۰۷ مهر ۱۳۹۲

آشنایی با رکوردهای جهانی LG: فناوری‌های رکورد شکن صوتی و تصویری

زندگی تان را با به کارگیری محصولات بی نظیر LG که دارای رکوردهای جهانی هستند، محصولاتی با برترین و خلاقانه ترین فناوری ها، دگرگون کنید. هر یک از محصولات قرار گرفته در رده LG World Record ، از جدیدترین فناوری ها بهره گرفته و با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین تجربه ممکن به کاربران ما عرضه می شوند.  محصولات برتر LG در دنیا را مشاهده کرده و بر تلاش ما برای ایجاد تجاربی بی نظیر که تا به حال در هیچ نقطه ای از دنیا ارائه نشده اند، اعتماد کنید.

ماه آوریل سال 2013: نخستین تلویزیون خمیده OLED دنیا (سرتاسر دنیا)

عرضه نخستین تلویزیون خمیده OLED دنیا توسط LG ، آغازگر عصری جدید در صفحه نمایش ها از نظر شکل ظاهری و کیفیت نمایش تصاویر است. شکل خمیده ، بهینه ترین شکل ممکن برای هر نوع صفحه نمایش بوده و تمامی نقاط آن فاصله ای یکسان تا چشم ها دارند. تلویزیون خمیده OLED LG طبیعی ترین حالت ممکن را در تماشای تصاویر در کنار تجربه ای عالی و طراحی زیبا فراهم می کند. تلویزیون از فناوری WRGB استفاده می کند که از یک ساب پیکسل سفید رنگ در کنار سه ساب پیکسل اصلی سبز، قرمز و آبی بهره برده و با مجموع 8.3 میلیون پیکسل بر روی صفحه چشمان شما را شگفت زده می کند. تجربه ای بی نظیر از تماشای تلویزیون در انتظار شماست.

تلویزیون OLED خمیده

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  تلویزیون های موجود در بازار در ماه ژانویه سال 2013

ماه ژانویه سال 2013: بزرگترین و باریک ترین تلویزیون سه بعدی OLED دنیا (سرتاسر دنیا)

نه تنها این تلویزیون از صفحه نمایشی غول پیکر بهره می برد ، بلکه کاملا از معماری متفاوتی نسبت به همتایان خود بهره می برد: بر خلاف صفحه نمایش های معمول که از سه ساب پیکسل رنگی ابی، قرمز و سبز بهره می برند، تلویزیون های OLED LG از یک ساب پیکسل سفید برای افزایش دقت و صحت رنگ ها برخوردارند. تصحیح کننده رنگ های تلویزیون ، تجربه ای متفاوت برای بیننده رقم زده و سرعت پاسخدهی بالای تلویزیون هم عدم تاری تصاویر در حین نمایش دنباله های سریع را تضمین می کند. با ضخامتی تنها برابر با 4 میلی متر، که تقریبا از تمامی گوشی های هوشمند باریک تر است، تلویزیون از ظاهری فوق العاده جذاب برخوردار بوده و زاویه دید منحصربفردی را فراهم می کند.

تلویزیون OLED 55 اینچی

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  تلویزیون های موجود در بازار در ماه ژانویه سال 2013

ماه جولای سال 2012: باریک ترین دیوار ویدیویی سه بعدی دنیا

تجربه یک سینمای سه بعدی را بر روی سطحی به اندازه یک دیوار تصور کنید. با وجود صفحه نمایش های عالی IPS که بهینه ترین کیفیت ممکن تصویر از هر زاویه ای را تضمین می کند و حاشیه بسیار باریک، دیوار سه بعدی ویدیویی برای محیط های سرگرمی عمومی و غرفه های نمایشگاهی انتخابی ایده آل به شمار می رود. با  ویژگی هایی چون استحکام بالا، مصرف مناسب انرژی و امکان نصب و نگهداری آسان، دیوار سه بعدی ویدیویی LG  تأثیری بی نظیر بر روی مخاطبین شما خواهد داشت.

دیوار ویدیویی سه بعدی (55WV70MD)

ماه دسامبر سال 2012: پرقدرت ترین مینی کامپوننت دنیا

کنسرت دی جی مورد علاقه تان را به هر دلیلی از دست داده اید؟ و یا شاید هم دوست دارید خودتان لذت دی جی بودن را تجربه کنید؟ با مینی کامپوننت X-Boom تمامی این کارها امکانپذیر خواهند بود. با خروجی صدای قدرتمند 2300 واتی و رقص نور LED ، می توانید شادی را به خانه تان بیاورید. می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را با جلوه های دی جی مختلف میکس کرده و به آهنگ های ذخیره شده در گوشی ها و دیگر ابزارهای همراه نیز گوش دهید.

مینی کامپوننت X-Boom

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  گوشی های تلفن همراه های موجود در بازار در ماه دسامبر سال 2012

ماه فوریه سال 2012: ارائه تلویزیونی سه بعدی با باریک ترین حاشیه صفحه نمایش (سرتاسر دنیا)

در سال 2012؛ LG به معرفی تلویزیون هوشمند سه بعدی جدید خود پرداخت که حاشیه اطراف صفحه نمایش آن تا باریک ترین حد ممکن کاهش داده شده بود. این محصول از نظر ظاهری بی همتا بوده و از فناوری های نوین روز بهره می برد. سبک طراحی جدید این تلویزیون نه تنها سبب می شد تا دکوراسیون داخلی خانه شما ظاهری زیباتر به خود بگیرد بلکه باعث می شود تا تجربه ای بهتر از تماشای تصاویر سه بعدی نیز به کاربر منتقل گردد. حالا می توانید بهترین تصاویر سه بعدی ممکن را در کنار قابلیت های تلویزیون های هوشمند در شاهکاری زیبا در اختیار داشته باشید.

تلویزیون های سری LM96

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  تلویزیون های موجود در بازار در ماه فوریه سال 2012

ماه فوریه  سال 2012: نخستین کنترل از راه دور با قابلیت های کنترل حرکتی در دنیا(سرتاسر دنیا)

LG Magic Remote یا کنترل از راه دور جادویی LG نخستین کنترل در نوع خود است که با پشتیبانی از قابلیت های کنترل حرکتی، امکان کنترل ساده وسایل سرگرمی خانگی شما را فراهم می آورد. با استفاده از این وسیله قادر خواهید بود تمامی برنامه های تلویزیونی را در کنار انواع نرم افزار ها و مرور محتویات مورد علاقه تان را با سادگی تمام -با وجود پیمایش گر و کنترل های حرکتی-  به انجام برسانید. به تجربه ای نوین از محصولات سرگرمی خانگی خوش آمدید.

کنترل از راه دور جادویی LG

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  تلویزیون های موجود در بازار در ماه فوریه سال 2012

ماه آوریل سال 2012: تجربه سرعت شبکه های LTE با صفحه نمایشی بزرگ و فناوری های انحصاری LG(ایالات متحده، ژاپن، کره و چندین کشور آسیایی دیگر)

LG Optimus True HD LTE نه تنها به صفحه نمایشی واضح و فوق العاده که از فناوری HD IPS برخوردار است ،مجهز بوده بلکه امکان دسترسی به سرعتی فوق العاده در انتقال داده با پشتیبانی از شبکه های LTE را نیز فراهم می کند. LG موارد متعددی از امتیازات انحصاری در زمینه LTE در دنیا را در اختیار دارد. تمامی گوشی های LTE شرکت با این فناوری های انحصاری عرضه می شوند تا بهترین و سریع ترین امکانات ارتباطی را برای کاربران ارائه کنند.

گوشی های LTE  LG

*بر اساس بررسی به عمل آمده از  گوشی های تلفن همراه های موجود در بازار در ماه فوریه سال 2012

۱ نظر

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
بنظر می رسد رکوردها مربوط به سال قبل باشد زیرا در حال حاضر رکورد بزرکترین OLED جهان مربوط به ال جی با سایز ۷۷ اینچ است که تعدا گل پیکسل های آن نیز با توجه به فن آوری پیکسلهای فرعی چهار رنگ و کیفیت تصویری اولترا اچ دی چهاربرابر یعنی بیش از ۳۳ میلیون پیکسل فرعی می باشد کنترل از راه دور نمایش داده شده در تصویر هم هم اکنون به همراه برخی از مدلهای ۲۰۱۳ تلوزیونهای ال جی مانند سری LA عرضه می شود و دقیقا در کنترل از راه دور مدل V650 تلوزیون تی سی ال نیز از این فن آوری استفاده شده است
موفق باشید .

نظر دهید