۱۳ مهر ۱۳۹۲

با G2 اندرویدی متفاوت را تجربه کنید

یکی از چیزهایی که گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید با آن همراه هستند شگفتی‌هایی است که در دل خود پنهان دارند. برخی از این شگفتی‌ها مبتکرانه هستند و برخی نه. برخلاف گوشی‌های آیفون که طراحی آنها قابل پیش‌بینی است، گوشی‌های اندروید طراحی‌ها و کاربردهای گوناگونی دارند که برخی از آنها باعث می‌شود از تعجب ابروهای خود را بالا بیاندازید و برخی دیگر ولوله در میان کاربران ایجاد می‌کنند.

با گوشی هوشمند اندروید و جدید G2 به دنیای ال‌جی قدم بگذارید. دنیایی کاملاً متفاوت!

ال‌جی در فناوری تنبل نیست و می‌خواهد متفاوت باشد. گوگل نکسوس یکی از نمونه‌ها و محصول ال‌جی است. ال‌جی در تلویزیون‌های سه‌بعدی با عینک‌های ارزان با فناوری FPR نیز حرف اول را می‌زند و بقیه صنعت تلویزیون را خجل می‌کند.

ویژگی‌ بارز و خاص G2

در ال‌جی G2 از کلیدهای قدیمی در کنار گوشی خبری نیست. این کلید در پشت گوشی و در قسمت بالاتر از وسط آن است؛ جایی که طراحان معتقدند انگشت سبابه در آنجا قرار می‌گیرد. این فرضیه تا حدودی درست است؛ البته بستگی به وضعیت در دست گرفتن گوشی و کاری دارد که آن را انجام می‌دهند. فارغ از کاری که انجام می‌دهیم، G2 را همیشه می‌توان به همان شکل نگه داشت و فشار دادن کلیدهای پشت در هر صورت راحت است.

گفتنش راحت‌تر از انجام آن است؛ زیرا بیشتر ما عادت داریم برای استفاده از کلیدها، از همان زمانی که ظهور پیدا کردند، انگشتان خود را در کنار گوشی بگیریم. با G2 شما هنوز می‌توانید گوشی را به همان شیوه در دست بگیرید، آن را در کف دست چپ و راست خود آزاد بگذارید، انگشت سبابه را روی کنترل‌های پشت قرار دهید و در همان حال دست و انگشتان آزاد خود را روی نمایشگر لمسی 5.2 اینچ به راحتی حرکت دهید. کلید پشت عملکردهای متفاوتی بر حسب کاری که انجام می‌دهید دارد. مثلاً اگر در حالی که روی گوشی به زمین است، زنگ هشدار خاموش شود، فشار دادن کلید پشت آن را خاموش می‌کند.

G2 از دیگر گوشی‌ها یک سر و گردن بالاتر است و هر که این گوشی را در دست بگیرد و با آن کار کند متوجه تفاوت آن با دیگر گوشی‌ها خواهد شد. بعد از اینکه چند روزی از G2 استفاده کردید و با کلید پشت کار کردید، یقیناً کلیدهای قدیمی کنار گوشی برای شما متفاوت خواهد بود.

G2 ترفندها و امکانات بسیاری دارد. برخی از آنها متمایز و منحصربه‌فرد هستند و برخی دیگر متفاوت از گوشی‌های دیگری که تاکنون داشته‌اید.

در مطالب بعدی با تفاوت‌های G2 نسبت به سایر اندرویدها آشنا خواهید شد.

 

۱۲ نظر

hossein ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

برای G2 با حافظه ۳۲ هم برنامه ای مانند این داشته باشید و یا گوشی های دیگه. این که به ما نرسید شاید بعدآ برسه چیزی با برنامه هاتون
ممنون

ادیسون ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

من از اول گوشی هوشمند را با ال جی تجربه کردم. از اپتیموس وان تا حالا که جی دارم. چند تا مورد هست که اگر ال جی اعمال کنه خیلی عالی میشه. لطفا به مسولان ال جی هم منتقل کنید.
۱. آپدیت نرم افزاری بیشتر و سریع تر
۲. پشتیبانی از هر نوع قلم مثل z ultra
3. ضد آب و گرد و غبار
۴. از نظر کیفیت ازش راضیم ولی اگر بدنه فلزی مقاوم بزنه که توپه.

بهشون بگین به خاطر شعارتون که به صدای مشتری گوش میدین اینارو اعمال کنین.

صادق ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با این اطلاع رسونیتون توی وبلاگ من از اومدن پشیمون شدم، کاش اصلا وبلاگ نداشتید صبح میومدم شانسم رو امتحان میکردم 🙁

amir124 ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

G2 ی عزیز
خداحافظ برای همیشه
ماکه پول خریدتو نداریم یه جشنواره هم گذاشتن که زد حال زدن به ما
;((((

رضا دشتی ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

جالب بود من صبح یکی رو دیدم می گفت صبح داشتم از اینجا رد میشدم دیدم ملت همیشه در صحنه دارن میرن سینما کنجکاو شدم ببینم چی شده کله صبح خلاصه اومدیم و ۵۰% بردیم تازه میگفت دیدم شلوغه دو تا برگه انداختم ولی من دلم میسوزه برای کسایی که سه شب الاف کوچه خیابون شدن و آخرشم هیچی عکسشون هم تو سایته نمیدونم چطوری جواب خدا رو میخان بدن بهتر بود یا مردم میومدن استادیوم و قرعه کشی میشد یا مثل برنامه نود

ali ۱۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام میخواستم بدونم ال جی دیگه نمیخواد آپدیت و رام واسه گوشی قدیماش بده
من یه l3 e405 دارم و فقط یه آپدیت قدیمی براش اومده که تاثیری هم رو گوشی نمیزاره میخواستم بدونم ال جی قصد داره به گوشی های قدیمی ترشم یکم رسیدگی کنه؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

قبلا هم گفته ایم: اگر مطلبی مبنی بر آپدیت داشته باشیم، شما را درجریان قرار خواهیم داد

ali ۱۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی ممنون.
ولی من منظورم این بود که شما تاریخ انتشار آپدیت های بعدی رو میدونید یا نه؟

admin-user4 ۱۴ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

خیر نمیدونیم

alireza ۱۶ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام به مسولین نکسوز۵ کی میاد؟میشه پیش فروشش رو با تخفیفش به من خبر بدین g2 که از دستم رفت لااقل نکسوز۵رو بگیرم ممنون اگه اطلاع بدین

admin-user4 ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
مطلبی عنوان نشده

alireza ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بعضی میگن ۱۸ اکتوبر ایا درسته؟

نظر دهید