۱۱ شهریور ۱۳۹۲

GALLERY OLED؛ جدیدترین شاهکار OLED ال‌جی در IFA 2013

تلویزیون GALLERY OLED ال‌جی، یک شاهکار هنری واقعی و ترکیبی از طراحی عالی با کیفیت تصویر فوق‌العاده و صدایی حیرت‌انگیز است.

سئول،2 سپتامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس از جدیدترین محصول OLED خود، تلویزیون گالری OLED (مدل 55EA8800) در IFA 2013 در برلین آلمان پرده‌برداری خواهد کرد. این محصول اضافه شده به خط تولید نسل جدید تلویزیون‌های شرکت مدل جدیدی است که قاب ظریف و باریکی دارد که با بلندگوهای پارچه‌ای و قدرتمند غیرنمایانی همراه است. این طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های صدای شگفت‌انگیز تلویزیون گالری OLED مکملی برای خط تولید تلویزیون‌های OLED پیشگام در صنعت ال‌جی به شمار می‌رود. تلویزیون گالری OLED، به عنوان اولین محصول دیواری 55 اینچ OLED که تاکنون تولید شده است، محصولی چشم‌گیر و نمایانگر مهارت ال‌جی در طراحی و فناوری تلویزیون است.

هویس کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «تلویزیون گالری OLED ما آمیزه‌ای بی‌نظیر از زیبایی ظریف، کیفیت تصویر بی‌رقیب و صدایی حیرت‌انگیز است. این محصول مهندسی‌شده با طراحی زیبایش، بازار کنونی را به مبارزه می‌طلبد و نمونۀ بارزی از توانایی ما برای تفکری فراتر از معمول است و اینکه تجربه‌ای متمایز را برای مشتریان خود ایجاد می‌کنیم.»

قاب تصویر شیک با بلندگوهای پارچه‌ای

مدل 55EA8800 با صفحه‌نمایش 55 اینچ شاهکار، مانند یک نقاشی نفیس و ارزشمند، با قاب زیبا و دلپسندی فراگرفته شده است. این قاب، که بیش از یک طراحی جذاب است، سیستم صدای 2.2 کانال را در خود گنجانده و از بلندگوهای پارچه‌ای ال‌جی (Canvas Speakers) برخوردار است. این بلندگوهای پارچه‌ای، که به طور هوشمندانه‌ای با روکشی هنری و مبدل تغییر چهره پیدا کرده‌اند، تجربۀ مشاهده را با صدایی غنی و پرمایه ارتقا می‌دهد. حالت گالری با حفظ مضمون هنرمندانه به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر دیجیتال و باکیفیت نقاشی‌های هنرمندان اسطوره‌ای، مانند وینسنت ون‌گوک و پال گوگن، را مشاهده کنند. حالت گالری مشاهدۀ تصاویر شخصی مورد علاقه یا خانوادگی را به شیوۀ نمایش اسلایدی ممکن می‌کند.

 

کیفیت تصویر فوق‌العاده

اوایل امسال، ال‌جی توجه مشتریان، رسانه و صنعت سرگرمی خانگی را جلب کرد زیرا اولین شرکتی بود که هم تلویزیون 55 اینچ OLED و هم تلویزیون 55 اینچ منحنی OLED را عرضه کرد. تلویزیون‌های OLED پیشرفتۀ این شرکت از فناوری اختصاصی WRGB بهره‌مند هستند که از یک پیکسل فرعی سفید برخوردارند و تیزترین و زنده‌ترین تصاویر ممکن را تضمین می‌کند. تلویزیون‌های سبک‌وزن و بسیار باریک OLED ال‌جی زوایۀ دید گسترده و حیرت‌انگیزی دارند که کیفیت تصویر بی‌نظیری را بدون در نظر گرفتن مکان بیننده اطمینان می‌دهد. تلویزیون گالری OLED از همین ماه در آلمان و بعد از آن در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

بازدیدکنندگان از IFA  می‌توانند به عنوان اولین‌ نفرات تلویزیون گالری OLED را در غرفۀ ال‌جی الکترونیکس در سالن 11.2 در Messe برلین تجربه کنند.

۱۰ نظر

علی ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

i do appropriated to your good company and good product i hope your company continue this way and notice every person in the world how reach how poor need to notice

حسین ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
این محصول بعد از EM960 و EA9800 که اولی در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی با صفحه تخت و بدنه بسیار بازیک ( به لحاض انتقال کلیه تجهیزات الکترونیک ودرگاههای ورودی و خروجی به بخش پایه تلوزیون ) و دومی اوایل زانویه و در نمایشگاه CES2013 در شهر لاس و گاس آمریکا رو نمائی و دارای صفحه نمایش منحنی مقعز بود سومین محصول ال جی در خانواده OLED با شمار می ره که بسیار به مدلهای تلوزیون iLED ال جی مدل ۲۰۱۳ ( خانواده LA) شباهت داره نقطه مشترک همه تلوزیونهای OLED ال جی اول سایز ۵۵ اینچ اونهاست و فن آوری WRB چهار رنگ اونا اگر طالب مقاله من در این رابطه هستید به سایت اخبار الجی بخش ایران به آدرس اینترنتی : http://lgnews.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/310-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%DB%80-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-OLED-%D9%85%D9%86%D8%AD%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%AC%DB%8C%D8%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7.html#JOSC_TOP سری بزنید و نظراتون را هم از همون سایت برای من و مدیر سایت مطرح کنید .
موفق باشید . ضمنا این اولین باره که یک خبر در ارتباط با الجی در این درگاه در روز انتشارش منتشر میشه که باید به ADMIN-USER-4 بابت این سرعت عمل تبریک گفت
موفق باشید .

admin-user4 ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

البته اولین بار نیست

حسین ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
ADMIN-user4 گرامی
شاید به جای یک روز کلمه ساعتی پس از انتشار رو اگه بکار می بردم مناسب تر بود ضمنا اظهار نظر علی که ترجمه آن بدین قراره ” من به شرکت خوب و محصولات خوبتون می بالم و امیدوارم به همین رویه ادامه بدین و به نظرات همه مردم دنیا از فقیر و غنی توجه کنید چون همه نیازمند توجه هستند ” خیلی بدلم نشست و حیفم اومد ترجمه اونو برای دوستان ننویسم منهم قبل عنوان کرده بودم رمز موفقیت الجی مشتمری مداری و توجه به نیازها و سایقه های اونهاست شما هم با من موافقید .
موفق باشید

فرج اله شهریاری ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

من ۴ ماه پیش تلویزیون ۳ بعدی هوشمند ال جی را گرفتم و بر اثر کوچکترین ضربه به قابش صفحه اش بعدد یک ماه ترک برداشت به همه جا مراجعه کردم حمایتم نکردند …..

admin-user4 ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز سلام

لطفا شماره تماس خود را بفرمایید تا تیم فنی با شما تماس بگیرند

ممنون

فرج اله شهریاری ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.ممنون که یک نفر بالخره جوابی بهم داد.

admin-user4 ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
شماره شما برای مدیر مربوطه ارسال شد

فرج اله شهریاری ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا حق با مشتریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرج اله شهریاری ۲ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام.می خواهم از متانت و ادب آقای گرمارودی تشکر کنم.

نظر دهید