۰۳ مهر ۱۳۹۲

با لوازم جانبی تلویزیون های LG ، رنگ دیگری به دنیای سرگرمی خانگی تان ببخشید

به نظر شما می توان تنها با استفاده از لباس و بدون آنکه از لوازمی مثل عینک، گردنبند، ساعت و … بهره گرفت، ظاهری ایده آل داشت؟ البته که در این حالت هم ،همه اصول ظاهری حفظ می شود اما افزوده شدن این موارد می توانست تأثیری بسیار بر روی بهبود ظاهر شما داشته باشد.

به همین شکل، تلویزیون LG به تنهایی محصول سرگرم کننده خارق العاده ای است اما برخی از لوازم جانبی فوق العاده LG هم وجود دارد که می توانند  تجربه تان از تماشای تلویزیون را به طور کامل متحول کنند.

در این مطلب سعی کرده ایم لوازم جانبی مختلفی از عینک های سه بعدی LG Cinema تا کنترل از راه دور جادویی آن را به همراه چند ابزار جانبی محبوب دیگر برای شما معرفی کنیم.

عینک های سه بعدی LG Cinema : راحت و لذت بخش تماشا کنید

زمانی را به یاد آورید که به تازگی تلویزیون سه بعدی LG تان را خریداری کرده بودید.  به آرامی و با دقت فراوان تلویزیون و دیگر محتویات جعبه را از داخل آن خارج کرده ، جایی برای نصب تلویزیون تعیین کرده و خیلی زود آن را نصب و برای روشن کردن آماده ساختید.

و حالا فقط یک سوال کوچک، نخستین ویژگی تلویزیون خود که خیلی علاقمند بودید آن را هرچه زودتر از نزدیک ببینید، چه بود؟ تردیدی نیست که بسیاری از شما خیلی سریع به سمت عینک های سه بعدی شیرجه زده اید تا برای اولین بار تصاویر سه بعدی را تماشا کنید.

تلویزیون های سه بعدی هوشمند LG به صورت معمول با چهار تا شش عینک سه بعدی ، بسته به منطقه ای که در آن هستید، عرضه می شود. گرچه در مناسبت های ویژه و خاص ، LG امکان خرید عینک های سه بعدی را با قیمت ارزان تر و یا در بسته های ویژه نیز برای کاربران خود مهیا می سازد.

عینک های سه بعدی LG از نظر میزان وزن، ایمنی، راحتی استفاده و حتی قیمت نسبت به سایر رقبا برجسته تر هستند. همانطور که ممکن است بدانید، دو نوع از عینک های سه بعدی در بازار وجود دارد. عینک های سه بعدی LG از نوع FPR (Film Patterned Retarder و یا  film type polarized glasses) هستند در حالیکه سایر رقبا از مدل SG استفاده می کنند.  عینک های FPR سبک تر و ارزان تر بوده و از سه مشکل اصلی SG ها یعنی باتری، کابل ها و پرش های پیاپی  تصاویر مبرا هستند. این امر به LG اجازه می دهد تا تجربه ای رویایی از تصاویر سه بعدی را برای کاربران خود فراهم آورد.

بسیاری از کاربران علاوه بر فاکتورهایی که به آن ها اشاره شد، به زیبایی ظاهری عینک هم اهمیت بسیاری می دهند. به این منظور و برای عرضه عینک هایی زیبا، LG به همکاری با طراح مشهور فرانسوی آلن میکلی پرداخته است . عینک های ری بن و مشابه Google Glass نیز حالا جزئی از خط تولید عینک های سه بعدی ساخت LG محسوب می شوند.

برای آن هایی که از عینک های طبی استفاده کرده و از اینکه قادر به تجربه تصاویر سه بعدی نیستند ، مأیوس شده اند هم LG ، تلق های خاصی عرضه کرده است که بر روی هر عینکی قابل نصب است. این تلق ها مخصوصا در تماشای فیلم های سه بعدی در سینما به کار می آیند. به جای استفاده از عینک های سه بعدی سنگین بر روی عینک طبی تان در سالن های سینما، می توانید به آسانی همین تلق ها را بر روی عینک نصب کرده و از تماشای فیلم لذت ببرید.

و در آخر، با توجه به اینکه کودکان از بزرگترین هواداران تلویزیون های سه بعدی LG هستند، LG عینک های ویژه ای با اندازه کوچکتر و قاب بسیار سبک تر برای آن ها تولید کرده است. این عینک ها پولاریزه بوده، و به دلیل عدم استفاده از کابل ها و بدون وجود پرش در تصویر، تهدیدی برای سلامتی کودکان نیز نخواهند بود.

کنترل از راه دور جادویی: تجربه ای سحرانگیز برای کنترل تلویزیون

اگر هنوز هم  از چند کلید و کلید های جهت نما برای عوض کردن کانال و یا کلید های تنظیم و صدا برای کم و زیاد کردن صدا کمک می گیرید، حتما باید نگاهی به کنترل از راه دور جادویی LG بیاندازید. کنترل از راه دور محبوب LG  ، امکان مدیریت تمامی قابلیت های تلویزیون شما را تنها با اشاره، کلیک، پیمایش، ترسیم اشکال و صحبت کردن ممکن می سازد.

بهترین ویژگی کنترل از راه دور جادویی LG که آن را نمی توان در هیچ یک از کنترل های مشابه دیگر مشاهده کرد، پیمایشگری است که در مرکز آن جای داده شده است. همانند پیمایشگر موس ها ، پیمایشگر تعبیه شده بر روی این کنترل هم امکان کار آسان تر و طبیعی تر با تلویزیون را برای کاربر فراهم می کند.

این کنترل از طراحی ارگونومیکی بهره می برد تا در استفاده های طولانی کاربر را خسته نکرده و سطح جدیدی از تعامل را که برای کار با تلویزیون های هوشمند جدید ضروری است، ارائه کند. برای مثال تصور کنید می خواهید بازی سه بعدی جدیدی را با کنترل از راه دور جادویی LG به جای کنترل های معمول تجربه کنید. ما تضمین می کنیم این کنترل هیچگاه در طول بازی از دستان شما نلغزیده و خارج نخواهد شد.

علاوه بر این، دسامبر سال گذشته، LG نسخه جدیدی از کنترل از راه دور جادویی خود را عرضه کرد که از طراحی جدید، کنترل های حرکتی ، تشخیص صدا و … پشتیبانی می کند. نسخه جدید این کنترل با تمامی تلویزیون های هوشمند LG سازگار است.

دوربین تماس ویدیویی: ویدیو کنفرانس بی دردسر و آسان

از آغاز پیدایش ویدیو کنفرانس، بیش از آنکه در مورد کاربردی بودن و به کارگیری آن بحث شود، در مورد پتانسیل های آن سخن گفته شده است. علاوه بر این، کسانی که این فناوری را آزموده اند ، می دانند نشستن در جلوی لپ تاپ و یا نگاه دانم به صفحه کوچک گوشی هوشمند برای چت ویدیویی با وجود تصاویر تکه تکه ، تجربه ای ناخوشایند است.

با وجود LG Video Call Camera ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد این همه سختی نخواهد بود؛ برقراری تماس با کسانی که دوست دارید و یا با شرکای تجاری تان در آن سوی دنیا، از طریق ویدیو کنفرانس، هیچگاه به این آسانی و جذابی نبوده است.

نصب دوربین تماس ویدیویی LG بر روی تلویزیون های هوشمند LG تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن به سادگی می توانید به برقراری ارتباط با اعضای خانواده ، دوستان و شرکای تجاری تان در صفحه بزرگ و با وضوحی زیبا بپردازید.

 نسخه جدید دوربین تماس ویدیویی LG که در سال 2013 عرضه شد ، برخوردار است که به شما اجازه می دهد دقیقا بر روی نقطه ای که می خواهید زوم کنید. همانطور که در تصویر زیر دیده می شود ، با یک کلیک بر روی کلید pointing Zoom ، تلویزیون شما به سرعت خطوطی راهنما را به نمایش در می آورد و به شما کمک می کند تا منطقه مورد نظر تان را برای بزرگنمایی انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۲ نظر

vahid nemati ۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

میگم چرا led های جدید ال جی مثل LA 86000 یا LA 74000 تو بازار موجود نیست… ۱ ماه منتظرم خرید کنم ولی تو نمایندگی های ال جی پیدا نمیشه….

admin-user4 ۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

منتظر ورود هستیم

حسین ۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
همانگونه که قبلا نیز اشاره کردم دوربین های ارتباط همزمان صوتی و تصویری ال جی که مناسب انواع مدلهای سیستما اسکرین ال جی تولیید شده اند توسط شرکت گلد ایران نماینده رسمی این برند در ایران توزیع نمی گردد در حالیکه با توجه به عرضه این دوربین ها در نمایندگیهای سایر برندها مانند سونی و سامسونگ و عرضه مدلهای دارای دوربین توکار ( داخلی ) توسط ال جی و سامسونگ هیچگونه محدودیتی در عرضه این عینک ها در ایران وجود ندارد در حال حاضر در فروشگاههای ال جی عینک های مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که به عینک های افتابی شباهت دارند و دارای فریم بزرگ می باشند در بسته های ۲ عددی بقیمت ۳۰۰۰۰ تومان و بسته های ۵ عددی با فریم شبیه عینک های طبی و رنگی به قیمت ۶۰۰۰۰ تومان و عینک کلیپسی به قیمت ۶۹۰۰۰ تومان برای هر عدد عرضه می گردد و مدلهای جدید که در عکس مشاهده می گردد در بازار موجود نیست خو شبختانه بر عکس فن آوری فعال که عینک های هر برند فقط با تلوزیونهای همان برند قابل استفاده است این محدودیت در مورد تلوزیونهای دارای فن آوری سه بعدی غیر فعال وجود ندارد و براحتی می توان از عینک های سایر برندها برای تلوزیون ال جی و از عینک های ال جی برای سایر برندها که از فن آوری سه بعدی غیر فعال استفاده می کنند استفاده نمود در سال ۲۰۱۱ در بسیاری از کشورها از جمله ایران فن آوری سه بعدی غیر فعال در انحصار برند ال جی بود اما هم اکنون تلوزیون های سونی ،پاناسونیک ، توشیبا ، ایکس ویژن ، مارشال و … با این فن آوری در ایران عرضه می گردد که سونی و پاناسونیک بالاترین و مارشال با قیمت دومیلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان برای سایز ۴۷ اینچ ارزانترین تلوزیون در این سایز در بازار ایران می باشد بزودی اولین مدل تی سی ال با این فن آوری تولید شرکت شهاب نیز به بازار ایران عرضه و بدین ترتیب عرصه بر تلوزیونهای با فن آوری سه بعدی سامسونگ گه قیمت بالاتری حتی از برندهای ژاپنی سونی و پاناسونیک در سایز های هم تراز دارند تنگ تر خواهد شد و این در حالی است که تلوزیونهای سامسونگ در داخل تولید اما تلوزیونهای پاناسونیک وارداتی و از تسهیلات در نظر گرفته شده برای تلوزیونهای تولید داخل مانند ال جی ، سونی ، تی سی ال و … استفاده نمی کند تلوزیونهای ال جی در منطقه آزاد سیرجان کرمان ، سامسونگ در منطقه ساوجبلاغ استان البرز و تلوزیونهای سونی و تی سی ال در کارخانجات شهاب در کیلومتر ۸ جاده تهران کرج تولید می شوند .
موفق باشید .

محمد رضا ۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آیا این دوربین را در ایران هم می توان تهیه کرد؟

admin-user4 ۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

از مرکز خدمات پیگیری کنید

omid ۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

مرکز خدمات کجاست؟لینکی شماره تلفنی چیزی بدید

admin-user4 ۵ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
۸۴۷۳۳

حسین ۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
آقای محمد رضای گرامی شماره تلفن مرکز خدمات گلد ایران ۸۴۷۳۳ و در حال حاضر این کالا در لیست فروش این شرکت نیست
موفق باشید .

مهدی حسینی ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام به دوستان گلدایرانی ال جی من جدیدان تلویزیون LG 42LA62100 رو خریدم ازش راضیم فقط میخواستم بدونم چطور میشه بهش دوربین وصل کنیم مثل تلویزیون های سامسونگ متصل کرد ایا اگه به این مدل دوربین متصل کنیم میشه به صورت فرمانهای فیزیکی بهش دستور داد اصلا کارایی داره یا بازی انگری برز رو روشبازی کرد ممنون

محسن ۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام اسم این دوربین چیست؟

سامان ۱۲ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من از بانه تلویزیون خریدم،میتونم از گلدیران دوربین سفارش بدم

کاوه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
دوربین ال جی مدل۶۶۰۰رو میخواستم چطور میتونم بخرم توبازار گیر میاد با تشکر

نظر دهید