۰۳ مرداد ۱۳۹۲

LG OPTIMUS L7 II؛ درخشش در سبک

ظاهری یکپارچه

نمایی مدور و خطوطی تر و تمیز نه تنها به چشم ساده و بی‌آلایش می‌آید بلکه در کنار هم شکلی ایجاد می‌کند که در کف دست به راحتی جای می‌گیرد و نگه داشتنش یک رویاست.

طراحی درخشان پشت گوشی

طراحی پشت گوشی که با درخشش برق می‌زند توجه را به خود جلب می‌کند زیرا با بافت براقی پرداخت شده است که نمی‌توان از آن چشم برداشت.

خطوطی با برش لیزری

زیبایی را به گونه‌ای کشف کنید که در تاکنون در هیچ تلفن همراهی ندیده‌اید. جزییاتی که با لیزر برش خورده است این گوشی را باریک‌تر از ضخامت واقعی‌اش نشان می‌دهد.

چراغ ال‌ای‌دی Home (صفحۀ اصلی)

با چراغ ال‌ای‌دی هوشمند، که برای پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و تماس‌های از دست رفته رنگ‌های متفاوتی دارد، اکنون شما می‌توانید هم مطلع باشید و هم سبک را حفظ کنید.

جلوه‌های بصری روی صفحه‌نمایش تنها برای نشان دادن سناریوهای Home LED هستند.

صفحه‌نمایش 4.3 اینچ TRUE COLOUR IPS

چشمان خود را با رنگ‌هایی بسیار واقعی شگفت‌زده کنید، به طوری که حتی نمی‌توانید بگویید صفحه‌نمایش کجا تمام می‌شود و واقعیت از کجا آغاز می‌شود. اکنون همۀ تصاویر، ویدئوها و امکانات دیگر با رنگ‌هایی زنده و جزییات شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوند.

باتری 2460 میلی‌آمپر با ظرفیت بالا

اگر زیاد با موبایل سروکار دارید، پس به ظرفیت باتری بالاتری نیاز دارید تا تمام روز دوام بیاورد. باتری 2460 میلی‌آمپر LG Optimus L7II با فناوری SiO+ این مسافت را با ظرفیت بالای خود طی می‌کند و هرگز شکل باریک خود را از دست نمی‌دهد.

پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز

به لطف وجود پردازندۀ دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، از تمام لحظات و همه چیز با سرعت لذت ببرید. سرعت و نیروی بیشتر تجربۀ روان‌تر و پاسخگوتری را ارائه می‌دهد.

مترجم آنی QUICKTRANSLATOR

اکنون دنیا در دستان شماست تا آن را کشف کنید زیرا شما می‌توانید به راحتی هر کلمه یا منو یا هر چیز دیگری که به یک زبان خارجی نوشته شده باشد را با یک اسکن سریع ترجمه کنید. این مترجم 44 زبان زندۀ دنیا را تشخیص می‌دهد و به 64 زبان ترجمه می‌کند. شما می‌توانید برای راحتی بیشتر از زبان‌های سراسر دنیا استفاده کنید.

قابلیت چندمنظورۀ QSLIDE

فیلم تماشا می‌کنید؟ اس‌ام‌اس بازی می‌کنید؟ هر دو را انتخاب کنید. اکنون شما می‌‌توانید با قابلیت QSLIDE و نمایش دو برنامه در یک صفحه لذت خود را دو برابر کنید و به‌طور هم‌زمان دو عملکرد را در آرایشی فرانما ببینید.

قابلیت پیشرفتۀ QuickMemo 

                     

به راحتی تمام لحظات خود را با QuickMemo به یادماندنی‌تر کنید. هر جا که دلتان خواستید از محتوای صفحه‌نمایش عکس (اسکرین‌شات) بگیرید، با انگشت خود یادداشت بنویسید و از طریق SNS، پیام کوتاه، ایمیل یا راه‌های دیگر به اشتراک گذارید. همیچنین، وقتی در حالت پیش‌نمایش دوربین هستید می‌توانید با فشردن یک دکمه هم عکس بگیرید و هم QuickMemo را فعال کنید.

کلید راحت و سریع

از کلید خارجی Quick Button برای دسترسی مستقیم به امکانات مورد علاقه و برنامه‌های کاربردی استفاده کنید که می‌‌توانید خودتان از پیش تنظیم کنید. با این قابلیت راحت که در دسترس شماست، دیگر لازم نیست امکانات و برنامه‌های کاربردی مورد علاقۀ خود را جست‌وجو کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۶ نظر

امید ۲۷ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

من این گوشی رو دیروز خریدم. از یکی از فروشگاه های معتبر LG هم خریدم رو انجام دادم. همه چیزش خوبه غیر از اینکه به هنگام شارژ آنتن گوشی می پره!
حالا باید دوباره معطل بشم ببینم این مشکلو کجا مطرح کنم و آیا گارانتی واسه رفع این مشکل کاری میکنه یا نه؟

JAGUAR ۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.بروز رسانی به کیت کت برای این مدل می اید؟و ایا قابلیت konck on va konck code اضافه میشوند؟؟لطفا جواب بدین خیلی مهمه

hadi ۱۶ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
آخر سر این آپدیت کیت کت برای این گوشی کی میاد
لطفا جواب بدین مهمه
ممنون

ال جی ۲۳ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

هادی جان

عرضه اپدیت به آیتمهای زیادی مرتبط است و ممکن است برای مناطقی زود و مناطقی دیرتر یا حتی برای مناطقی عرضه نشود

اگر اطلاعات جدیدی به دست ما برسد از طریق همین بلاگ اطلاع خواهیم داد

ببخشید دیر پاسخ دادیم

hadi ۱ دی ۱۳۹۳ پاسخ

تو برنامه LG PC Suite اومده آپدیتش ورژن ۲۰
ولی تا یه جایی دانلود میکنه بعدش ارور میده نمیشه دانلود کرد

محمد ۲۳ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

ینی ایران و خاورمیانه کشک اصلا نیاد نخواستیم

نظر دهید