۲۸ مهر ۱۳۹۲

برنده بهترین دلیل شما برای خرید تلویزیون سه بعدی هوشمند LG معرفی شد

تا همین نیم قرن پیش، تلویزیون‌ها دستگاه‌هایی لوکس بودند که با وجود تک‌کاناله بودن و نمایش سیاه و سفید برنامه‌ها، از لوازمی نبودند که بتوان در هر خانه‌ای پیدا کرد. آن روزها یک قهوه‌خانه بود و یک رادیو!

همان تلویزیونی که آن موقع در انحصار از ما بهتران و اعیان‌نشین‌ها بود امروز جزو دستگاه‌های جدانشدنی و ابزار سرگرمی همه ما در همه جاست؛ از خانه و آشپرخانه تا اداره و بیمارستان و اتوبوس‌های بین شهری!!!

این جعبۀ جادویی چه اعجوبه‌ای است که همه را گرد خود جمع می‌کند! از خردسال تا کهنسال، از فقیر تا غنی، از بی‌سواد تا تحصیل‌کرده و از زاغه‌نشین تا شهری!

خیلی دور نیست. چند دهه پیش، همین اوایل دهۀ شصت، آرزوی خیلی از ما تلویزیونی بود که حداقل صفحه‌اش رنگی باشد؛ نه اینکه طلق چهاررنگی را روی آن نصب کنیم و دلمان خوش باشد که فیلم‌ها را رنگی می‌بینیم.

با آمدن تلویزیون‌های رنگی، سطح آرزوی ما هم کمی بالاتر رفت و دلمان می‌خواست تلویزیونمان کنترلی باشد نه اینکه از فاصلۀ دور دو-سه متری! مجبور باشیم بلند شویم و کانال‌ها را که از دو یا نهایتاً سه تجاوز نمی‌کرد عوض کنیم…. سر همین رشته را بگیرید تا برسید به امروز! امروزی که در آن تلویزیون‌ها هوشمند و سه‌بعدی شده‌اند و کنترل‌ها جادویی. تلویزیون‌های سیاه و سفید آن روزها به تلویزیون‌هایی مبدل شده‌اند با رنگ‌هایی زنده و طبیعی؛ اصلاً انگار خودمان در صحنه حضور داریم!

اگر در مطالب قبلی ما در مورد تلویزیون‌های هوشمند خوانده باشید، کمی با واژۀ هوشمندی که امروزه با واژۀ تلویزیون قرین شده است آشنا شده‌اید. حال می‌خواهیم بدانیم شما چه دلیلی برای خرید تلویزیون هوشمند ال‌جی دارید؟

و بالاخره از بین تمامی نظرات ارسال شده آقای علی تهرانی از کرمان شانس برنده شدن یک عدد پرینتر همراه را کسب کردند.

نظر ایشان: 

بهترین دلایل من برای خرید تلویزیون هوشمند ال‌جی :
1. امکان اشتراک گذاری راحت محتوای گوشی هوشمند ، تبلت و لپ‌تاپ با تلویزیون هوشند ال‌جی از طریق اسمارت شیر ! و همچنین داشتن امکاناتی مثل widi و miracast
2. وجود برنامه جالب LG SMART WORLD که برنامه‌ی کاملا غنی‌ای است و خیلی چیزهای جالب و مفیدی توش پیدا میشه
3. امکان پخش کردن موزیک و ویدئو از سرویس های معروفی مثل netflix
4. کنترل جادویی ال‌جی که دیگه جای هیچ حرفی نمی‌گذاره ! واقعا خیلی چیز جالب و کاربردیه ! خیلی کنترل کردن تلویزیون رو از راه دور آسون تر کرده!

با توجه به دور بودن مسافت، هدیه آقای تهرانی برایشان پست شد و از طریق ایمیل مشخصات زیر را برای ما ارسال کردند:

سلام

علی تهرانی 22 ساله از کرمان و دانشجوی رشته کامپیوتر هستم ، همانطور که احتمالاً از رشته‌ام مشخص هست علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوتر و تکنولوژی دارم و همیشه جدیدترین خبر‌ها را در حوزه‌ی ‌تکنولوژی دنبال می‌کنم و علاقه‌ی زیادی به مقایسه کردن جدیدترین گجت‌های معرفی شده به بازار دارم ، به برند ال‌جی هم خیلی علاقه دارم چرا که خودم حدود 2 سال هست که یک گوشی ال‌جی Optimus 3D دارم و خیلی دوستش دارم .

دوست دارید مسابقه بعدی چگونه باشد؟

۶ نظر

مجتبی ۲۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

دوس دارم یه جوری باشه که منم بتونم برنده شم 🙁
تا حالا تو همه مسابقاتتون ضشرکت کردم ولی جایزه بی جایزه!

hossein ۲۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

یه چیزی که ما هم بتونیم شرکت کنیم

محمد رضا ۱۳ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

نظرشون مختصر و مفید بود و جالب؛منتها به مهم ترین خصوصیت ال جی اشاره نکردن که عینک های بدون باطریشه؛قابلیت های دیگه خوب هستن اما توسط مهمترین رقیبتون هم ارایه میشن؛

راستی ب نظر من اکه بین تمام کامنت های خوب قرعه کشی بشه شاید ب عدالت نزدیک تر باشه البته این صرفا نظر منه؛

مهدی ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

این پرینتر جیبی عکس، همونیه که تو نمایشگاره CES 2013 به نمایش گذاشته شد و NFC داره؟ تو بازار ایران هست ما هم بخریم؟

admin-user4 ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

NFC دارد – فکر کنم تعدادی که وارد شده بود تمام شده! باید منتظر باشید

مرکز کاشت مو ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

مطلب جالبی بود ممنونم .

نظر دهید