۰۸ مهر ۱۳۹۲

ال جی خانه هوشمند خود را در IFA 2013 به نمایش گذاشت.

شرکت ال جی محصولات خانگی هوشمند خود را با استفاده آسان و راحتی هر چه بیشتر برای مصرف کننده، در IFA 2013 به نمایش گذاشت.

افراد می توانند تنها با یک اشاره از طریق گوشی های هوشمند خود و شبکه NFC Tag-on در هر کدام از محصولات هوشمند ال جی، به سادگی تمام لوازم خانگی خود از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی روباتیک و اجاق گاز را کنترل نموده و به آنها دسترسی داشته باشند.

به گفته مدیران ارشد این بخش، در IFA امسال، ال جی پیشرفته ترین و هوشمند ترین لوازم خانگی خود را به نمایش گذاشت. تکنولوژی هوشمند جدید ال جی این امکان را به مصرف کننده می دهد که لوازم خانگی خود را از همه جا کنترل نماید. قابلیت اتصال محصولات ال جی به یکدیگر، راحتی و آسایش بی نظیری را برای همگان به ارمغان می آورد. به این صورت که افراد می توانند حین تماشای برنامه مورد علاقه خود از تلویزیون، لوازم خانگی خود را نیز تحت نظر داشته باشند. خانه هوشمند ال جی برای کسانی است که می خواهند از شیوه زندگی هوشمند برخوردار باشند.

دو گروه تکنولوژی جداگانه و درعین حال مکمل یکدیگر، سبب تفاوت محصولات خانگی هوشمند ال جی از دیگر رقبا شده است. چهار تکنولوژی اصلی ال جی (4 Core Technologies) مانند؛ کمپرسور خطی، تکنولوژی اینورتر Direct Drive و امواج نوری، به همراه بهره مندی از تکنولوژی های هوشمند ال جی شامل؛ مدیریت هوشمند، تشخیص هوشمند، دسترسی هوشمند، انتخاب هوشمند و شبکه هوشمند، اشاره کرد. این تکنولوژی های هوشمند راحتی و آسایش را در آشپزخانه برای شما به ارمغان آورده و تجربه زندگی روزانه را برایتان لذت بخش می نماید.

یخچال هوشمند ال جی، انقلابی در نگهداری مواد غذایی

علاوه بر کمپرسور های خطی، یخچال هوشمند ال جی مجهز به تمامی تکنولوژی های هوشمند است. این محصول هوشمند ال جی با صفحه‌نمایش LCD لمسی به کاربر اجازه می‌دهد از نوع چیدمان مواد غذایی در یخچال و تاریخ انقضای آن‌ها اطلاع یابد.

به عنوان مثال مدیریت هوشمند در این یخچال ها قادر است که میزان مواد غذایی موجود در دستگاه را مدیریت نماید. تشخیص هوشمند کمک می کند که مشکلات دستگاه به سرعت توسط افراد متخصص مستقر در خدمات شرکت شناسایی گردد. دسترسی هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کند که از راه دور بتوانید دستگاه را توسط گوشی موبایل خود کنترل کنید. انتخاب هوشمند مواد اولیه مورد نیاز برای پختن غذا را به شما پیشنهاد داده و شبکه هوشمند در ساعات اوج مصرف، به صورت اتوماتیک مصرف انرژی را کاهش می دهد.

علاوه بر این مدیریت هوشمند با توجه به مواد اولیه موجود در یخچال،‌پخت غذایی متناسب با آنها را به شما پیشنهاد داده و سپس دستور پخت آن را به اجاق گاز هوشمند ال جی ارسال می نماید.

در واقع دسترسی هوشمند افراد را قادر می سازد که تنظیمات مختلف دستگاه را از طریق برنامه مخصوص بر روی گوشیهای هوشمند خود مشاهده و کنترل نمایند. از طرف دیگر تکنولوژی انتخاب هوشمند، دسترسی شما را به سایت ال جی برای تهیه دستور پخت غذاهای جدید و تهیه لیست خرید هوشمند امکان پذیر می سازد.

مصرف کنندگان به راحتی با اتصال به برنامه گوشیهای هوشمند، می توانند مواد لازم جهت تهیه غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فشار یک دکمه لیست هوشمند خود را به مغازه مربوط از طریق موبایل ارسال نمایند.

سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه در این محصول، به طور اتوماتیک در هر لحظه به شما این امکان را می دهد که حتی از طریق تلفن هوشمند مشکلات احتمالی دستگاه خود را برطرف سازید. برنامه مربوطه قادر به تشخیص اشکالاتی مانند اشکال در قفل درها و خرابی سنسورها می باشد. لازم به ذکر است، این محصول دارای قابلیتی است که در طول شب با قرار گرفتن در حالت تنظیم شده، قادر به کاهش مصرف انرژی در مدت زمان 4 ساعت می باشد.

سیستم خرید هوشمند یکی دیگر از قابلیت های مدیریت هوشمند است که قادر است مستقیما” از طریق صفحه نمایش LCD یخچال به صورت آنلاین سفارش خرید دهد. در صورت کاهش مقدار مواد غذایی موجود، سفارش خرید به صورت اتوماتیک یا انتخابی امکان پذیر می باشد. خرید هوشمند از دفعات مراجعه شما به سوپر مارکت کاسته،‌ باعث صرفه جویی در وقت و افزایش راحتی شما می گردد.

سیستم مدیریت سلامتی ال جی در این محصول، دستور پخت غذاهای مختلف را به صورت برنامه غذایی روزانه یا هفتگی و بر اساس مشخصات فردی مصرف کننده به شما پیشنهاد می دهد و اطلاعاتی مانند سن‌، جنسیت، وزن و قد برای دستیابی به BMI دقیق هر نفر جمع آوری و سپس جهت ایجاد برنامه غذایی فردی مناسب استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر هوشمند ال جی می توان به سیستم تنظیم دمای اتوماتیک دستگاه اشاره کرد که راهکار مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی است. همچنین این محصول در ساعات مشخصی از روز مصرف برق را کاهش می دهد. از سوی دیگر شما می توانید برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را در صفحه نمایش این دستگاه مشاهده نمود و از طریق سیستم اشتراک گذاری هوشمند عکس ها، موزیک ها و فیلم های ویدئویی مورد علاقه خود را به آن منتفل نمایید. ‌در انتها می توانید به جای مشاهده مرحله به مرحله دستور پخت غذا ها، ویدئوی کاملی از روش تهیه غذای پیشنهادی را بر روی درب یخچال خود ببینید.

لباسشویی هوشمند ال جی، مجهز به سیستم  Wi-Fi/NFC Tag تشخیص هوشمند

یکی دیگر از این محصولات لباسشویی هوشمند ال جی است که از تکنولوژی های تشخیص هوشمند، دسترسی هوشمند، انتخاب هوشمند و شبکه هوشمند ال جی بهره مند می باشد. سیستم تشخیص هوشمند در این محصول، به طور اتوماتیک و از طریق Wi-Fi مشکلات احتمالی دستگاه مانند نقص در آبگیری ماشین را تشخیص داده و به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با کمترین هزینه آن را برطرف سازید. برنامه مربوطه قادر به برقراری ارتباط با بخش خدمات از طریق Wi-Fi بوده و در موارد ساده تر مانند باز ماندن در لباسشویی به شما پیغام می دهد.

از طرف دیگر، همانند یخچال هوشمند ال جی، این محصول نیز از طریق تکنولوژی دسترسی هوشمند، امکان برقراری ارتباط از محیط خارج منزل را به شما داده و شما قادر خواهید بود از راه دور عملکرد دستگاه خود را مشاهده نمایید. علاوه بر این در مواردی از پیش تنظیم شده، امکان اضافه نمودن نرم کننده البسه را در زمان معین به مراحل شستشو خواهید داشت. به هنگام اتمام عملیات شستشو نیز پیغامی به گوشی هوشمند شما ارسال می گردد.

سیستم انتخاب هوشمند نیز در این محصول، برنامه های شستشوی جدید را دانلود نموده و از طریق گوشی یا LCD لباسشویی در اختیار شما قرار می دهد.

اجاق گاز هوشمند برای یک آشپزی هوشمند

این اجاق گاز مجهز به تکنولوژی پخت نوری ال جی می باشد که با استفاده از امواج مادون قرمز غذایی سالم تر، خوش طعم تر و با پخت سریع برای شما فراهم می نماید. 

از ویژگیهای این اجاق گاز جدید می توان به برخورداری آن از تکنولوژی های هوشمند ال جی اشاره نمود، که شامل دسترسی هوشمند، انتخاب هوشمند و تشخیص هوشمند می باشد که بخشی از تکنولوژی های هوشمند ال جی می باشند. دسترسی هوشمند از طریق Wi-Fi افراد را قادر می سازد که تنظیمات مختلف دستگاه مانند درجه حرارت و زمان را از طریق برنامه مخصوص بر روی گوشی های هوشمند خود مشاهده و کنترل نمایند. از طرف دیگر با استفاده از تکنولوژی انتخاب هوشمند، شما می توانید مستقیما” اطلاعات مربوط به زمان طبخ غذا را جهت آشپزی توسط برنامه پخت اتوماتیک، به دستگاه ارسال نمایید.

سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه در این محصول، به طور اتوماتیک در هر لحظه به شما این امکان را می دهد که حتی از طریق تلفن هوشمند مشکلات احتمالی دستگاه خود را برطرف سازید. برنامه مربوطه قادر به تشخیص اشکالاتی مانند افزایش درجه حرارت دستگاه، اشکال در قفل درها و خرابی سنسورها می باشد. همچنین این محصول فرامین صوتی را از طریق گوشی هوشمند و تلویزیون های هوشمند ال جی اجرا می کند.

HOM-BOT هوشمند، چیزی بیشتر از یک جاروبرقی

جاروبرقی HOM-BOT مربع شکل ال جی مجهز به تکنولوژی دسترسی هوشمند بوده و از راه دور کنترل می گردد. این ویژگی به مصرف کننده این امکان را می دهد که وضعیت جاروبرقی خود را از هر مکانی از طریق Wi-Fi و تلفن همراه خود مشاهده و بررسی نمایید. همچنین با استفاده از فرامین صوتی نیز می توانید دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید.

این محصول با استفاده از سیستم مکانیاب هوشمند Dual Eye خود، با هوشمندی، سرعت بالاتر و کارایی بیشتر نسبت به دیگر نمونه های اتوماتیک همه جا را جارو و پاکیزه می نماید. همچنین HOM-BOT توسط الگوریتم ال جی قادر به تشخیص مناطقی که تمیز شده اند بوده و در نتیجه از جارو شدن مجدد یک نقطه جلوگیری می نماید.

دوربین این محصول به شما این امکان را می دهد که محیط خانه خود را توسط گوشی هوشمند خود تحت نظر داشته و با افراد خانواده صحبت کنید. مانند دیگر لوازم خانگی هوشمند ال جی،  HOM-BOTنیز توسط تلویزیون هوشمند ال جی مرتبط می گردد. از دیگر ویژگیهای این محصول سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه است که افراد می توانند مشکلات احتمالی دستگاه خود را  به راحتی از طریق آن برطرف سازند.

۲ نظر

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
پس از سه هفته از برگزاری نمایشگاه IFA2013 برای اولین بار خلاصه ای از اخبار مربوط به بخش لوازم خانگی ال جی در این درگاه ارتباطی منتشر شد هر چند خلاصه به هر حال تنوع محصولات بخش لوازم خانگی ال جی نسبت به بخش صوت و تصویر و تلفن هماه و … بیشتر و در بسیاری از خانه ها مجموعه ای از این لوازم وجود دارد به هر حال امیدواریم تعداد اخبار منتشره در این بخش مانند سایر بخش هااز نظر تنوع و کیفیت افزایش یابد
موفق باشید .

رضا مرادی ۲۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

محصولات ال جی واقعا بی نظیره به همین دلیل تمامی وسایل منزل- TV-ماشین لباسشوئی وظرفشوئی سینمای خانگی وساید خریداری نموده وکاملا راضی هستم

نظر دهید