۰۳ شهریور ۱۳۹۲

مسابقه “کی بهتر میخونه؟” تا 20 شهریور تمدید شد

زمان بازخوانی ترانه‌ها تا 20 شهریور تمدید شد. عزیزانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند می‌توانند تا 20 شهریور در سایت ثبت نام و ترانه‌های مورد علاقه خود را بازخوانی و آپلود کنند.

نحوه شرکت در قرعه کشی ال جی کارائوکه

برای شرکت در قرعه کشی ال جی کارائوکه لطفا به موارد زیر توجه فرمائید:

  • برای شرکت در قرعه کشی ال جی کارائوکه کافی است که در وب سایت ثبت نام نمائید؛ لطفا توجه داشته باشید که اطلاعاتی که هنگام ثبت نام وارد می نمائید، اطلاعات صحیح و واقعی باشند چون هنگام تحویل جوایز، ارائه مدارک شناسائی معتبر، الزامی می باشد.
  • تمامی کسانی که در وب سایت ثبت نام نمایند، در قرعه کشی ال جی کارائوکه شرکت داده می شوند.
  • با ورود به وب سایت در هر روز یک امتیاز برای شما ثبت می شود، داشتن امتیاز بیشتر به معنی شانس بیشترشما برای برنده شدن در قرعه کشی می باشد.
  • از آنجائیکه بانوان محترم نمی توانند در مسابقه ال جی کارائوکه شرکت نمایند؛ در صورت ثبت نام و ورود به وب سایت، 20 امتیاز مثبت اضافی برایشان ثبت می شود تا نسبت به آقایان که باید از امتیاز یک، شروع کنند، از شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی برخوردار باشند.
  • جوایز قرعه کشی ال جی کارائوکه به برندگان قرعه کشی که میان تمامی کاربران ثبت نام شده وب سایت برگزار می شود، اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است که کاربران فعال از شانس بیشتری درقرعه کشی برخوردار می باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید