۰۲ شهریور ۱۳۹۲

5 قابلیت دوست‌داشتنی در ال‌جی G2

ال‌جی در همایشی بزرگ در نیویورک G2، پرچمدار گوشی‌های هوشمندش، را معرفی کرد. این گوشی 5 قابلیت ویژه دارد که ممکن است بسیاری از شما دوست داشته باشید.

با اینکه ال‌جی و گوگل با مشارکت یکدیگر Nexus 4 را تولید کردند اما این بار ال‌جی به تنهایی برای تولید G2 دست به کار شده است و تصمیم دارد با رقبایی مانند سامسونگ Galaxy S4، نوکیا Lumia 1020، اچ‌تی‌سی One و اپل iPhone 5 دست‌وپنجه نرم کند.

1-    نمایشگر

ال‌جی G2 از نمایشگر 5.2 اینچ فول اچ‌دی 1080 پیکسل برخوردار است و از ال‌سی‌دی IPS استفاده می‌کند نه AMOLED که در MOTO X استفاده شده است. این گوشی برای راحت گرفته شدن با یک دست طراحی شده است و به همین دلیل قاب‌های کناری در هر دو طرف کم شده‌اند. با وضوح 1920×1080 و 423 پیکسل در اینچ، این نمایشگر بسیار پرابهت به نظر می‌رسد.

2-    دوربین

درست مثل بیشتر گوشی‌های هوشمند مدرن، دو دوربین روی G2 تعبیه شده است. دوربین پشت 13 مگاپیکسل است و از فناوری تثبیت نوری تصویر (OIS) استفاده می‌کند تا نماهایی که ثبت می‌کنید واضح‌تر و بدون محو شدن باشد. این قابلیت مخصوص موقعیت‌هایی است که نور در بهترین حالت نیست. قابلیت فوکوس خودکار چندنقطه‌ای همه چیز را در فوکوس نگه می‌دارد و دوربین 2.1 مگاپیکسل جلو نیز تصاویری که از خودتان می‌گیرید را با وضوح بیشتری ثبت می‌کند.

3-    کلید پشت

ال‌جی با منتقل کردن کلید خاموش/روشن (پاور) و کلیدهای تنظیم صدا از کنار به پشت گوشی کاری غیرمعمول از نظر طراحی این گوشی انجام داده است. با این کار شما می‌توانید به راحتی گوشی را با یک دست بگیرید، بدون اینکه مجبور باشید انگشتان خود را بکشید.

4-    سرعت

نیرو دادن به این گوشی با چنین صفحه‌نمایش بزرگی با کمک پردازندۀ 2.26 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon 800 ممکن است. این پردازنده عملکرد را بهتر می‌کند و باتری را تا زمان بیشتری نگه می‌دارد. 2 گیگابایت RAM و RAM گرافیک با این پردازندۀ پرسرعت جفت شده‌اند تا بازده بیشتری برای مصرف انرژی ایجاد کنند.

5-    رابط کاربری UX و IR Blaster

نمایشگر ال‌جی G2، که با اندروید 4.2.2 اجرا می‌شود، تا لبه‌ها کشیده می‌شود و از امکان شخصی‌سازی و تجربۀ کاربری کاربردی برخوردار است. بنابراین، از نظر بیشتر افزونه‌ها و امکانات با Galaxyهای سامسونگ می‌تواند رقابت کند. همه چیز در G2 پیدا می‌شود؛ از حالت میهمان (guest mode) –اگر نمی‌خواهید دوستتان تصاویر خصوصی شما را ببیند تا قابلیت Answer Me- که وقتی گوشی را برمی‌دارید و به سمت گوش می‌برید به صورت خودکار تماس پاسخ داده می‌شود. قابلیت Quick Remote از IR blaster استفاده می‌کند؛ شبیه همان چیزی که در سامسونگ Galaxy S4 و اچ‌تی‌سی One برای کنترل دستگاه تلویزیون خانگی وجود دارد. یکی از قابلیت‌های خوب و جالب Slide Aside است که اساساً به شما امکان می‌دهد از 3 انگشت برای لمس کششی استفاده کنید تا برنامه‌ای که دیگر لازم ندارید را ببندید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید