۱۰ شهریور ۱۳۹۲

ورود ال‌جی به بازار جهانی تبلت‌ها با معرفی G PAD 8.3

 

این تبلت جدید در IFA 2013 خودنمایی می‌کند و عرضۀ جهانی‌اش در پی معرفی آن خواهد بود

سئول، اول سپتامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس امروز عرضۀ تبلت LG G Pad 8.3، جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید سری G از دستگاه‌های همراه پیشرفته، را معرفی کرد. تبلت کاملاً جدید ال‌جی G PAD 8.3 از نمایشگر Full HD در تبلتی 8 اینچ، تجربۀ کاربری متمایز و امکانات ارتباطی گسترده برخوردار است. عرضۀ جهانیG Pad 8.3  از هفتۀ آینده در نمایشگاه IFA 2013 برلین آغاز می‌شود. این محصول در ادامۀ معرفی ابرگوشی ال‌جی G2 ساخته شده است و تعهدات ال‌جی برای پیشگام شدن در دستگاه‌های موبایل پیشرفته را از طریق محصولات سری G پیشرفتۀ خود تقویت می‌کند.دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «معرفی ال‌جی G Pad 8.3 مکملی برای گوشی‌های هوشمند سری G است و علاوه بر آن خط تولید ممتاز ال‌جی که شامل پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ما است را تقویت می‌کند. G Pad ما نمونۀ دیگری از این امر است که ال‌جی دستگاه‌هایی را تولید می‌کند که نقاط فروش متفاوتی دارند و مشتریان سراسر دنیا تحسین می‌کنند.»

قابلیت حمل در ابعاد جیبی با باتری قدرتمند

با وجود صفحه‌نمایش بزرگ، ال‌جی G Pad 8.3 ظاهر شیک و باریکی دارد که به اندازۀ کافی برای نگه داشتن با یک دست راحت است. این قابلیت حمل جمع‌وجور بر اساس یادگیری ال‌جی از نظر مشتریان در مورد اندازۀ بهینۀ یک تبلت ایجاد شده است. ال‌جی G Pad 8.3  با حفظ قابلیت حمل، باتری قابل حمل 4600 میلی‌آمپر را برای زمان استفادۀ بادوام در خود گنجانده است اما با وزن 338 گرم هنوز به سبکی یک روزنامه است.

 

اولین تبلت 8 اینچی با نمایشگر Full HD

ال‌جیG Pad 8.3  ضمن برخورداری از ویژگی‌های اصلی دیگر دستگاه‌های سری پیشرفتۀ G نظیر گوشی‌های هوشمند G Pro و G2، اولین تبلت 8 اینچی در نوع خود است که به نمایشگر Full HD مجهز است. G Pad با نمایشگر 1200×1920 از نوع WUXGA  یا (Widescreen Ultra Extended Graphics Array) قادر است کیفیت تصویری با وضوح بالاتر از نمایشگر استاندارد Full HD فراهم کند. علاوه بر این، پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 600 تجربۀ مشاهده را با عملکرد قدرتمندی ارتقا می‌دهد و در نهایت کاربران از محتوای Full HD بدون هچ اختلالی لذت خواهند برد.

تجربۀ همگرایی واقعی با QPair

ال‌جی G Pad 8.3 نیازهای مورد تقاضای عصر همگرایی را با بهبود ارتباط بین چندین دستگاه برآورده می‌کند. در برنامۀ کاربردی متمایز QPair، هر تماس و پیامی که در یک گوشی هوشمند ظاهر می‌شود، برای ایجاد تجربۀ همگرایی واقعی در G Pad نیز ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق G Pad 8.3 به آنها پاسخ دهند. برنامۀ QPair به G Pad امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های سازندگان دیگر ارتباط برقرار کند (سیستم‌عامل اندروید Jelly Bean توصیه می‌شود). یادداشت‌هایی که در QMemo این تبلت ایجاد می‌شود می‌توانند به صورت یکپارچه در گوشی‌های هوشمند دیگر کاربران ذخیره و از هر دستگاهی به اشتراک گذاشته شود.

تجربۀ کاربری افزوده برای یک تبلت

ال‌جی G Pad 8.3 از امکانات کاربردی برخوردار است که مزایای مفیدی در زندگی دارد، مانند چندوظیفگی پیشرفته. به لطف وجود نمایشگر 8.3 اینچ Full HD، امکانات تجربۀ کاربری متمایز در ال‌جی G Pad 8.3 برای این صفحه‌نمایش بزرگ بیشتر شده است:

1-     قابلیتSlide Aside : با لمس کششی سه‌انگشتی و اسلاید کردن یا کشیدن برنامه‌های باز به کنار صفحه، چندوظیفگی یکپارچه را ممکن می‌کند.

2-     قابلیت Qslide: تا سه برنامۀ مختلف را در یک پنجره بدون اختلال کنترل می‌کند. این امکان در نمایشگری به این اندازه بسیار راحت است.

3-     قابلیت KnockON: با دوبار ضربه بر روی نمایشگر، گوشی را خاموش و روشن می‌کند.

عرضۀ ال‌جی G Pad 8.3 در بازارهای اصلی سراسر جهان شامل امریکای شمالی، اروپا و آسیا و همین‌طور مناطق دیگر از سه ماهۀ چهارم 2013 آغاز می‌شود. قیمت این تبلت در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

امکانات اصلی

  • پردازنده: چهارهسته‌ای 1.7 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 600
  • نمایشگر: 8.3 اینچ WUXGA (1200×1920 پیکسل/ 273 پیکسل در اینچ)
  • حافظه: 16 گیگابایت eMMC
  • RAM: 2 گیگابایت LPDDR2
  • دوربین: دوربین پشت 5 مگاپیکسل / دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
  • باتری: 4600 میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: اندروید Jelly Bean 4.2.2
  • ابعاد: 216.8×126.5×8.3 میلی‌متر
  • وزن: 338 گرم
  • رنگ: مشکی / سفید

۱۹ نظر

rezamilaninia ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

به نظر من ال جی داره خوب کار میکنه وگجت های خوبی داره به بازار میده.من یه نکسوس۴ ال جی دارم ومنتظر گوشی جی ۲ هستم .

oyama ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

چرا با این همه مشخصات عالی باید تبلت و گوشی درگاه برای اضافه کردن حافظه نداشته باشه؟

admin-user4 ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سری‌های آینده هم در راهند ….

oyama ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان درسته!

اما با این همه طراحی سطح بالا با اینهمه که به گفته الجی از شما یاد گرفته ایم نمیدونم چرا باز اسلات اضافه کردن حافظه نزاشته!
این موضوع خصوصا برای ما ایرانیها مشکل سازه که به دلیل اینترنت ضعیف نمیتونیم به فضای ذخیره سازی آن لاین دسترسی داشته باشیم
گرچه احتمال زیاد تو مدلای کره جنوبی این قابلیت باشه
ادمین جان شما که ارتباط نزدیک تری داری این ها رو با شرکت مطرح کن! مطمعنم که الجی مثل بقیه نیست گوش میده

علی ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

زمان عرضه این تیلت و گوشی جی پرو در ایران کی هست از کجا میشه اینترنتی بخرم

admin-user4 ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

جی پرو در بازار ایران موجود است .
اگر منظورتان جی ۲ است به زودی وارد بازار ایران میشود

علی ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

این تبلت و گوشی جی پرو رو چطور میشه خریداری کرد

admin-user4 ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

علی جان به محض ورود به بازار

حسین ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
نسبت به محصول قبلی ال جی LG Optimus Pad V900 از نظر وزن ۴۵% سبک تره اما از نظر کارائی و امکانات به پای اون نمی رسه میتونید مشخصات کامل تبلت LG Optimus Pad V900 رو توی سایت رسمی ال جی در کشور مالزی ببینید و با مشخصات فنی این ثبلت تازه وارد مقایسه کنید آدرس اسایت هم اینه : http://www.lg.com/my/tablets/lg-V900-optimus-pad/technical-specifications بنظر می رسه این یک تبلت نسبتا ارزانتر نسبت به محصول قبلی ال جی برای رقابت در بازار تبلت های با قیمت متوسطه محصول قبلی هم صفحه نمایش فول اچ دی با قابلیت فیلم برداری سه بعدی داشت و میزان حافظه داخلیش دوبرابر یعنی ۳۲ گیکابایت بود باتریش هم توان ۶۴۰۰ میلی آمپرو داشت که از باتری این یکی قوی تره البته پردازنده جفتشون یکیه تاریخ رسمی افتتاحیه نمایشگاه IFA2013 در شهر برلین آلمان روز جمعه پانزده شهریور برابر با ششم سپتامبر ۲۰۱۳ و باید برای مشخص شدن کامل جزیئیات این تازه وارد حداقل تا اون موقع صبر کنیم
پس تا اون موقع
موفق باشید

محمدصالح وکیلی ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

حسین جان فقط ضعف هارو نبینید!!
اپتیموس پد از پردازنده ۲ هسته ای اما این یکی از ۴ هسته اسنپدراگون۶۰۰ بهره منده اینا کجا یکین!

ضمنا تا چند روز پیش میگفتید چه توقعی داریدو میخوایم چه امکاناتی رو تبلت باشه، حالا پاک نا امید شدیم، این که دوربین ۵ داره، حافظه کم و باتری متوسط یا حتی نسبت به هسته ها و نمایشگر، ضعیف!! عدم وجود قابلیت های سه بعدی و . . .
منم در اکثر موارد با حسین آقا موافقمـ. . .
اما بازم این صفحه رو در (یک موبایلز) به اشتراک میذارم.

علی ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
اولین باره که به سایتتون می یام
سایت جذابی دارین.
فقط مطمن هستین که مدل رمش ddr2 هست.
آخه الان از ddr3 استفاده میشه!!!

سینا ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ایا سیم کارت می خوره و کی به بازار ایران میاد

admin-user4 ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز برنامه ای برای ورود به ایران اعلام نشده

سینا ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ایا سیم کارت می خوره

admin-user4 ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بستگی به منطقه قابل عرضه داره

هم با سیم کارت است و هم بدون سیم کارت

سینا ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

قیمتش حدودن چقدر است

admin-user4 ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

قیمت G Pad هنوز معلوم نیست

amin ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

باعرض سلام و خسته نباشید
امکانات G Pad خیلی نزدیک به G2هست ولی چون نمیتونم G2رو بخرم(بیام تهران)به فکر خرید این افتادم.می خواستم بدونم کی تو ایران عرضه میشه و قیمتش زیر یک میلیونه یا نه و هم چنین برای ایران سیم کارت خورش عرضه میشه یابدون سیم کارت؟؟؟

Mehdi ۲۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

چراG pad بدون سیم کارت هست؟ به نظر من این همه امکانات باید کنار سیم کارت باشه من خودم سر این تبلت و
Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 مانده ام
من به نمایندگی ال جی در شیراز رفتم بهم گفتن که G pad باسیم کارتم قراره بیاد
حالا میخوام بدونم واقعا قرار بیاد یانه؟کسی هست جواب منو بده؟
ممنون اگه کسی جواب سوال منو بده

نظر دهید