۰۹ مهر ۱۳۹۲

تبدیل گوشی هوشمند به یک هات‌اسپات همراه

دستگاه‌های مجهز به وای-فای را به گوشی هوشمند خود متصل نگه دارید.

با گرایش بیشتر مردم به سمت گوشی‌های هوشمند، سومندتر شدن تبلت‌ها و ورود به دنیای بی‌سیم اطلاعات در لحظه، بسیاری از مشتریان به این نتیجه رسیده‌اند که با استفاده از فضای آنلاین و اطلاعات اینترنتی بیشتر می‌توانند در مورد قابلیت‌های تلفن همراه خود یاد بگیرند.

اما فرض کنید در موقعیتی هستید که لازم است حتماً به اینترنت متصل شوید و از اخبار و اطلاعات جدیدی مطلع شوید اما هیچ شبکۀ بی‌سیمی در اطرافتان وجود ندارد. آن وقت چه؟ چطور می‌توانید بدون دسترسی به وای-فای آنلاین شوید و از دستگاه‌های وای-فای خود استفاده کنید؟

پاسخ این سؤال خیلی ساده است. تنها به این دلیل که شبکۀ وای-فای ندارید تا به آن در کافی‌شاپ یا فرودگاه متصل شوید به این معنی نیست که همه چیزتان را از دست داده‌‌‌اید. آیا می‌دانستید که می‌توانید شبکۀ بی‌سیم تلفن هوشمند خود را با دیگر محصولات مجهز به وای-فای به اشتراک گذارید؟

قابلیت هات‌اسپات همراه در گوشی هوشمند شما این امکان را فراهم می‌کند تا یک وای-فای ابری و شخصی ایجاد کنید که قادر است شبکۀ بی‌سیم شما را با دستگاه‌های متنوع وای-فای، مانند نوت‌بوک، نت‌بوک، دوربین، دستگاه‌های بازی یا پخش‌کننده‌های رسانه یا MP3 همراه، به اشتراک گذارد. با استفاده از پیشنهادهای تشویقی اپراتورها، لازم نیست هیچ هزینۀ اضافی را برای فعال‌سازی متحمل شوید و از این قابلیت استفاده کنید. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی در گوشی هوشمند خود یک هات‌اسپات وای-فای شخصی داشته باشید.

برای ایجاد هات‌اسپات در تلفن‌های هوشمند اندروید مانند آپتیموس‌های ال‌جی، مراحل زیر را دنبال کنید:

منوی تنظیمات را باز کنید و از آنجا گزینۀ Tethering & Portable Hotspot را انتخاب کنید. در این منو مربع Portable Hotspot را علامت بزنید.

در این مرحله شما باید یک رمز عبور برای محافظت از  شبکۀ وای-فای جدید ایجاد کنید و تنظیمات هات‌اسپات شخصی خود را بر حسب گوشی و سیستم‌عامل آن تغییر دهید. بعد از فعال کردن قابلیت‌های هات‌اسپات همراه در گوشی اندروید خود، می‌توانید یک اتصال وای-فای مطمئن با چندین دستگاه مجهز به وای-فای در آن واحد داشته باشید.

اگر سؤال بیشتری در مورد این قابلیت دارید یا می‌‌خواهید نکات و ترفندهای دیگری برای استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود یاد بگیرید در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران در میان گذارید تا در مورد قابلیت‌های دستگاه‌های همراه خود بیشتر بدانید.

۳ نظر

sasha ۲۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

bishter tozih dahid

امیر ۲۱ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

چگونه میتونیم برای جلو گیری از هک وای فای مک ادرس فیلتر تعریف کنیم به گوشی ال جی کا ۸

حسين ۲۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

شما فقط میتونید وای فای رو در صورت ضرورت فعال و براش رمز تعریف کنید و به پیغامهای گوشی برای اتصال به وای فای دقت و بعد پاسخ بدید .

نظر دهید