۰۷ مرداد ۱۳۹۲

پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-300

  • طراحی باریک و ساده
  • جمع‌وجور و قابل حمل
  • چراغ ال‌ای‌دی نمایانگر شارژ

همیشه لازم نیست برای شارژ تلفن همراهتان به دنبال منبع برق و شارژر گوشی خود باشید.

با پد شارژکنندۀ بی‌سیم LG WCP-300، از شارژِ بدون دردسر تلفن همراه لذت ببرید. این پد برای دستگاه‌هایی که با Qi (چی) سازگاری دارند طراحی شده است. Qi نمادی تجاری برای کنسرسیوم انرژی بی‌سیم است.

ابعاد این پد شارژکننده 2.74″ (L) x 0.46″ (H) x 2.74″ (W) است. با استفاده از این شارژر، دیگر نیازی به اتصال گوشی از طریق کابل شارژ یواس‌بی به منبع برق نیست. تنها کافیست گوشی خود را روی این پد بگذارید تا به صورت بی‌سیم شارژ شود و هر وقت به گوشی نیاز داشتید آن را بردارید؛ بدون اینکه لازم باشد آن را از کابل و منبع برق جدا کنید. چراغ ‌ال‌ای‌دی در قاعدۀ پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-300 نمایانگر شارژ کردن گوشی است.

طراحی مدور پد شارژکنندۀ بی‌سیم WCP-300، در عین سادگی و تعادل در شکل کلی، بسیار شیک است. این شارژر به گونه‌ای طراحی شده است که هم ظاهر جمع‌وجوری دارد و هم به دلیل وزن سبکش به راحتی قابل حمل است و می‌تواند تمامی گوشی‌های سازگار به Qi را شارژ کند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۰ نظر

شهرام ۸ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

اپتیموس جی پشتیبانی میکنه شارژ بی سیم رو؟

admin-user4 ۹ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

خیر دوست عزیز

حسین ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
با توجه بآدابپتور و نوع دو شاخه برق سر آن که متناسب با پریز های برق ۱۱۰ ولت می باشد بنظر می رسد این دستگاه متناسب با برق ایران که ۲۲۰ ولت می باشد نباشد البته در رنج این نوع شارژر بی سیم مدلهای دیگری توسط ال جی عرضه سده که بنظر می رسد مدل VCP-700 آن که گرانتر و سرعت شاز بالاتری دارد و به شکل مستطیل و البته بزرگتر از مدل فوق می باشد برای افراد پر مشغله که وقت زیادی برای شارز تلفن همراه خود ندارد مناسب تر باشد برای مشاهده عکس و اطلاع از مشخصات آن روی آدرس اینترنتی : http://www.lg.com/us/cell-phone-accessories/lg-WCP-700 کلیک کنید البته مسئله قیمت این دستگاهه هم باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در صورت عرضه در ایران قیمتی معادل ۱۰۰ هزار تومان برای مدل ارزانتر و ۱۷۵ هزار تومان برای مدل گرانتر هزینه در بر دارد البته در حال حاضر انواع شارزر برقی و یا با رابط فندکی ماشیت و یا تبدیل فندکی ماشین به برق و درگاه یو اس بی و آدابتور تبدیل برق شهر به یو اس بی در بازار وجود دارد و در صورت ضرورت میتوان با کابل ارتباطی یو اس بی از طریق نوت بوک موبایل خودتان را شارز کنید اما پیشنهاد من در این رابطه که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد و آن ارائه یک کیف مخصوص موبایل که در درخل جلد آن یک باتری یدک به همراه کابل ارتباطی برای اتصال به گوشی و یک فیش ورودی برای شارز باتری داخل آن با برق شهر می باشد که هر کچا صاحب گوشی با مشکل کمبود شارز مواجه شد بدون آنکه نیاز به باز کردن درب پشتی گوشی و تعویض باتری داشته باشد بتواند بصورت اضطراری از طریق اتصل فیش جلد محافظ گوشی تلفن همراه خود را شارز کند البته امکان بکر گیری باتریهای بزرگتر با آمپراژ بالاتر که حتی چند برابر باتری داخلی گوشی توانائی ذخیره داشته باشد برای این طرح بسیار سود مند تر است همچنین میتوان نوعی شارژر ارزان قیمت تر ساخت که با استفاده از باتری قلمی معمولی که در دسترس ترین نوع باتری حتی در نقاط بسیار دور افتاده می باشد هم بتوان براحتی گوشی تلفن همراه خود را بطور اضطراری شارز کرد البته با توجه به نوع آوریهای نرم افزاری در سیستم عامل تلفن های همراه هوشمند که مصرف بهینه باتری را مدیریت می کنند و نیز بهبود فن آوری ساخت سخت افزار بخصوص پردازنده تلفن همراه که باعث کاهش مصرف تلفن های همراه نسل جدید شده یکی از بزرگترین مشکلات تلفن همراه هوشمند تا چند سال قبل که تخلیه سریع باتری و نیاز به شارز مجدد باتری آن بود مرتفع گردیده است شما در این رابطه چه نظری دارید ؟ آیا پیشنهاد دیگری در این رابطه دارید ؟
موفق باشید .

علی ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
این شارژر کی وارد ایران میشه؟
چرا شرکت ال جی ایران وارد نمیکنه؟
لطف میکنید جواب بدید

admin-user4 ۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

زمان آن معلوم نیست

Amin ۳ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام و خسته نباشید
آیا گوشی ال جی G2 رو این شارژر پشتیبانی میکنه؟

MAHDI ۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ایا ال جی G PRO2 از این قابلیت پشتیبانی میکنه ؟ با تشکر

قزآنی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

LG G3
LG G3 Prime
LG G3 Cat 6
LG G4
LG Optimus G Pro 2
LG Optimus G Pro
LG Spectrum
LG Optimus
LG Lucid 2
Google Nexus 4
Google Nexus 5
Google Nexus 6
این مدل ها شارژ وایرلس رو پشتیبانی میکنند.

Javad ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام وقت بخیر
من این شارژر رو ولی مدل دیگه ای و خریداری کردم
بعدا متوجه شدم که باید استیکر qi رو تهیه کنم و بچسبونم به قاب. از کجا باید تهیه کنم این رو؟؟

حسین ۱۳ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام این پایه شارژ گوشی LG G6 پشتیبانی میکند؟باتشکر

نظر دهید