۱۹ مهر ۱۳۹۲

آغاز عرضه جهانی LG G Pro Lite

جدیدترین گوشی هوشمند LG : صفحه نمایش بزرگ و باتری پرظرفیت باتری LG Optimus G Pro به همراه جدیدترین قابلیت های چند رسانه‌ای

LG Electronics از جدیدترین محصول خود LG G Pro Lite که از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و قابلیت های منحصربفرد در رابط کاربری  خود بهره می برد، پرده برداشت. این گوشی هوشمند کاربرانی را هدف قرار داده است که می‌خواهند از صفحه نمایش بزرگ لذت برده و نیازهای‌شان را بدون استفاده از ابزاری دیگر، برآورده سازند.

علاوه بر صفحه نمایش IPS بزرگ، LG G Pro Lite از یک باتری 3140 میلی آمپری ، قلم ویژه، اسپیکرهای استریو و امکان استفاده از دو سیم کارت (در کنار کلید اختصاصی تعبیه شده به این منظور) برخوردار است. حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار کوچک در نظر گرفته شده است تا  امکان کار با یک دست با گوشی  برای کاربران مهیا شده و از قابلیت های متعدد رابط کاربری لذت ببرند.

دکتر یونگ سئونگ پارک ، مدیرعامل LG Electronics Communications می گوید: ما با LG G pro Lite به دنبال عرضه محصولی رقابتی در میان بازار رو به رشد گوشی های هوشمند غول پیکر بودیم. بازار گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگتر از پنج اینچ ، به رشد خود ادامه داده و LG در موقعیتی عالی برای جذب مشتریان جدیدی است که به دنبال ارتقای گوشی های فعلی خود هستند.

قلم ارائه شده به همراه LG G Pro Lite سهولت استفاده از این گوشی را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. با استفاده از این قلم امکان تشخیص دست خط سریع و دقیق بوجود می آید. علاوه بر این، امکان جای دهی آن نیز در شیار تعبیه شده در بالای گوشی وجود دارد.

 برای کاربرانی که از گوشی های هوشمندشان فقط برای مقاصد سرگرمی استفاده می کنند هم ، LG محصول جدید خود را با اسپیکرهای استریو دوگانه آراسته است تا صدایی با کیفیت و واضح (چه با و چه بدون هدست) در اختیار آن ها قرار گیرد. علاوه بر این، جدیدترین گوشی هوشمند LG با پشتیبانی از دو سیم کارت و تعبیه کلید اختصاصی ، جابجایی میان سیم کارت ها را از هر زمان دیگری آسان تر می سازد.

LG G Pro Lite به همراه قابلیت های منحصربفرد رابط کاربری اختصاصی LG که در میان گوشی های پیشرفته سری G ، G Pro و G2 یافت می شوند، ارائه می شود. KnockOn به G Pro Lite امکان می دهد تا با دو ضربه بر روی صفحه نمایش ، آن را روشن کنید. Pause and Resume Recording هم اجازه ضبط قطعه های کوچک ویدیویی و تماشای مداوم و پشت سر هم آن را فراهم می کند ، QSlide امکان کنترل سه نرم افزار را در یک پنجره واحد مهیا ساخته ، Quick Memo امکان یادداشت برداری سریع ، بدون نیاز به خارج شدن از پنجره فعلی، را فراهم کرده و QTranslator هم به ترجمه کلمات و جملات ثبت شده از طریق دوربین گوشی می پردازد.

LG G Pro Lite از ماه جاری میلادی برای کاربران آمریکای لاتین در دسترس بوده و پس از آن هم در بازارهای آسیا ، روسیه، چین، هند و خاور میانه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 مشخصات اصلی:
پردازنده:  MT6577 1.0 GHz Dual Core
صفحه نمایش:  5.5 اینچ -(960×540 پیکسل)
شبکه: 3G یا (HSDPA: 7.2Mbps / HSUPA: 5.76Mbps)
حافظه:   1GB RAM, 8GB ROM, MicroSD
دوربین:   Rear 8.0MP BSI / Front 1.3MP
باتری:   3,140 mAh (قابل تعویض)
سیستم عامل:   Android Jelly Bean 4.1.2
ابعاد:  150.2x 76.9×9.4mm
وزن:   161g
اتصالات:   Bluetooth 3.0, USB2.0, A-GPS, Wi-Fi Direct
رنگ: سیاه و سفید

۹ نظر

مهدی شفیع راد ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

فقط تو رو خدا اگه می خواین برنامه واسه پیش خرید و ۵۰ ٪ تخفیف بذارین ، یه کاری کنین که در حق دیگران اجهاف نشه، لطفا تبریز یادتون نره. با تشکر

رضا ۲۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

امکانات سخت افزاریش چنگی به دل نمیزنه 🙁 با ارفاق در حد متوسط

admin-user4 ۲۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

نسخه Lite است دوست عزیز

رضا ۲۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

یه سوال داشتم از خدمتون. زمان عرضه optimus l9 II کی هستش؟

admin-user4 ۲۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
معلوم نیست

محا ۸ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.
راجع به دو سیم کارته بودن g pro lite ، نوشتین :
پشتیبانی از دو سیم کارت و تعبیه کلید اختصاصی ، جابجایی میان سیم کارت ها را از هر زمان دیگری آسان تر می سازد .
این یعنی دو سیم کارت همزمان فعال نیستن؟
اگه این طور باشه،نمیخرم…!!!

محا ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

دو سیم فعاله؟

امیرحسین ۹ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام با تشکر از سایت خوبتون خواهشن جواب بدید من این گوشیرو ۱ ماهه خریدم ولی بازی روی مموری ریخته نمیشه فقط در حافظه ی داخلی میشه ریخت راهی هسش که بتونم انتقال بدم ؟؟؟؟ خواهشن جواب بدید مرسی

Hamid ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با درود
ااپدیت کیت کت چه زمانی برای این گوشی ارایه میشه؟

نظر دهید