۲۳ شهریور ۱۳۹۲

LG و معرفی مجموعه ست تاپ باکس های شرکت در همایش بین المللی رسانه ای IBC

LG به دنبال اثبات ارزش و انعطاف ست تاپ باکس های تجاری خود در بزرگترین همایش صنعت رسانه ای اروپاست.

LG Electronics که یکی از بزرگترین تولید کننده های دستگاه های ست تاپ باکس کره جنوبی است، مجموعه ست تاپ باکس های خود را در همایش بین المللی صنعت رسانه ای (IBC) که در نوع خود بزرگترین همایش صنعت رسانه ای اروپاست، به نمایش خواهد گذارد. LG دوازده دستگاه که شامل یک ست تاپ باکس Ultra HD و یک باکس هوشمند مبتنی بر اندروید نیز می شود، را در این رویداد پنج روزه به نمایش در خواهد آورد.

ساک هو نو، مدیر اجرایی بخش تجارت رسانه ای LG Electronics ، می گوید: LG  از زمان عرضه نخستین ست تاپ باکس H.264 AVC با کیفیت HD در سال 2005 در ایالات متحده، به سرعت در حال توسعه خط تولید این محصولات است. IBC فرصتی عالی برای ماست تا محصولات خود را به نمایش گذارده و به مشتریان مان نشان دهیم چگونه مهارت و فناوری ما در تولید تلویزیون ها به تولید محصولی بهتر در میان ست تاپ باکس های مان منجر می شود. ست تاپ باکس‌های ما همگی از پلت فرم تلویزیون های هوشمند که به آسانی قابل استفاده هستند، بهره برده و دسترسی بی دردسر و آسان به انبوهی از محتویات چند رسانه ای را به همراه امکان به اشتراک گذاری آن ها برای کاربران امکانپذیر می سازد.

پیشرفت های هیجان انگیز LG در زمینه تولید تلویزیون های Ultra HD اکنون در ست تاپ باکس های Ultra HD شرکت به کار گرفته شده و به کاربران امکان می دهد تا از کیفیت بی نظیر محتویات Ultra HD در خانه شان لذت ببرند. محصول جدید از دیکودر HEVC 60P (فشرده سازی ویدیویی با کارآیی بالا ) استفاده کرده و از میزان پهنای باند مورد نیاز برای دانلود محتویات چندرسانه ای تا پنجاه درصد می کاهد. سازگاری آن با صفحه نمایش های بزرگ تجاری، همچون دیوارهای ویدیویی و پنجره های مجازی، آن را به راهکاری ایده آل برای مشتریان تجاری بدل می کند. علاوه بر این دسترسی آسان به سرویس های شبکه خانگی، به اشتراک گذاری و نمایش محتویات را از طریق DLNA ، Wi-Fi و MoCA یا (Multimedia over Coax Alliance)  ممکن می سازد.

LG اکتبر گذشته نخستین ست تاپ باکس اندرویدی دنیا را معرفی کرده و در حال حاضر تنها تولید کننده ای است که توانسته است مجموعه تست های سازگاری سخت گیرانه Google با نام CTS را با موفقیت پشت سر بگذارد. ست تاپ باکس مبتنی بر اندروید LG امکان استفاده از تمامی قابلیت های پلت فرم اندرویدی تلویزیون های شرکت چون سرویس های Google Service ، Google Play ، Google Search و مرورگر وب Chrome را برای کاربران فراهم می سازد. این دستگاه امکان دریافت سیگنال های ارسالی از سوی فرستنده های زمینی آنالوگ را هم داشته و از سرویس های تلویزیون های هوشمند چون IPTV ، HD Channel ، Second TV ، Phone To TV و به اشتراک گذاری آسان فایل ها پشتیبانی می کند.

ست تاپ باکس های LG در مرکز همایش های RAI در آمستردام از 13 تا 17 سپتامبر به نمایش در آمده و از ماه آینده در اروپا در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. عرضه آن ها در سایر بازارهای جهانی نیز در دستور کار LG قرار دارد.

۱ نظر

حسین ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
با توجه به اینکه پخش دیجیتال برنامه های صدا و سیما از سال ۱۳۸۸ بصورت آزمایشی آغاز کردیده هیچیک از تلوزیونهای ال جی مدل ۲۰۰۹ و قبل از آن دارای گیرنده دیجیتال و همچنین قابلیتهای تلوزیون هوشمند نیستند از طرفی ال جی صرفا یکدستگاه پخش DVD با گیرنده دیجیتال در سبد کالائی خود در ایران عرضه و برخی از دستگاههای سینمای خانگی و پخش بلو ری این شرکت قابلیت تلوزیونهای هوشمند بصورت محدود بدون وای فای داخلی و مرور گر وب را دارند قطعا عرضه دستگاههای ست آپ باکس ال جی که قابلیت پخش برنامه های دیجیتالی و تلوزیون هوشمند بصور کامل را داشته باشند در ایران مورد استقبال خوبی قرار خواهد گرفت همانگونه که دستگاه سه کاره سامسونگ که علاوه بر امکانات فوق قابلیت پخش بلوری و فرمتهای سه بعدی را هم دارد از پر فروش ترین محصولات این شرکت در ایران است قطعا این دستگاه در سایر کشورهایی که در حال گذر از سیستم آنالوگ به دیجیتال هم هستند با استقبال ماجه خواهد شد البته دستگاههای ست آپ باکس حرفه ای مندرج در این خبر بعلت محدودیتهای مربوط به پهنای باند اینترنتی و کمبود تلوزیونهای اولترا اچ دی فعلا برای ایران و بسیاری از کشورها کاربردی ندارد و به احتمال قوی در نسل بعدی تلوزیونهای ۴K یا همان اولترا اچ دی این تجهیزات بصورت توکار در تلوزیونها نصب و خریدار نیازی به خرید ست آپ باکس جداگانه نخواهد داشت .
موفق باشید

نظر دهید