامی احتیاجات سرگرمی خانگی شما در دسترس هستند.

امکانات اصلی

  • سازگاری با آی‌فون و آی‌پاد: آی‌فون یا آی‌پاد را به سیستم سینمای خانگی ال‌جی وصل کنید و از موسیقی لذت ببرید. روی آهنگ مورد علاقۀ خود کلیک کنید. سینمای خانگی ال‌جی از محصولات آی‌فون و آی‌پاد نیز پشتیبانی می‌کند.
  • تنظیم‌کنندۀ امواج اف‌ام/اِی‌ام: با سیستم سینمای خانگی ال‌جی می‌توانید امواج رادیویی را به ایستگاه رادیویی مورد علاقه‌تان تنظیم کنید و از اخبار، موسیقی، ورزش‌ها و گپ‌وگفت‌های رادیویی و برنامه‌های دیگر لذت ببرید.
  • پخش باکیفیت‌تر دی‌وی‌دی‌های استاندارد: با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید دی‌وی‌دی‌های استاندارد را در سیستم سینمای خانگی خود با کیفیت تصویر استثنائی و با افزایش کیفیت تا 1080 پیکسل از طریق خروجی HDMI را تماشا کنید.
  • فناوری Speaker Silk Demo: با سیستم سینمای خانگی ال‌جی خودتان را با صدا محاصره کنید. این صدا کمترین میزان اعوجاج و افت کیفیت را دارد و واضح‌ترین صدا برای تجربۀ بهینۀ سرگرمی خانگی است.

۲ نظر

حسین ۹ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
این دستگاه گاهها یعنی LHB976و LHT854 در ایران عرضه نمی شوند و لی دو نمونه سینمای خانگی سازگار با آیفون و آیپد در ایران عرضه می شوند یکی مدل LH-975XBH که در عین اینکه یکی از پر امکانات ترین سینماهای خانگی عرضه شده در ایران می باشد با قیمت ۸۸۰ هزار تومان در واقع یکی از ارزانترین سینماهای خانگی موجود در بازار ایران می باشد این سینمای خانگی با خروجی ۲.۱ کانال و توان خروجی ۵۶۰وات دارای پایه مخصوص آیپد و آیفون و رایدیو FM استریو و قابلیت تبدیل فایل های موسیقی در حال پخش به فایل های فشرده MP3 برای ذخیره سازی بر روی کول دیسک ( فلش ) با قابلیت پخش بیشترین فرمت های صوت و تصویر منجکله فرمت MKV و دارای قابلیت تلوزیونهای هوشمند ال جی برای دسترسی به برخی شبکه های اینترنتی و …. می باشد این مدل با بلند گوهای بسیار شکیل پاربولا هارمونی زیبائی با مدلهای سینما اسکرین ال جی نیز دارد و دیگری مدل جدید تر و پر قدرت تر و البته گران قیمت LH-985XBH که در سال جاری عرضه شده و شما با کلیک بر روی ۀدرس اینترنتی : http://goldiran.ir/pd-863.htm
امکان مشاهده تصاویر و مشخصات فنی این دو دستگاه را دارید البته اگر نوارهای قدیمی در اختیار دارید و می خواهید آنها را به فرمت mp3 تبدیل کنید می بایست یکی از دستگاههای صوتی خانگی ال جی را خریداری کنید پیشنهاد من مدل MD9350DV می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر روی آدرس اینترنتی :http://www.lg.com/ir/home-audio/lg-MD-9350DV-mini-hi-fi-system کلیک کنید این دستگاه قابلیت پخش دو کاست و تکثیر کاست ( کپی از روی یک کاست بر روی یک کاست خام ) قابلیت RIPPING یا تبدیل نوار کاست قدیمی به فایل MP3 و ذخیره آن بر روی فلش قابلیت پخش فیلم و عکس و موسیقی لز روی فلش قابلیت قراردادن سه عدد DVD و یا CD در داخل سینی آن رادیو اف ام و ای ام قابلیت پخش انواع فرمتها از جمله فرمت تصویری فشرده دایویکس و دارای خروجی تصویر کامپوننت برای پخش با کیفیت تصویر و خروی ویدئو برای پخش استاندارد تصویر در تلوزیونهای قدیمی دارای خروجی هدفون استریو اکولایزر فارسی و دستگاه کنترل از راه دور کامل ( حتی امکان کنترل دک کاست ) و … دیگر می باشد که دارای توان خروجی ۱۰۰ وات در مقیاس RMS و ۲۰۰۰ وات در مقیاس PMPO می باشد که با گارنتی شرکت گلد ایران در بازار عرضه می شود و اگر تلوزیون شما سه بعدی نیست و قصد تماشای فیلم های سه بعدی ندارید بخوبی از عهده کا سینمای خانگی برای شما با قدرت صوتی بسیار بالا و جمع و جور بر می آید این دستگاه دارای ورودی صوتی در پشت دستگاه برای اتصال تلوزیون و سایر تجهیزات صوتی نیز می باشد من از جمله اولین خریداران این دستگاه در سال ۱۳۹۰ بودم و با توجه به امکانات کامل و کیفت عالی پخش صوت و تصویر و از همه مهمتر قیمت بسیار ارزان آن از خرید خودم بسیار هم راضی هستم
موفق باشید .

حامد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

باعرض سلام خدمت تمام دوست داران تکنولوژی من سینمای خانگی مدل LH975XBHرو تازه خریده ام . لطفا اگر جزوه آموزشی از تنظیمات این مدل دارید بر روی سایتتان قرار دهید تا بتوانیم از تمام امکانات آن استفاده کنیم .

نظر دهید