۰۵ شهریور ۱۳۹۲

کلیدها در پشت

دلیل قرار گرفتن کلیدهای ال‌جی G2 در پشت گوشی

تمام کلیدهای فیزیکی یا سخت‌افزاری در ال‌جی G2 در پشت این گوشی قرار دارد. این اولین گوشی در نوع خود است که چنین طراحی متمایزی دارد و با اینکه ممکن است عجیب به نظر برسد اما ال‌جی به طور کامل در مورد تصمیم خود، مبنی بر استفاده از این طراحی، شرح می‌دهد تا کابران را متقاعد سازد که دلیل کاربرد آن در گوشی‌های هوشمند بزرگ چیست.

ال‌جی G2 صفحه‌نمایش بزرگ 5.2 اینچی دارد که تنها کمی از اولین فبلت، سامسونگ Galaxy Note، کوچکتر است. با این وجود، G2 بسیار باریک‌تر و در دست گرفتن و استفاده از آن با یک دست راحت‌تر است.

به گفتۀ ال‌جی، با افزایش اندازۀ گوشی‌های هوشمند، استفاده از کلیدهای کنار گوشی سخت‌تر می‌شود. اولین گوشی‌های هوشمند خیلی کوچک بودند، به راحتی می‌شد آنها را در دست گرفت و عرض آنها حدود 2.4 اینچ بود. این رقم اکنون به 2.7 رسیده است و عرض G2 به اندازۀ 2.79 اینچ است.

اگر کلیدها در کنار بود، مجبور بودید حرکات ژیمناستیک دست زیادی انجام دهید تا در یک چنین گوشی به کلیدهای کنار دسترسی پیدا کنید و احتمال اینکه گوشی از دستتان بیفتد نیز بیشتر می‌شد. این را یک اندازۀ پیشگیرانه در نظر بگیرید.

دوم اینکه کلیدهای پشت جایی هستند که وقتی شما گوشی هوشمند را در دستتان می‌گیرید به طور طبیعی انگشتان روی آن قرار می‌گیرد. ال‌جی معتقد است که این شیوه راحت‌تر است.

دلیل سوم این است که کلید پشت دو برابر کاربردی‌تر است . به طور مثال شما می‌توانید از کلیدهای تنظیم صدا برای باز کردن دوربین و گرفتن تصویر استفاده کنید. این قابلیت برای کسانی که می‌خواهند از خودشان عکس بگیرند بسیار مفید است.

و دلیل چهارم این است که با قرار گرفتن این کلیدها در پشت، مهندسان توانستند قاب را باریک‌تر کنند و صفحه را تا لبۀ قاب امتداد دهند.

این دلایل اصلی برای قرار گرفتن کلیدهای G2 در پشت گوشی بودند اما در نهایت این به خود شما مربوط است که به این نتیجه برسید که آیا این نوآوری معنی‌دار و هدفمند است یا خیر. شما چه فکر می‌کنید؟

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید