۰۷ شهریور ۱۳۹۲

پخش صدای باکیفیت در گوشی G2

گوشی جدید و پرچمدار ال‌جی، G2، که چندی پیش با سروصدای زیادی عرضه شد امکانات زیادی دارد و اکنون ما می‌خواهیم جزییات بیشتری در مورد یکی از امکانات بارز آن، یعنی پشتیبانی از صدای باکیفیت، ارائه دهیم.

ال‌جی G2 اولین گوشی هوشمندی است که فایل‌های موسیقی با کیفیت بالای 24 بیت 192 کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند. ال‌جی پیشنهاد کرد که این شاهکار هنری باید در سیستم‌عامل اندروید عملی شود.

ال‌جی اکنون تأیید کرده است که G2 از چیپ‌ست صدای کوالکوم WCD9320 برخوردار است و هنگامی که هر چیزی به خروجی هدفون متصل می‌شود صدای 192/24 را از پخش‌کنندۀ صدایش منتشر می‌کند و آیکون های-فای (Hi-Fi) روی نمایشگر روشن می‌شود.

به گفتۀ ال‌جی، وقتی هدست یا هدفون به خروجی متصل می‌شوند صدای 24 بیت واقعی پخش می‌شود و آیکون های-فای روشن می‌شود. اما وقتی از طریق بلوتوث یا یواس‌بی به دستگاه‌های دیگر مانند بلندگو متصل می‌شود، صدا مانند نمونه نیست و کیفیت آن کمی پایین‌تر است.

بنابراین، شما با استفاده از هدفون یا سیتم خود از طریق خروجی می‌توانید از صدای باکیفیت بهره‌مند شوید. واضح است که ال‌جی با جدیدترین گوشی خود نقش بزرگی در کیفیت صدای گوشی‌های هوشمند ایفا کرده است.

ال‌جی G2 اواخر امسال عرضه می‌شود و تا آن زمان ما در مورد این گوشی بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

۳ نظر

حسین ۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
منظور از ۲۴ بیت محدوده فرکانسی پخش صدا و بعبارت ساده تر فاصله زیر ترین تا بم ترین صدای قابل پخش است البته گوش انسانها هم تمام فرکانسهای صوتی را نمی شنود و محدوده فرکانسهای صوتی که انسان می تواند بشنود بسیار محدود و حتی در بین افراد و نژادهای مختلف متفاوت است سازندگان فرمت فشرده پخش موسیقیMP3 هم با جدا سازی فرکانسهای قابل شنیدن توسط انسان و حذف سایر بخش های صدا توانسته اند حجم فایل های صوتی را بشدت کاهش دهند بنا بر این علاوه بر دستگاه پخش کننده کیفیت هدفون و هد ست هم بسیار مهم است و نهایت فن آوری انجایت که بتوانی صداهای بم مانند صداهای سازهای کوبشی مانند جاز ، تومبا ، طبل و … با همان صدای بم واقعی از طریق هدقفون کوچک تو گوشی خود بشنوی و در عین حال صدای حرکت آرشه بر روی سیم های ویلون را با همان صدای زیر واقعی همزمان با صدای بم سازهای کوبشی داشته باشی بیخود نیست که تفاوت رنج قیمتی هدفون های معمولی و حرفه ای گاه تا صد برابر می باشد ( البته در همان رده مثلا تو گوشی سیم دار)
موفق باشید .

مهدی ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام کی وارد بازار میشه ؟ قیمت پایه چند میباشد

admin-user4 ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

به زودی دوست عزیز، قیمت هنوز نهای نشده

نظر دهید