۲۵ شهریور ۱۳۹۲

آینده تلویزیون‌ها را با OLED های LG تجربه کنید

آیا هیچوقت در مورد اینکه در آینده چه اتفاقی برای تلویزیون ها رخ خواهد داد، با خود اندیشیده اید؟ اگر جواب تان مثبت است، بدون تردید می توانید پاسخ را در میان تلویزیون های رده OLED ساخت LG که از شاهکار 31 اینچی سه بعدی OLED و  مدل 15.1 اینچی 15EL9500 شروع می‌شود تا امروز، بیابید. با طراحی بسیار جذاب، بدنه باریک و مشخصه‌های عالی، تلویزیون‌های OLED جهشی عمده در فناوری های تلویزیونی به شمار می روند و قطعا با مشاهده تصویر آن ها از نزدیک به این موضوع اقرار خواهید کرد.

با در کارنامه داشتن عرضه عریض‌ترین تلویزیون OLED دنیا – از مدل 15.1 و 31 اینچی، تا امروز OLED منحنی LG به خوبی به مسیر خود به سوی عصر OLED  ها در دنیای ابزارهای سرگرمی دیجیتال ادامه می دهد.

کیفیت تصویر بی نظیر

با استفاده از فناوری نوین OLED ، تلویزیون‌های OLED ساخت LG ، نور پس زمینه رایجی که در مدل های LCD  دیده می شود را کنار گذاشته و این وظیفه را بر عهده نواری از پیکسل ها گذاشته که در واقع خودشان به تولید نور می‌پردازند.  LG  گامی بزرگ در پیشبرد فناوری‌های به کار گرفته شده در تلویزیون ها برداشته و با وجود ضخامتی به باریکی برگه‌های کاغذ،  تصاویری با میزان روشنایی، وضوح و درخشندگی تحسین برانگیز در این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد.

سازگاری با محیط زیست

علاوه بر پیشگامی در زمینه کیفیت تصاویر، تلویزیون های OLED ساخت LG از نظر سازگاری با محیط زیست نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. با عدم استفاده از مواد مضری چون سرب و جیوه، LG سعی کرده است تا میزان آلایندگی را با کاستن از تعداد قطعه ها و مواد مورد نیاز و بهره گیری از کریستال های مایع و فیلترهای رنگی به حداقل ممکن کاهش دهد. علاوه بر این، تلویزیون های OLED نسبت به تلویزیون های استاندارد و رایج LCD ، انرژی بسیار کمتری مصرف می کنند.

15EL9500 : نخستین تلویزیون OLED ساخت LG

با اینکه قطر 15.1 اینچی شاید کوچک به نظر برسد اما 15EL9500 از تمامی مزایای استثنایی کیفیت تصاویر OLED ها بهره می برد. بدون وجود منابع نوری خارجی که بر روی خروجی تصویر تأثیرگذار باشند، 15EL9500 می تواند سطوح بی نظیری از رنگ مشکی را با روشنایی قابل مشاهده (Perceived Luminance) یک و نیم برابر تلویزیون های LCD معمول به نمایش بگذارد. فناوری OLED از نرخ بازنشانی (Refresh) بالاتری نیز برخوردار است؛ قابلیتی که در ترکیب با TruMotion  صد مگاهرتزی، تصاویری پویا عرضه کرده و از بوجود آمدن تاری حتی در نمایش سریع و پیاپی دنباله های تصاویر جلوگیری می کند.

آنچه کیفیت تصویر خارق العاده این تلویزیون را همراهی می کند، کیفیت صدای عالی در کنار طراحی چشم نواز و جذاب آن است. علاوه بر اسپیکرهای با کیفیتی که به شکلی پنهان در بدنه تلویزیون تعبیه شده و از فناوری هایی چون Clear Voice II و SRS Trusurround XT بهره می گیرند، پایه تاشو، وزن اندک و ضخامت کم 15EL9500 هم به آن اجازه می دهند تا به خوبی با هر نمای داخلی ترکیب شده و در  همه جا قابل استفاده باشد.

۶ نظر

فهیمه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا بگید این جشواره پاییزی کی شروع میشه؟ والا مردم از انتظار!

admin-user4 ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

به محض دریافت خبر شما را مطلع خواهیم کرد

فهیمه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی ممنون. در مورد خرید ال ای دی و سینما خانگی کمک می خواستم که کدوم مدل را بخرم. از کی بپرسم؟ میتونم.اینجا مطرح کنم؟

admin-user4 ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بستگی به بودجه شما دارد

فهیمه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

البته!
من قصد خرید ۴۷″ LA66000 را دارم. خواستم بپرسم آیا این مدل ۱: قابلیت نصب دوربین رادارد؟۲: میدانم عینک dual play ندارد ولی آیا قابلیت آن را دارد؟ ۳: چند هسته ای است؟
در مورد سینمای خانگی هم مدل ۹۸۰. ۱: تفاوت این مدل با آپولو۲ به غیر از ۵ کاناله بودن این و ۹ کاناله بودن آپولو چیه؟ آ۲: آپولو۲ کی وارد بازار میشه و قیمتش حدودا چنده؟
و در آخر اینکه آیا این مدل ها در جشنواره پاییزی هستند؟
خیلی ممنون از توجهتون

admin-user4 ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

۱-قابلیت نصب دوربین دارد
۲-قابلیت dual play دارد، عینک جدگانه بخرید
۳-چند هسته ای معنا نداره و برای تبلیغات استفاده میشود ( ال جی از موتور Triple XD استفاده میکند
۴- از بلندگوی آرمید فیبر استفاده میکند که نویز کمتر و صدای رساتره – اختلافات کوچکی دارند مثل خروجی وات

نظر دهید