۰۳ شهریور ۱۳۹۲

عرضۀ تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی، ابتدا در بازار اروپا

تلویزیون‌های خارق‌العادۀ OLED منحنی ابتدا در بازار آلمان و سپس در کشورهای دیگر عرضه می‌شوند.

سئول، 25 آگوست 2013- ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که تلویزیون OLED منحنی‌اش (مدل 55EA9800) در بازار آلمان عرضه می‌شود و اولین سازندۀ تلویزیونی است که فناوری تلویزیون‌های پیشرفتۀ OLED را برای مشتریان اروپایی به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های OLED منحنی از همین هفته در فروشگاه‌های منتخب سرتاسر این کشور به فروش می‌رسند و در سه ماهۀ چهارم در دیگر بازارهای اروپایی عرضه می‌شوند.

این-کیو لی، نایب رئیس و مسئول بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی به ارائۀ پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED برای مشتریان اروپایی کاملاً متعهد است. تلویزیون‌های OLED منحنی، با نسل جدید فناوری نمایشگر و طراحی منحنی فوق باریک، نمایانگر آغاز عصر جدید سرگرمی‌های خانگی هستند.»

طبق ارزیابی‌های شرکت DisplaySearch، اروپا بالغ بر 30 درصد از بازار تلویزیون‌های OLED جهان را تا سال 2017 به خود اختصاص می‌دهد. این شرکت تحقیقاتیِ مورد اطمینان تخمین زده است که تقاضای جهانی برای تلویزیون‌های OLED کرده و به تا سال 2016 به بیش از 7 میلیون دستگاه می‌رسد. ال‌جی به عنوان اولین شرکتی که تلویزیون‌های OLED منحنی صفحه‌بزرگ خود را در اروپا و ایالات متحده عرضه می‌کند، در تلاش است تا در زمینۀ نسل بعدی تلویزیون‌ها در بازار خودش استاندارد را ایجاد کند.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED خود ال‌جی، کیفیت تصویری استثنایی و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کنند. این دستگاه پیشرفته در زمینۀ طراحی پیروز است و مفتخر به جایزۀ غرورآمیز بهترین بهترین‌ها از Red Dot شده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland، Intertek و VDE برای کیفیت تصویر بی‌مانندش این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهی تأیید THX را دریافت کرده است.

تلویزیون OLED منحنی در یک همایش ویژه و توسط یکی از فروشندگان نامی لوازم الکترونیک به نام HIFI Profis در فرانکفورت عرضه می‌شود. این تلویزیون منحصربه‌فرد در آلمان با قیمت پیشنهادی 8999 یورور به فروش می‌رسد. قیمت در دیگر بازارهای اروپایی در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

۱ نظر

حسین ۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
این مدل از تلوزیونهای ال جی در زانویه سال جاری برای اولین بار با فیمتی در حدود ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا ( با توجه به نرخ تسعیر ارز یوان واحد پولی کره شمالی در مقابل دلار آمریکا ) به بازار عرضه شد که با قیمت حدود ۹۰۰۰ یورو قیمت آن در کشور آلمان تفا وت چندانی ندارد در حالیکه قیمت آن در آمریکا خیلی گرانتر می باشد به هر حال با توجه به اینکه قیمت این محصول در آلمان با تلوزیونهای ال ای دی معمولی با برند آلمانی تولید شده در آلمان مانند تلوزیون لوه مدل Individual برابری می کند . با توجه به متوسط درآمد مردم در کشور آلمان بنظر می رسد میزان فروش این مدل در آلمان بمراتب از کشور کره و آمریکا که این مدل قبلا در آن کشورها عرضه شده بالاتر باشد و در حالیکه حداقل در سه کشور دنیا فروش تجاری این محصول از هفت ماه قبل آغاز شده تنها شرکت مدعی تولید محصول مشابه یعنی سامسونگ خبری از فروش تجاری نمونه مشابه محصول خد ( از نظر سایز ، صفحه نمایش مقعر و فن آوری OLED ) منتشر ننموده است . با روند فعلی و کاهش چشمگیر قیمت تلوزیون های ال ای دی و بهبود شرایط اقتصادی دنیا بنظر می رسد رشد فروش تلوزیونهای ال ای دی بخصوص تلوزیونهای هوشمند و سه بعدی بخصوص در کشورهای در حال توسعه در طول سه سال آتی با جهش چشمگیری همراه باشد هر چند ممکن است میزان فروش تلوزیونهای OLED تا سال ۲۰۱۷ بمیزان ۳۰% فروش تلوزیون در سال جاری باشد اما با توجه به قیمت آن و رشد ناگهانی فروش تلوزیونهای ال ای در سال ۲۰۱۴ میلادی پیش بینی می کنم این نسبت به کل فروش تلوزیون در سال ۲۰۱۷ کمتر باشد مگراینکه کشف موارد جایگزین در تولید این نوع تلوزیون با عث کاهش چشمگیر قیمت آن گردد همان اتفاقس که در خصوص تولید پنل های LCD در سه سال قبل افتاد نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق و سربلند باشید .

نظر دهید