۱۶ شهریور ۱۳۹۲

LG بازی محبوب SKYLANDERS BATTLEGROUND را در پلت فرم تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد

برای نخستین بار در LG :IFA  از آغاز عرضه بازی های خانوادگی هیجان انگیز به دنیای تلویزیون های هوشمند خبر داد

LG امروز هفتم سپتامبر اعلام کرده است که بازی های خانوادگی و محبوب Skylanders Battleground و Where’s My Mickey? را در پلت فرم تلویزیون های هوشمند خود عرضه می کند. LG با پرده برداری از این رویداد در IFA ، اعلام کرد که امکان انجام این بازی ها با استفاده از کنترل خارق العاده جادویی این شرکت نیز وجود خواهد داشت. این بازی ها در تعطیلات امسال از طریق فروشگاه نرم افزاری LG Smart TV Game World در دسترس دارندگان این تلویزیون ها قرار خواهد گرفت.

ریچارد چوی، قائم مقام بخش Smart Business Center در LG Electronics می گوید: ما سعی داریم تا گستره وسیعی از امکانات سرگرم کننده را که برای تمامی اعضای خانواده مناسب باشد ،در اختیار دارندگان تلویزیون های هوشمند سه بعدی LG قرار دهیم. این عناوین سرگرم کننده تجربه ای بی نظیر از بازی را به لطف کیفیت عالی تصاویر و اندازه بزرگ صفحه نمایش های به کار رفته در تلویزیون های هوشمند ما برای کاربران مان به ارمغان خواهند آورد.  و همین طور این بازی ها می توانند از مزیت سادگی و آسانی استفاده از کنترل جادویی ما نیز بهره برده و تجربه ای به شدت مشابه با کنسول های اختصاصی بازی برای کاربران ایجاد کنند.

Skylanders Battleground یک بازی اکشن نقش اول است که امکان بازی گروهی آن نیز وجود دارد. بازیکنان در این بازی باید مهارت های جنگ جویانه و توانمندی های جادویی شخصیت های مورد علاقه خود را بر علیه دشمنان قدرتمندشان به کار گیرند. این بازی که به صورت ویژه برای تلویزیون های هوشمند سری CINEMA 3D توسعه داده شده است، به طرفداران پر و پا قرص Skylanders امکان می دهد تا بتوانند به انتخاب شخصیت مورد علاقه خود از میان تمامی شخصیت های این مجموعه محبوب بپردازند. قابلیت های کنترل حرکتی به کار رفته در کنترل جادویی LG به جابه جایی آسان تر بازیکن در میان صحنه های زیبای نبرد طراحی شده ، کمک قابل توجهی خواهند کرد.

در کمتر از دو سال ، میزان فروش این بازی به بیش از 1.5 میلیارد دلار در سرتاسر دنیا رسید. از سویی میزان فروش نسخه های مختلف بازی چون Skylanders Spyro’s Adventure ،  Skylanders Giants  و اسباب بازی های مربوط به Skylanders Battlegrounds به بیش از 125 میلیون عدد رسیده است. (1)

Where’s My Mickey? یکی دیگر از بازی های ماجرایی آشنای دیزنی است که  دنباله بازی معروف دیگری با نام Where’s My Water? است و از یکی از محبوب ترین نمادهای کارتونی دنیا یعنی میکی موس در آن بهره گرفته شده است. بازیکنان باید میکی را در اپیزودهای مختلف داستان محور این بازی راهنمایی کرده و به مقصد برسانند. این بازی با حضور شخصیت های کارتونی محبوب دیگر دیزنی چون گوفی شکلی دوست داشتنی به خود گرفته است.  کنترل جادویی تعاملی LG در اینجا هم لذت بازی را دوچندان کرده و به بازیکنان اجازه می دهد تا میکی را با کنترل های حرکتی به مقصد برسانند.

قسمت سوم این مجموعه با نام Where’s My Perry? هم به زودی برای تلویزیون های هوشمند سری CINEMA 3D LG عرضه خواهد شد.

1-      شامل اسباب بازی ها و بسته های ویژه مربوطه بر اساس آمار اعلام شده از سوی NPD Group  ، Gfk Media Control و تخمین های داخلی Activision

۱ نظر

حسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
بازی میکی من کجاست علاوه بر سرگرم کردن نسل جدید حس نوستالژیک بزرگترها که خاطرات شیرینی در کودکی با کارتونهای والت دیسنی و شخصیت های میکی ماوس و گوفی دارند را بر می انگیزد راستی از دانل داک ، باکزبانی و دیگر شخصیت های فرموش نشدنی والت دیسنی هم در این بازی خاطره انگیز برای ما بزرگترها استفاده شده یا خیر یادش بخیر روزهای جمعه تکالفمون که تموم می شد از ساعت ۱۰ صبح که نما آهنک شبکه یک شروه می شد و آهنگهای کلاسیک با تصاویر گلها بصورت سیاه و سفید پخش می شد رو بروی تلوزیون مبله دراز می کشیدم پامون رو هم می کردیم زیر تلوزیون و منتظر بودیم برنامه دنیای والت دیسنی شروع بشه دقیقا چهل سال پیش یادش بخیر
موفق باشید .

نظر دهید