۱۰ مهر ۱۳۹۲

راهکاری ایده آل برای سیستم سینمای خانگی آینده

هوای بیرون بارانیست و شما تصمیم گرفته اید به جای بیرون رفتن، امروز در خانه بمانید و با تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی از دنیای روزمرگی خارج شده و دنیای دیگری را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند زیبای LG در جلوی شما و میزان متنابهی از ذرت بو داده، تخمه و دیگر تنقلات در کنار دست تان است! اما جای چه چیزی در این میان خالیست؟

اگر دوست دارید در خانه از تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و … لذت ببرید، تردیدی نیست که با محصولات فوق العاده LG در زمینه سرگرمی خانگی آشنایی دارید. اما حتی زنده ترین جلوه های بصری سه بعدی در کنار هوشمندترین ابزار و وسایل، بدون وجود یک سیستم تئاتر خانگی عالی که شما را در خود غرق کند، نمی توانند از نهایت ظرفیت و پتانسیل شان استفاده کنند.

در این پست، مفتخریم شما را با LG LH995XBH ، جدیدترین و به روز ترین سیستم سینمای خانگی LG که تا به امروز عرضه شده است، آشنا کنیم. LG LH995XBH به بهترین قابلیت های ممکن امروزی چون صدای سینمایی ، قابلیت اتصال به تلویزیون های هوشمند و رابط کاربری بسیار عالی مجهز شده است. بهتر است نگاهی نزدیک تر به این محصول بیاندازیم.

صدای بی نظیر 9.1 کاناله سینمایی با اسپیکر های عمودی

هنگامی که صحبت از تجربه سینمایی باکیفیت به میان می آید، تنها نباید جنبه های بصری آن را مد نظر قرار داد. گوش های شما می توانند میان صدای یکنواخت دو بعدی و صدای سه بعدی زنده تفاوت قائل شوند. این تفاوتی است که «یک تجربه خوب از سیستم تئاتر خانگی» با لذت واقعی و مشابه سینما با یکدیگر دارند.

LG LH995XBH از چهار اسپیکر مجزای عمودی چند جهته بهره می گیرد که از خروجی 9.1 کاناله 1460 واتی برخوردارند. این اسپیکر ها صدا را در جهت بالا و به سمت بالای سر شنونده ها به بیرون رانده و پردازشگر سه بعدی صدای LG پس از تحلیل منبع، صدا را به تمامی نقاط اتاق منتشر می کند. پس از این کار، امواج صوتی از چندین جهت به سمت شنونده ها می بارند؛ فضاسازی در این حالت بی نظیر بوده و برای مثال کوچک ترین صدای بارشی در فیلم؛ بارش واقعی باران را برای شما تداعی خواهد کرد.

لایه های پیچیده این صدای عالی توسط اسپیکرهای Aramid Fiber تقویت می شوند. در سیستم های استاندارد سینمای خانگی، ممکن است پخش صداهای بلند با خطاهای کوچکی در جزئیات همراه باشد. با به کارگیری فیبر آرامید در ساخت مخروطی های صوتی LG LH995XBH ،  تغییر شکل های هارمونیک فرکانس های صوتی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یافته و صدا به شکل دقیقی به مخاطب منتقل می شود. بنابراین اگر در حین تماشای فیلم های مبارزه ای و یا اکشن خودتان را در جستجوی پناهگاه یافتید، شگفت زده نشوید؛ صحنه ها و صدا به شدت طبیعی و واقعی به نظر می رسند. و در آخر اینکه فیبر آرامید به دلیل توانایی انبساط خود که می تواند از تغییر شکل و یا پارگی مخروطی های صوتی که سبب کاهش کیفیت صدا می شود، جلوگیری کند از شهرت بسیار خوبی برخوردار است.

ابزاری هوشمند برای به اشتراک گذاری

علاوه بر ارائه صدایی فوق العاده ، LG LH995XBH به عنوان یک هاب یا مرکز اتصال که از قابلیت هایی چون Miracast برخوردار است، نیز عمل می کند. Miracast با وجود Wi-Fi Direct امکان به اشتراک گذاری آسان فایل ها را برای ارتباط آسان تر با دیگر ابزارهای دیجیتالی مهیا می سازد. LG LH995XBH به قابلیت های تلویزیون های هوششمند نیز مجهز بوده و امکان مرور وب و دسترسی به محتویات چند رسانه ای متنوع که برای زندگی مدرن امروزی ضروری به نظر می رسد، را فراهم آورد.

این محصول از قابلیت های خاصی هم برخوردار است که در محیط های مختلف و در شرایط متفاوت حتما به کارتان خواهد آمد. فرض کنید پس از یک سفر دور و دراز به خانه تان بر می گردید و در حالیکه شب فرا رسیده و تمامی اعضای خانواده تان در خواب خوش به سر می برند، به دلیل تفاوت زمانی ، شما بیدارید و نمی توانید بخوابید. چند گله گوسفند را شمرده اید، چند کتاب ، حتی از نوع درسی خوانده اید و در کمال شگفتی، هنوز هم بیدارید! حالا نوبت به تماشای فیلم می رسد. در این زمان است که حالت LG Private Sound به کمک شما آمده و صدا را از طریق امواج Wi-Fi به گوشی شما انتقال می دهد. با اتصال هدست به گوشی هوشمندتان می توانید بدون آنکه مزاحم خواب دیگر اعضای خانواده شوید، از تماشای فیلم لذت ببرید.

همین طور با استفاده از بلوتوث ، می توانید به آسانی آهنگ های مورد علاقه تان را از گوشی هوشمند و  یا دیگر ابزارهای تان به LG LH995XBH انتقال داده و آن را با کیفیتی بی نظیر گوش فرا دهید.

مهم نیست که ما تا چه میزان مشروح و با جزئیات به توصیف ویژگی های LG LH995XBH پرداختیم ، و نمی توان تنها با خواندن ویژگی های آن به برتری این سیستم بر دیگر سیستم ها و یا بالعکس اقرار کرد. بهترین کار این است که خودتان به نزدیک ترین فروشگاه و نمایندگی LG در شهرتان مراجعه کرده و از نزدیک صدای LG LH995XBH را بشنوید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۰ نظر

فهیمه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آخه چه فایده؟ فقط دل مارو آب میکنید؟ چند وقته منتظر آپولو ۲ هستم ولی نیامده! میشه بگید بالاخره کی میشه تو ایران خرید؟

admin-user4 ۱۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
در کامنت قبلی گفتیم به زودی وارد میشود

pooya ۱۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بیاد هم به درد ما نمیخوره 😐
خیلی گرونه 🙁

رضا ۲۶ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام حقیقتا بعد ازاین همه تبلیغ و… ۳ماهه نماینگی های فروش هم از قیمت اطلاعی ندارند و نمیفروشند من خودم منتتظرم همین۹۹۵ را بخرم ولی چه فایده بعد ازاینکه مدل جدیدتر وبروزتر ازاین بیاد بازا بفروش خواهد رسید البته ان زمان دیگه این مدل خریدار نخواهد داشت

مهدی ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

الان کدوم مدلهای موجود در بازار
۱)بلوری داره
۲)ارتباط بلندگوها با وایرلس هست
۳)ارتباط سینمای خانگی با تلوزیون هم با وایرلس هست؟

admin-user4 ۱۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

مهدی جان
از بازار باید موجود بودن اجناس را جویا شوید

مهدی ۲۰ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

یه سر از مدلها وارد بازار شده یه سری اصلا وارد بازار نشده
میخوام بدونم از مدلهایی که وارد بازار شده کدوم مدلها اون سه ویژگی که گفتم رو داره؟
که یکی از اون مدلها رو انتخاب کنم.
چون موجودی نمایندگی ها با هم فرق میکنه یه نمایندگی ۶ تامدل سینمای خانگی داره یه نمایندگی ۲ تا و همشون هم مدلهای مختلف دارن و نمیشه مدل بهترو انتخاب کرد.
و در سایت گلدیران هم اطلاعات کامل نیست لطفا اینم انتقال بدین که تو توضیح مدلهای سینمای خانگی این سه ویژگی ذکر بشه که کدوم مدلها دارن و کدومها ندارن؟
لطفا از مدلهایی که وارد بازار شده اون مدلهایی که اون سه تا ویژگی دارن بگین، مدلها رو بدونم میگردم پیدا میکنم

سعيد ۲۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
آیا این مدل، دارای پورت usb در پشت دستگاه جهت اتصال هارددیسک اکسترنال می باشد؟ چون تا آنجایی که تحقیق کردم تمام سینماهای خانگی ال جی فقط از طریق پورت usb در جلوی دستگاه به هارددیسک وصل می شوند که اگر بخواهد برای مدت طولانی و پیوسته هارد به دستگاه متصل باشد، آویزان ماندن کابل ارتباطی در جلوی دستگاه باعث زشت شدن نمای دستگاه و امنیت پایین آن خواهد بود. حتی در مدل lh-980xbh هم که دارای پورت usb در عقب می باشد چنانکه در دفترچه راهنمای آن آمده مختص اتصال کیبرد و ماوس می باشد و هارددیسک را فقط از پورت usb در جلو می توان به دستگاه وصل نمود که به نظر یک نقیصه می باشد. این درحالیست که سینماهای خانگی برندهای دیگر مثل سونی دارای دو پورت usb در جلو وعقب می باشند که می توان به هر دوی آنها هارد یا وسیله دیگری را متصل نمود. که پورت جلو برای اتصال موقت و پورت عقب برای اتصال دائم و ایمن می باشد. لطفا درصورتیکه مدلی از ال جی با این قابلیت وجو دارد معرفی نمایید.
با تشکر

سعید ۲۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
اول از اینکه به جای پاسخ به سوال، اصل سوال مرا حذف کردید از شما متشکرم!
دوم اینکه لطفا به این سوال ساده پاسخ دهید آیا سینمای lh995xbh دارای اتصال usb در پشت دستگاه علاوه بر پورت usb جلوی آن برای اتصال هارددیسک می باشد؟ چون همانطور که گفتم برای اتصال دائمی هارددیسک، پورت جلویی به دلیل نازیبا شدن نمای دستگاه با اتصال کابل ارتباطی از جلو مناسب نمی باشد. اگر جواب این سوال منفی است مدلی را معرفی کنید که شبیه سینمای BDV-E880 سونی دارای دوپورت usb در جلو و عقب برای اتصال هارددیسک باشد. باتشکر

مجتبی ۲۱ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
این مدل الان وارد بازار ایران شده؟

نظر دهید