۱۵ شهریور ۱۳۹۲

پرده‌برداری از بزرگ‌ترین تلویزیون ULTRA HD CURVED OLED دنیا

تلویزیون 77 اینچ ULTRA HD CURVED OLED راه را برای بازار نسل جدید تلویزیون‌ها هموار می‌کند.

برلین، 6 سپتامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس امروز با معرفی بزرگ‌ترین تلویزیون ULTRA HD OLED در IFA، بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی در اروپا، نقطۀ عطف دیگری را مشخص کرد. تلویزیون 77 اینچ ULTRA HD CURVED OLED ردپای تلویزیون 55 اینچ CURVED OLED TV این شرکت را دنبال می‌کند که 8 ماه پیش در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس به عموم معرفی شد.

هویس کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی مفتخر بود که اولین شرکتی است که تلویزیون OLED را عرضۀ عمومی کرده است و ما باز هم نگرش خود را با تلویزیون ULTRA HD CURVED OLED بالاتر می‌بریم. این تلویزیون 77 اینچ گواهی است بر اینکه ما هرگز در برداشتن مرزها و کشف امکانات جدید متوقف نمی‌شویم.»

در حال حاضر بزرگ‌ترین تلویزیون OLED دنیا، تلویزیون 77 اینچ ULTRA HD CURVED OLED ال‌جی است که جدیدترین نسل از تلویزیون‌های پیشرفته تا به امروز است. ، انحنای IMAX مانند این صفحه‌نمایش بزرگ، با قطر کلی 77 اینچ، میدان دید بیننده را بیشتر از تلویزیون صفحه‌تخت پر می‌کند. تلویزیون ULTRA HD CURVED OLED ترکیبی از فناوری استثنایی WRGB OLED و ULTRA HD است که این تلویزیون را قادر می‌سازد نسبت تصویر نامحدود و وضوحی 4 برابر بیشتر از تلویزیون‌های FULL HD ایجاد کند. این تلویزیون بزرگ با ظاهر آینده‌نگرش کیفیت تصویری بی‌رقیب دارد و به گفتۀ کان “یک اعجوبۀ سرگرمی خانگی است که تا نبینید باور نمی‌کنید.”

بازدیدکنندگان IFA 2013 خودشان می‌توانند این تلویزیون 77 اینچ و زیبای ULTRA HD CURVED OLED ال‌جی را با بازدید از سالن 11.2 در Messe برلین ببینند.

۳ نظر

Saeed ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

امسال چرا از الجی زیاد خبری نبود؟؟؟؟
چه خبره؟!

حسین ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
اخیرا تعدادی از کاربران هم نام اینجانب در این سایت اظهار نظر های خود را منتشر می سازند ضمن عرض خیر مقدم به این دوستان وجه تمایز اینجانب لکوی کنار نام می باشد که از ابتدا تا کنون ثابت بوده ضمنا اگر می خواهید سیر تا پیاز کلیه مدلهای OLED های ال جی و توضیحات بیشتر در مورد این آمیزه هنر و فن آوری را بزربا ساده مطالعه کنید به سایت http://WWW.LGnews.ir و مقاله منتشره در این سایت : با عنوان GALLERY OLED شاهکار جدید OLED ال جی در IFA2013 بخصوص مقاله سوم اینجانب مراجعه فرمائید
نقطه نظرات سازنده شما خوبان چراغ راه من است
موفق باشید .

حسین ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
هرچه جستجو کردم فقط عکس های متعددی از این آمیزه هنر و فن آوری در سایت های مختلف چاپ شده اطلاعات فنی تکمیلی هم منتشر نشده از قرار ال جی هنوز تاریخ آغاز عرضه تجاری این محصول را هم اعلام نکرده البته در طراحی بدنه این تلوزیون چیزی که جلب توجه می کند انحنای بیشتر قاب پشتی نصبت به پنل تلوزیون که باعث شده قطر تلوزیون در کناره ها به شدت کاهش و در مرکز افزایش و فضای کافی برای نصب تجهیزات الکترونیک در این فضا فراهم بیاید بدون اینکه بیننده این تفاوت انحنا را احساس کند به عبارت بهتر حس نازکی در طول تمام بدنه به بیننده منتقل می شود نکته دیگر اینکه امسال بر اساس اخبار منتشره اکثر تولید کنندگان تلوزیونهای اولترا اچ دی خود را برای نمایش عرضه کرده بودن که ابنظر می رسد OLED ULTRA HD عرضه شده توسط ال جی بقیه محصولاتULTRA HD را که بر مبنای فن آوری LED LCD تولید شدند تحت الشعاع خودش قرار داده و نظر تمامی صاحب نظران و سایت های معتبر دنیا را بخودش جلب کرده
موفق باشید .

نظر دهید