۱۱ مهر ۱۳۹۲

دنیای تلویزیون های هوشمند LG را با Google TV تجربه کنید

محصول مشترک LG و Google:همیشه سرگرم باشید

قدرت Google و محتویات بی نهایت و بی پایان موجود در اینترنت را در کنار تلویزیون های خلاقانه و نوآورانه LG تصور کنید. کنترل جادویی LG به شما اجازه می دهد تا با استفاده از کنترل های حرکتی ، کلیک، پیمایش و تایپ از طریق یک صفحه کلید کامل به برقراری تعامل با تلویزیون بپردازید، پیش نمایش های کوچک شو های تلویزیونی را مشاهده کنید؛ نرم افزارهای اندرویدی را سازماندهی کرده، محتویات مورد علاقه تان را بیابید و به سادگی با استفاده از صفحه بزرگ تلویزیون به وبگردی پرداخته و از آن لذت ببرید. تنها کافی است نام وب سایت مورد نظر تان را به کنترل از راه دور جادویی LG بگویید تا بلافاصله بر روی صفحه تلویزیون در جلوی شما ظاهر شود.

برای لذت بردن از سرگرمی ها ، نیازی به انتظار نیست

به دنیای بی پایان فیلم ها ، تلویزیون، سرویس های شبکه های اجتماعی و اینترنت بپیوندید: ساده ، سریع و بدون درد 😉 ؛ با وجود پشتیبانی کنترل از راه دور جادویی LG از کنترل های حرکتی ، می توانید به آسانی از محتویات مورد علاقه تان بر روی صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. پردازنده پرقدرت و سریع دو هسته ای L9 ، بهترین نرم افزارهای اندرویدی درست در صفحه تلویزیون در دسترس شما قرار می دهد.

LG home Dashboard

می خواهید بدانید این هفته چه عناوینی از فیلم های سه بعدی به بازار آمده است؟ شیوه پخت جوجه سوخاری را نمی دانید؟ در فیس بوک چه می گذرد و دوستان تان چه می کنند؟ و یا اینکه هنوز جایی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته  نیافته اید؟ پاسخ تمامی این پرسش ها، در LG home Dashboard با رابطی بسیار ساده و کاربرپسند در اختیار شما خواهد بود. تعبیه یک نوار اختصاصی برای نرم افزار ها در پایین این صفحه به شما اجازه خواهد داد تا به سرعت به نرم افزارها و محتویات مورد علاقه تان دسترسی پیدا کنید.

کنترل از راه دور جادویی QWERTY LG

تصور کنید یک کنترل از راه دور، یک صفحه کلید و یک موس همگی در ابزاری واحد جای داده شده باشند.  این توضیحی مختصر، ساده و شفاف از LG magic Remote QWERTY است. کنترل های حرکتی، پیمایش و کلیک همه در یافتن جدیدترین فیلم ها ، نرم افزارها و یا دوستان تان در فیس بوک به کمک شما خواهند آمد. با وجود صفحه کلید کاملی که در اختیار شماست، می توانید تمامی ایده ها و افکارتان را ارسال کرده و یا با دقت تمام به درج آدرس ها و کلمات کلیدی برای جستجو بپردازید. حتی امکان استفاده از دستورات صوتی نیز در اختیار تان است. کنترل از راه دور جادویی LG اینجاست تا به شما اجازه دهد ساده تر از هر زمان دیگری به جستجو ، وبگردی و به اشتراک گذاری داده ها بپردازید.

پردازنده دو  هسته ای L9

تلویزیون گوگلی LG از پردازنده دو هسته ای L9 بهره می گیرد تا کارهای مورد نظر شما را با سرعتی خارج از تصور تان به انجام برساند. با قدرت بی نظیر مرورگر Google Chrome به جستجوی وب پرداخته ، ویدیوهایتان را در یوتیوب به اشتراک گذاشته و برنامه ورزشی سالانه تان را مرتب کنید. لذت گشت و گذار در سرویس های شبکه های اجتماعی در کنار تماشای شوی تلویزیونی مورد علاقه تان، چندین برابر خواهد شد. LG Google TV اینجاست تا امکان انجام چند کار در کنار یکدیگر را برای شما مهیا سازد.

محتویات مورد علاقه شما

LG Google TV گذرنامه شما برای ورود به سرزمین های یوتیوب ، فیس بوک ، نت فلیکس ، Nascar.com ، New York Times و … است . Google Play به شما اجازه می دهد تا به اکتشاف جدیدترین نرم افزارهای اندرویدی که به صورت اختصاصی برای Google TV ساخته شده اند، رفته و هر نوع نرم افزار و بازی دلخواه تان را بیابید. برای بازدید از سایت های مورد علاقه تان کافیست نام آن ها را به زبان بیاورید تا آن ها بزرگتر و واضح تر از هر زمان دیگری به نمایش در آیند.

Google Play

بچه ها برای سرگرمی به شکلات ها و اسباب بازی های شان دلخوش اند و حالا شما هم  می توانید به Google Play دلخوش باشید؛ منبعی بی پایان از جدیدترین بازی ها، نرم افزارها ، فیلم ها و تمامی محتویات سرگرم کننده دیگری که می توانید به آن فکر کنید. جستجو کنید،بخرید و به آسانی به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۱ نظر

امیر حسین شکری پور ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آیا مدل های قدیمی تر از این مدل مانند ۴۷ هم آپدیت می شوند ؟

admin-user4 ۱۵ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز، اطلاعی در حال حاضز از آپدیت محصولات در دسترس ما نیست

حسین ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
تلوزیونهای ال جی برای هر کشور بطور سفارشی تولید و در هر کشور از مدلهای متنوع عرضه شده برای همان سال و یا سال قبل برخی از مدلها با آبشن های سفارشی همان کشور و متناسب با سیستم و استاندارد پخش تلوزیونی همان کشور و با تله تکست و راهنمی عملکرد و دسترسی به اپلیکیشن های خاص برای همان کشور و بزبان رایج آن کشور تولید می گردد در قسمت مشخصات تلوزیون اعداد اضافه شده به مدل اصلی نیز به همین منظور استفاده شده تا در زمان بروز رسانی نرم افزار که بصورت هوشمند انجام می شود نسخه ویژه آن کشور دانلود و بروز رسانی گردد متاسفانه در بروشورهای عرضه شده در فروشگاهها و تصاویر منتشره در این درگاه ارتباطی و سایت اخبار ال جی بزبان فارسی از تصاویر استفاده شده در منبع اصلی خبر استفاده می شود که دیدن آن حتی ممکن است باعث انصراف خردار از خرید تلوزون هوشمند گردد در حالی که استفاده از تصاویر داشبورد نمونه های عرضه شده در ایران به زبان فارسی و دسترسی به سایت های پر مخاطب فارسی زبان مورد استفاده قرار بگیرد قطعا بیشتر مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار می گیرد .
موفق باشید .

حسین ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آقا نتایج مسابقه چی شد؟

admin-user4 ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

توی هفته جدید با فرد برنده تماس گرفته میشود

pooyan ۱۵ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام …
می خواستم ببینم چرا این مدل با این که قابلیت های قابل توجهی داره چرا هنوز توی ایران نیومده و اینکه مدل هایی مثل LA86000 که دارای دوربین هستش و می تونه با برند رقیب خیلی خوب رقابت کنه هنوز توی بازار لانج نشده ؟؟

امیر ۱۶ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام
من چند روزیه در بازار دنبال تلویزیون ال جی مدل LA هستم اما از هر فروشنده ای اطلاعات و قیمت های ضد و نقیضی دریافت میکنم
بعضیا میگن این تلویزیون ها مجهز به رسیور داخلی هستن اما بعضی دیگه همچین چیزی رو انکار میکنن
بعضی قیمت یک مدل خاص رو ۲ملیون و نهصد میگن تو یه فروشگاه دیگه همون مدل رو۳ ملیون و هشتصد قیمت زدن
اگه امکانش هست قیمت محصولات رو هم ذکر کنین تا انقد مشتری سردر گم نشه و به راحتی بتونه کالای مورد نظرشو انتخاب کنه با تشکر

admin-user4 ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

این تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال امواج صدا و سیمای ایران است

محمد رضا ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
ایا عرضه این مدل تلویزیونها _ گوگل تی وی _ در دستور کار گلدیران قرار داره؟
مدلهای عرضه شده اخیر ال جی همه در یک رنج ظاهری بودند اما این یکی پایه بسیارشکیلی داره…

admin-user4 ۲۳ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

فعلا خیر دوست عزیز

محمد ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ پاسخ

سلام تلویزون امان قدیمی هست ال جی ولی با کابل اینترنت به وای فای وصل شده چجوری برم گوگل یا مرورگر؟؟

نظر دهید