۰۹ شهریور ۱۳۹۲

دو گوشی جدید ال‌جی در کمال سادگی: LG Exalt و LG Enact

جدیدترین گوشی‌های ال‌جی در آمریکا معرفی شدند.

فناوری بی‌سیم قدرت متحول کردن زندگی همه را دارد اما کاربردی‌ترین دستگاه‌ها آنهایی هستند که در نهایت سادگی طراحی می‌شوند.

LG Exalt

این گوشی طراحی تاشویی دارد که در قدیم مرسوم بود. ال‌جی Exalt به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های ورایزون وایرلس به قیمت تقریبی 80 دلار با دو سال قرارداد توافقی مشتری در دسترس است. Exalt با طراحی و امکاناتش به کاربران تجربۀ ساده‌ای از موبایل را ارائه می‌دهد. نمایشگر داخلی 3 اینچ منویی دارد که  اندازۀ آن و پیام‌ها می‌تواند تغییر داده شود تا متن طبق نیازهای کاربر به بهترین شیوه یا دید چشم وی مناسب شود. وقتی کاربران نمی‌توانند یا نمی‌خواهند متن‌ها را در گوشی بخوانند، Exalt می‌تواند پیام‌ها را با صدای بلند بخواند و زحمت را کم ‌کند یا به عبارت دیگر استفاده از گوشی بدون دخالت دست را راحت‌تر می‌کند. صفحه‌نمایش خارجی اطلاعات مهم کاربران را بدون باز کردن گوشی نمایش می‌دهد؛ مانند زمان و اعلان‌هایی که هنوز به آنها رسیدگی نشده است.

LG Enact

ال‌جی Enact علاوه بر طراحی، از باتری بادوام 2460 میلی‌آمپری برخوردار است که شما با استفاده از آن می‌توانید چندین برنامه را  به طور هم‌زمان باز کنید و عملکرد چندمنظورۀ ساده‌ای داشته باشید. قابلیت QSlide 2.0 نیز به کاربران امکان می‌دهد که برنامه‌های خاصی را مانند پنجره باز کنند تا نیازی به برگشتن به برنامه‌ها و تغییر بین آنها نباشد. با این کار می‌توانید هنگام تماشای یک ویدئوی خنده‌دار در یوتیوب به دوست خود پیام متنی بفرستید.

پرش از یک گوشی ساده و ابتدایی مانند Exalt به یک گوشی هوشمند 4G LTE می‌تواند برای برخی از کاربران کمی ترسناک باشد. ال‌جی Enact برای این گذار آسان طراحی شده است. این گوشی هوشمند یک حالت آغازگر (Starter) دارد که برنامه‌های رایجی مانند تقویم، گالری، ایمیل و دیگر برنامه‌ها را برای دسترسی آسان و بدون سرکشی به صفحات مختلف یا منوها در صفحه‌نمایش اصلی قرار می‌دهد. ال‌جی Enact صفحه‌کلید کشویی برای دوست داران QWERTY دارد و تایپ سریع و مرور در منوها را در گزینه‌ای متفاوت، نسبت به یک گوشی تمام‌هوشمند لمسی، فراهم می‌کند.

Enact ال‌جی نیز به صورت آنلاین و با قرارداد دوساله به قیمت تقریبی 20 دلار در فروشگاه ورایزون وایرلس به صورت آنلاین در دسترس است (توجه این دو گوشی در حال حاضر مخصوص بازار آمریکا است).

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

حسین ۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
قیمت ۲۰ دلار برای گوشیEncat ; که تصاویر و مشخصات فنی آن را بطور کامل در سایت رسمی ال جی بنشانی :http://www.lg.com/us/cell-phones/lg-VS890-enact مشاهده فرمائید بسیار ارزان و غیر واقعی بنظر می رسد قیمت فوق با توجه به محاسبه عوارض با ارز آزاد هم کمتر از ۶۵ هزار تومان است حتی در صورت اعمل مجدد تعرفه صد در صد هم کمتر از ۱۳۰ هزار تومان می شود آنهم برای گوشی که ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و قابلیت پشتیبانی تا ۳۲ مگابایت حافظه جانبی دوربین عکاسی و فیلمبرداری اصلی با وضوح ۵ مگاپیکسل و دوربین دوم با وضوح VGA و قابلیت پخش انواع فرمتهای عکس فیلم و صدا و …. و همچنین باتری با آمپراژ بالا ، سیستم عامل اندروید آبنبات ژله ای و …. داره بنظر شما این قیمت برای یک چنین گوشی با این همه امکانات عجیب و واقعا ارزان نیست
موفق باشید .

محمد ۶ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

دقت بفرمایید نوشته با قرارداد ۲ ساله.
یعنی از یک اپراتور سیم کارت می خرید و قرارداد می بندید که ۲ سال از خدماتش استفاده می کنید.بعد اونها هم این گوشی رو به قیمت ۲۰ دلار به شما میفروشند

جعفرزمانی ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام، من عاشق کلیه لوازم ال جی هستم . بخصوص دربحث تلویزیون وموبایل که از تکنولوژی منحصر به فرد وپیشرفته برخوداره،ازطرفی درمقابل ارائه امکانات نسبت به همتایان خودش ، ارزانتر وباکیفیت عالیتر در اختیار مشتری قرار میگیرد.Tvخریدم ولی منتتظرم گوشیشوهم بخرم لحظه شماری میکنم تا پول دستم بیاد وبه آرزوم برسم

نظر دهید