۱۳ شهریور ۱۳۹۲

تشخیص میزان مصرف اطلاعات قبل از خرید گوشی

هنگام خرید گوشی جدید، اطلاع از نحوۀ استفاده از برنامۀ انتقال اطلاعات به شما کمک می‌کند

هنگام خرید یک تلفن همراه هوشمند، مانند ال‌جی آپتیموس، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. مشاوره گرفتن از دوستان و خواندن بررسی محصولات گام اول است اما چیزهای دیگری هستند که قبل از هر چیزی باید در نظر بگیرید تا انتخابی آگاهانه داشته باشید.

به طور مثال یک برنامۀ حسابگر اطلاعات برای اندروید (Data Calculator) ابزار خوبی برای تشخیص میزان مصرف اطلاعات در گوشی آپتیموس ال‌جی شما است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا نوع محتوایی که مصرف می‌کنید را تنظیم کند تا ببینید هر فعالیت چقدر در مصرف اطلاعات در هر ماه یا هر روز تأثیرگذار است.

آیا ویدئو زیاد تماشا می‌کنید؟ پخش کردن یا دانلود ویدئو بیشتر در هر ماه بیشتر مصرف اطلاعات را به خود اختصاص می‌دهد. اگر هر روز در مسیر خانه یا محل کار از تلفن هوشمند خود برای دسترسی به قسمت‌های برنامۀ تلویزیونی مورد علاقه استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که 5 ساعت ویدئو در یک گوشی هوشمند 4G LTE هر ماه 1.71 گیگابایت اطلاعات مصرف می‌کند.

بنابراین، اگر نمی‌خواهید یک فیلم یا برنامه را از دست بدهید، هوشمندی مانند Optimus G Pro ال‌جی، برای شما مناسب خواهد بود. این گوشی هوشمند ویدئوها را با کیفیت ا‌چ‌دی نمایش می‌دهد، پردازندۀ 4 هسته‌ای دارد و می‌تواند دانلود را بر سرعت بیشتری انجام دهد.

بر خلاف چیزهایی که گفتیم، بازی و برنامه‌های کاربردی، مانند ویدئو، مصرف اطلاعات زیادی ندارد. اگر دریافتید که دانلود و انجام بازی‌های جدید بیشتر اطلاعات شما را دربرمی‌گیرد، گوشی هوشمندی که صفحه‌نمایش IPS داشته باشد، مانند Optimus G Pro بیشتر به کار شما می‌آید.

اگر شما علاقه‌مند به عکاسی هستید، یادتان باشد که آپلود کردن یا بارگذاری 300 عکس در هر ماه 1.46 گیکابایت از اطلاعات مصرفی را به خود اختصاص می‌دهد و فضای زیادی برای دانلود برنامه‌ای مانند اینستاگرام (Instagram) باقی می‌گذارد که به شما کمک می‌کند که تمام این تصاویر را مدیریت کنید. اگر به دنبال تلفن هوشمندی هستید که تمام نیازهای عکاسی شما را برآورده کند LG Optimus G یا G Pro می‌تواند شما را به یک دوربین دیجیتال مجهز کند تا بتوانید از دنیا عکس بگیرید و با دوستان به اشتراک بگذارید.

قبل از رفتن به فروشگاه و خرید، نگاهی به حسابگر اطلاعات خود بیندازید تا اندازۀ بازی‌ها و تصاویر خود را ببینید و از خودتان چند سؤال صادقانه بپرسید. برای تصمیم‌گیری در مورد خرید محصولی که مطابق با نیازهای شما باشد، هنوز راه درازی در پیش دارید.

۹ نظر

pooya ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

به نظرم قبل هر چی باید به پول تو جیبت نگاه کنی 😀
بعدشم اینقدر صبر کنی تا LG G2 بیاد بازار ، بعداز اون اینقدر صبر کنی تا ارزون بشه ، اونوقت تصمیم به خریدش میگیری و پولاتو جمع میکنی که میبینی G3 داره میاد ، اینجاست که با خودت میگی ، خوب واستم G3 بگیرم 😀 :((
این بود اکوسیستم خرید گوشی در ایران
حسین نظر یادت نره :X

lgno1 ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
این مقاله که کلا گفت همش اپتیموس جی پرو بخرید؟ پس نکسوس ۴ یا اپتیموس وی یو یا … چی؟

سعید ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

هیچی

محمدصالح وکیلی ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید نرم افزار های مختلفی که معرفی میکنید رو آپتیموس جی هم میاد؟! لطفا کاربرای قدیمی رو نا امید نکنید، نمیشه که من جی بگیرم نصف امکانات کاربردیه نرم افزاری جی پرو هم روش نیاد 🙁

E405 ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من چندروز پیش درخواست G2دادم گفتند ال جی تو ایران دفتر فروش نداره این از این .۲=تا این بیاد ارزون بشه دل من اب بشه۳=گوگل پلی فیلتره روت =اتمام گارنتی

admin-user4 ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

تا اوایل مهرماه صبر کنید، خبرهایی در راه است….

امیر ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام.ببخشید می خواستم آدرس نمایندگی ال جی در اصفهان را بدونم؟ باتشکر

ali ۲۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

من از اینا دارم مهشره پسر عالیه اماا قبل از G2 که سیپیوش قوی تره ولی چیز عالییه من تا اومد خریدمش

ali ۲۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا این امکانات خوب رو هم برای کاربرای قدیمیتون بزارید ما که دم به دقیقه موبایل جدید نمیتونیم بگیریم که هوادار نپرونید PLZ

نظر دهید