۱۰ شهریور ۱۳۹۲

پخش دوگانه (Dual Play)

بازی کردن در صفحات تقسیم شده مدت زمان زیادی است که وجود دارد و راهی عالی برای اشتراک‌گذاری سرگرمی است اما همیشه این مشکل وجود داشته است که نیمی از صفحه را رقیب شما از آن خود کند یا سعی کند دزدکی به قسمت شما نگاه بیندازد تا امتیاز ناعادلانه‌ای را کسب کند. با فناوری پخش دوگانه یا Dual Play دیگر چنین مشکلی وجود ندارد!

پخش دوگانه از فناوری تلویزیون سینما سه‌بعدی به روشی جدید و مبتکرانه استفاده می‌کند. با گذاشتن عینک‌های مخصوص پخش دوگانه بر چشم، دنیایی کاملاً جدید از فرصت‌های بازی به روی شما گشوده می‌شود و تمامی تجربۀ شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

هر بازیکن بازی را از منظر و بُعد خاص خود می‌بیند؛ بدون اینکه نمایشگر نصف شود. بنابراین، هر بازیکن یک تصویر صفحۀ کامل و متفاوت را می‌بیند؛ یعنی برخلاف صفحۀ تقسیم‌شدۀ مرسوم در یک تلویزیون‌ها.

روش عملکرد بدین گونه است: در بازی F1 شما می‌توانید صفحه را به دو نیم ببینید. وقتی عینک پخش دوگانه را روی چشم می‌گذارید، کلید سه‌بعدی را فشار می‌دهید و صفحه را مطابقت می‌دهید. سپس مطمئن می‌شوید که بازیکن 1 عینک A را زده و بازیکن 2 عینک B را بر چشم دارد. سپس برای انجام مسابقه به شیوۀ تمام‌صفحه آماده می‌شوید.

پخش دوگانه با PS3، Xbox 360 و حتی Nintendo Wii سازگار است. تا زمانی که صفحه به صورت عمودی یا افقی تقسیم شده است، به خوبی عمل می‌کند. این فناوری در داخل تلویزیون است نه در بازی و کنسول بازی.

پخش دوگانه با هر تلویزیون سینما سه‌بعدی ال‌جی 2012 سازگار است؛ سری‌های LM3، 6، 7، 8 و 9 نیز از این قابلیت برخوردار هستند.

نصب کردن و استفاده از این قابلیت بسیار راحت و بسیار مؤثر است. شما تقریباً فراموش می‌کنید که شخص دیگری نیز با شما در صفحه سهیم است. مهم‌تر از همه اینکه روزهای تقلب در بازی‌های دونفره به سر رسیده است!

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۲ نظر

حسین ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
توضیح ضروری اینکه علاوه بر کلیه تلوزونهای سری LM عرضه شده درسال ۲۰۱۲ میلادی که هنوز در کلیه نمایشگاههای ال جی در حال عرضه و این نوع عینک که فریم نارنجی آن متمایز کننده آن از عینک های سه بعدی است در تمامی مدلها به تعداد ۲ ععد در کارتن همراه محصول عرضه می گردد کلیه تلوزیونهای LA عرضه شده در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز از این فن آوری پشتیبانی می کنند با این تفاوت که فقط در سری ۷ و ۸ تلوزیونهای LA این نوع عینک در داخل کارتن همراه تلوزیون عرضه و خریداران سری ۶ در صورت تمایل می توانند آن را بطور جداگانه خریداری و مورد استفاده قرار دهند ضمنا دستگاههای بازی XBOX1 وPlay station4 سونی نیز از این قابلیت پشتیبانی و صرفا برخی از گیم های ارائه شده توسط این سازندگان بازی از این فن آوری پشتیبانی می کنند در زمان خرید گیم این دستگاهها به توضیحات روی جعبه توجه فرمایید ضمنا این فن آوری در حال حاضر در انحصار LG و ُSony ) می باشد و فقط مدلهای بسیار محدود سونی توانایی پخش دوگانه رادارند
موفق باشید .

admin-user4 ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون از توضیح مختصر و مفید
🙂

علیرضا ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

عینک سه بعدی با dual play فرق دارد

زود تر جواب بدید

ال جی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
بله
dual Play برای بازی های دونفره استفاده میشود و هر شخص به تنهایی کل صفحه نمایش را میبیند

amin ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

salam mikhastam eynak dual play bekharam mishe rahnemaim konid az koja begiram

ال جی ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

از خدمات گلیدیران پیگیری کنید

اطلاعات تماس داخل سایت گلدیران

کیلرش ۲۲ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام و خسته نباشید.
من زیاد تو نت دنبال جوابه سوال هام گشتم ولی باز پیداش نکردم.
سوال های من اینا هستن که این قابلیت با تمام بازی هایی که تصویر به دو بخش تقسیم میشن (بالا و پایین و راست و چپ) سازگار هستش؟

با کنسول های نسل ۸ (XONE و PS4) سازگاره؟

تفاوت هاش با قابلیت مشابه در تلویزیون های سونی چیه؟

آیا فقط این قابلیت ها مخصوصه تلوزیون های ال.جی هستش یا مانیتور هاتون هم مجهزن بهش؟

javad ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ایا بازی های رایانه را هم میتوان با استفاده از این ویژگی بازی کرد ؟
لطفا روش ان را توضیح دهید

Noctis ۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید من تلویزیون lg cinema 3d 49lb6200 رو خریداری کردم میخوام بدونم کنسول بازی و عینک dual play رو از کجا تهیه کنم؟

MOHSEN ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام میخواستم بدونم سیستم عامل ویندوز هم می تونه از این قابلیت پشتیبانی کنه? یا اینکه اصلان بازیی برای این کار و برای این سیستم عامل وجود داره? لطفا زود جواب بدید.

pooya ۷ دی ۱۳۹۶ پاسخ

از کجا میشه dual play خرید لطفا راهنمایی کنید

عمار ۵ آبان ۱۳۹۷ پاسخ

سلام
لطفا لینک یه یازی دو نفره رو برای دانلود بذبرید تا استفاده کنیم
ممنونم

نظر دهید