۰۸ مهر ۱۳۹۲

فروش بیش از یک میلیون دستگاه یخچال Door in Door ال جی در جهان

شرکت ال جی اعلام کرد که تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه یخچال Door in Door از زمان عرضه آن در سال 2010، در سطح جهان به فروش رسیده است.

طراحی جدید ال جی به همراه سیستم درب دوگانهDoor in Door ‌، دسترسی شما را به نوشیدنی ها و مواد غذایی بسیار سریع و آسان می کند. علاوه بر قرار دادن مواد غذایی مورد علاقه خود در قسمت مینی بار، ‌درب مجزا Door-in-Door، مانع خروج هوای سرد درون یخچال شده و به حفظ تازگی مواد غذایی کمک شایانی می کند.

به گفته مدیران ارشد این بخش،‌ امروزه مصرف کنندگان به دلیل مشغله زیاد خواستار محصولاتی با قابلیت های جدید، جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر در زندگی روزمره خود هستند. ال جی بیشتر از همیشه بر تکنولوژی های پیشرفته و نوآورانه متمرکز شده و با تولید محصولات منحصر­به­فرد، سعی نموده به تعهدات خود در زمینه ارتقا سطح زندگی افراد، عمل نماید.

یخچال Door in Door ال جی دارای 65 لیتر فضای قابل استفاده است، که معادل یک یخچال کوچک اضافی است. در مدل های ساید بای ساید ال جی، ویژگی Door in Door، تنها جهت دسترسی آسان نبوده و مانع خروج هوای سرد تا 46 درصد شده و هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد.

این محصول با برخورداری از سیستم طبقه بندی هوشمند، به هر یک از اعضای خانواده فضای جداگانه ای را در یخچال اختصاص می دهد. گنجایش بالا و سیستم انعطاف پذیر نصب و جداسازی طبقات، به شما این امکان را می دهد که به راحتی بیشترین میزان مواد غذایی را در یخچال خود نگهداری کنید. کشوها، ‌قفسه ها و طبقات بر حسب نیاز به راحتی جابه­جا شده و گنجایش یخچال را در مقایسه با دیگر مدل های مشابه افزایش می دهند.

یخچال های Door in Door ال جی در بیش از 50 کشور جهان عرضه شده اند. همچنین طراحی و قابلیت Door in Door در مدل های متنوع یخچال های ال جی موجود می باشد.

۱ نظر

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
ان فن آوری برای یخچال فریزرهای بزرگ ال جی عملیاتی شده با توجه به اینکه درست یا غلط وجود یخچال فریزرهای ساید بای ساید بزرگتر از ۲۹ فوت در اقلام جهیزیه به یک سنت تبدیل و این در حالی است که یک خانواده دو نفره که قالبا هردو شاغل و فقط برای شام ممکن است در خانه حضور داشته باشند اصولا نیازی به این یخچالهای غول پیکر بویژه در زمانیکه هنوز مستاجر هستند ندارند پیشنهد می گردد موتور یا بهتر بگویم کمپرسور مجزائی برای این بخش کوچک در نظر گرفته و امکان خاموش نگه داشتن کمپرسور اصلی یخچال در زمانیکه از بقیه بخشها استفاده نمی گردد برای کاربران فراهم گردد دادن یخچال ۵ فوت کوچک با کمپرسورهای بی صدا که معمولا برا استفاده در اتاق خواب کاربرد دارد به عنوان هدیه از سوی گلد ایران بجای کارت هدیه و یا سایر لوازم نیز می تواند تا حد زیادی کارگشا باشد
موفق باشید .

نظر دهید