۲۸ شهریور ۱۳۹۲

عرضۀ تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی، در جهان

 

همانطور که عرضه تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی(مدل 55EA9800) در جهان آغاز شده، منتظر عرضه آن در ایران باشید …

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED خود ال‌جی، کیفیت تصویری استثنایی و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کنند. این دستگاه پیشرفته در زمینۀ طراحی پیروز است و مفتخر به جایزۀ غرورآمیز بهترین بهترین‌ها از Red Dot شده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland، Intertek و VDE برای کیفیت تصویر بی‌مانندش این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهی تأیید THX را دریافت کرده است. ال‌جی برای تلویزیون OLED منحنی خود (مدل 55EA9800) مفتخر به جایزه برترین طراحی تلویزیون اروپا در سال 2014- 2013 نیز شد.

به گفتۀ این-کیو لی، نایب رئیس و مسئول بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی، با نسل جدید فناوری نمایشگر و طراحی منحنی فوق باریک، نمایانگر آغاز عصر جدید سرگرمی‌های خانگی هستند.

LG Display در ساخت و تولید انبوه پنل‌های تلویزیون صفحه‌بزرگ OLED از فناوری WRGB OLED، به جای فناوری RGB، استفاده کرده است. فناوری WRGB OLED رنگ‌های عمیق‌تر و دقیق‌تری با 4 پیکسل رنگی و فناوری Color Refiner (تصفیۀ رنگ) باز تولید می‌کند و زوایای دید گسترده و خوبی را فراهم می‌کند. عملکرد زمانی سریع آن باعث می‌شود هیچ گونه مات و محو شدن تصویر مشاهده نشود.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی از انحنای ملایم و نمایشگری مشابه IMAX برخوردار است و حقیقتاً یک شاهکار هنری چشمگیر است. طراحی باریک و حیرت‌انگیز با ضخامت 4 میلی‌متر در تلویزیون OLED منحنی مستقیماً به تلاش‌های مستمر ال‌جی برای عرضۀ فناوری OLED برای نمایشگرهای صفحه بزرگ مربوط می‌شود.

انحنانی ارگونومیک تلویزیون پیشگام ال‌جی تجربۀ مشاهدۀ خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. این تلویزیون فوق باریک جلوه‌های زیبایی‌شناسی خود را مدیون ویژگی‌های فناوری OLED است. مالکیت فناوری WRGB OLED ال‌جی طبیعی‌ترین و زنده‌ترین رنگ‌ها و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند و کیفیت تصویری را تضمین می‌کند که ماورای تصور شماست. پلاستیک تقویت‌شدۀ فیبر کربن (CFRP) در قاب پشت قرار دارد و نمایشگر باریک 55 اینچ را محافظت می‌کند و دلیلی برای سبک بودن وزن دستگاه است.

۵ نظر

حسین ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به اینکه این محصول قبلا در آمریکا و آلمان عرضه شده و نهایت فن آوری تلوزیون تا این زمان می باشد بیصبرانه منتظر رونمائی از این شاهکار هنری و فن آوری چه از جنبه تصویری از جنبه وجو پیکسل های فرعی نور سفید و چه در بخش صوتی با بلند گوهای پیزو الکتریک فوق باریک که برای اولین بار در این تلوزیون مورد استفاده قرار گرفته است هستیم
موفق باشید .

حسین ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
درصورتیکه بدنبال اطلاعات جامعی در مورد این محصول و نیز مقایسه فنی آن با محصول مشابه سامسونگ هستید میتوانید روی آدرس اینترنتی :http://lgnews.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/313-GALLERY-OLED%D8%9B-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-OLED-%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-IFA-2013.html
کلیک کنید .
موفق باشید .

علی ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام – چرا شرکت ال جی محصولات خاص مانند همین تلویزیون و مانیتور با کیفیت بالای ۲۳ اینچ که توی سایت های انگلیسی تون وجود داره – جهت فروش وارد ایران نمیکینن من مدت زیادی دنبال مانیتور الجی ۲۷ و ۲۹ هستم اصلا نمیتونم پیدا کنم ؟

admin-user4 ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
در حاب حاضر برنامه ای اعلام نشده

حسین ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
علی آقای گرامی نماینده انحصاری تولید و فروش و صادرات مانیتورهای ال جی در ایران شرکت مادیران می باشد که علاوه بر مانیتورهای تولیدی مانیتورهای وارداتی ال جی تا ۲۳ اینچ را در سبد کالای قابل عرضه در ایران دارد اگر شما نیازی به انجلم کارهای گرافیکی ندارید و فقط سایز برایتان مهم است میتوانید از تلوزیونهای ال جی از سایز ۲۶ تا ۳۲ اینچ مجهز به درگاه VGA بطور همزمان بعنوان مانیتور و تلوزیون استفاده کنید .

نظر دهید