۱۷ شهریور ۱۳۹۲

عرضۀ مجدد تلویزیونی به سبک کلاسیک با کلیدهای چرخان

هر چیز جدید همیشه جالب است اما این جدید خیلی رایج است. به همین دلیل ال‌جی سبک قدیم را با امکانات مدرن امروزی دوباره معرفی کرده است. تلویزیون کلاسیک ال‌جی از صفحه‌نمایش 32 اینچ LED با دو کلید چرخان برای کنترل صدا و کانال در جلوی تلویزیون برخوردار است. بلندگوهای تلویزیون و چند کلید دیگر نیز در جلوی تلویزیون تعبیه شده است که باعث می‌شود این تلویزیون ظاهر قدیمی خود را بیشتر حفظ کند.

این تلویزیون مانند هر تلویزیون مدرن دیگری امکانات خوبی دارد:

  • صفحه‌نمایش 32 اینچ با وضوح 1080×1920 پیکسل
  • کیفیت 1080 پیکسل اچ‌دی
  • 178 درجه زاویۀ دید
  • پورت یواس‌بی، HDMI، رابط Mobile HD برای اتصال گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها

ترکیب عالی کلاسیک مدرن و قدیمی، که همان تلویزیون کلاسیک ال‌جی (مدل 32LN630R) است، حتماً دوستداران تلویزیون‌های قدیمی و آنهایی که کلیدهای تلویزیون‌های مدرن روز باعث آزار آنهاست را به خود علاقه‌مند می‌کند. این کلیدها بیشتر در پشت تلویزیون‌ها قرار دارد و موجب فشردن کلیدهای اشتباه در هر بار استفاده می‌شود.

این دستگاه تلویزیون هنوز عرضه نشده است و تاریخ عرضۀ جهانی آن اعلام نشده است اما قیمت آن حدود 840 هزار وُن کره یا بین 700 تا 800 دلار خواهد بود.

با نگاهی به تصاویر، می‌توانیم بگوییم که ال‌جی در ایجاد حس تلویزیون کلاسیک موفق بوده است. ترکیب امکانات مدرن با سبک قدیمی بسیار مشکل است.

 

 

 

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

حسین ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
درست ۷ سال پیش هم یک تلوزیون ۱۴ اینچ با صفحه نمابش CRT توسط ال جی و با ضمانت گلد ایران در ایران عرضه و با توجه به شاد بودن رنگ بدنه و طراحی و همچنین قیمت ارزان آن بسیاری از خانواده ها برای اتاق خواب کودکان حد آن را خریداری کردند تعداد دکمه ها و ترتیب آنها هم دقیقا مانند این نمونه بود دکمه بالائی برای تنظیم کانالهای باند VHF دکمه پائینی برای تنظیم کاناهای باند UHF و سه دکمه زیری نیز برای تنظیم صدا و تصویر کاربرد داشت و کار می کرد البته کانالهای چرخان آن در هنگام تعویض کانال صدا نمی کنند و برای تنظیم دقیق نیاز نیست از حلقه دور کانال کمک بگیرید بلکه با حرکت به چپ وراست براحتی کانالهای تلوزیون تعویض می گردد دستگاه دارای کنترل از راه دور هم هست و سنسور آن در پائین قاب نمایان البته امروزه در بازار به وفور رادیو هایی با شکل و شمایل رادیو های لامپی قدیمی و گرامافونهایی با بلند گوی شیپوری یافت می شود که علاوه بر پخش صفحات گرامافون ۳۳ دور و ۴۵ دور قدیمی انواع سی دی و دی وی دی را نیز پخش و از انواع کارتهای حافظه و پورت یو اس بی نیز پشتیبانی می کنند البته بازگشت سیستم های صوتی و انواع آمپلی فایرهایی که با لامپ خلا کار می کنند و بسیار گران قیمت هستند حکایت دیگری دارد زیرا این دستگاههای آنیک نما بواسطه استفاده از IC و سایر فن آوریهای نوین قیمت نسبتا ارزانی دارند و صد البته همگی ساخت چین هستند راستی می دانید هزینه باز سازی تلوزیونهای لامپی قدیمی گرامافون ها و رادیوهای قدیمی بعضی از اوقات بمراتب بیش از نونه های آکبند و امروزی آنهاست بنظر می رسد ال جی برای ارضای حس نوستالژیک مصرف کنندگان هر چند سال محصولی از این قبیل رو می کند

محمد رضا ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
با جستجوی مطلب فوق تو اینترنت اونطور که من متوجه شدم تلویزیون فوق ال سی دی میباشد نه ال ای دی.

نظر دهید