۰۸ مهر ۱۳۹۲

مسابقه “سرآشپز خانگی 2013” ال جی برگزار می شود

شرکت ال جی مسابقه “سرآشپز خانگی 2013” را برای انتخاب بهترین آشپزهای آماتور، برگزار می کند.

 

علاقه­مندان از میان کشورهای شرکت کننده، می توانند خلاقانه ترین دستور پخت غذای خود را در سایت www.lgcooking.com قرار داده و ازشانس بُرد یک دستگاه فر نوری ال جی و شرکت در فینال مسابقات آشپزی ال جی که امسال در آفریقای جنوبی برگزار می شود، بهره­مند گردند.

برخلاف دیگر مسابقات آشپزی که مخصوص آشپزان حرفه ای است، مسابقه سالانه آشپزی ال جی به آشپزان آماتور و دوستداران این هنر تعلق دارد. به عنوان یک بخش جدید در مسابقه امسال، ال جی در نظر دارد به ازای هر دستور پخت غذای معرفی شده در سایت مبلغ 5 دلار، و برای هر دستور پخت غذای به اشتراک گذاشته شده از طریق فیس بوک مبلغ 1 دلار، به سازمان جهانی برنامه غذایی (WFP) اهدا نماید.

به برندگان بهترین دستور پخت غذا از هر کشور شرکت کننده، فر نوری ال جی به همراه بلیط سفر به آفریقای جنوبی و شرکت در فینال مسابقه آشپزی ال جی، تقدیم می گردد.

همان طور که در اخبار قبلی اشاره شد، این مسابقات به صورت کشوری در ایران نیز برگزارگردیده و مرحله نهایی آن در تهران مورخ 4/6/92 انجام پذیرفت که برندگان این مسابقات مستقیما به آفریقای جنوبی اعزام می گردند.

برنده نهایی نیز وُچر هدیه ای به ارزش 10000 دلار دریافت کرده و عنوان “استاد بزرگ آشپزی خانگی” کسب می نمایند.

برندگان در 5 بخش زیر توسط داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند:

  • معرفی و ارائه منوی غذا: از لحاظ زیبایی و طعم غذاها
  • محتوای منوی غذا:  تا چه حد منوی انتخابی نشان دهنده آداب و رسوم آشپزی محلی و منطقه ای شرکت کننده بوده، و همچنین استفاده از مواد غذایی متنوع و در دسترس
  • پخت سالم: خلاقیت، حفظ تعادل و ارزش غذایی، حداقل اتلاف مواد غذایی
  • برنامه کاری: دقت در جزئیات دستور پخت غذا
  • سازگاری و پخت با فر نوری ال جی: پخت آسان و انتخاب دستور غذا برای فر نوری ال جی

 

WFP بزرگترین سازمان بشردوستانه دنیا در مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان است. سال گذشته، این سازمان به تعداد 97 میلیون نفر در 80 کشور برای کمک های غذایی دست یافته است.

لازم به ذکر است، کمپانی ال جی نیز از سال 2009 برای ریشه کن نمودن گرسنگی در جهان با WFP همکاری داشته است.

۲ نظر

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
با توجه به اینکه سایت آشپزی ال جی بزبان انگلیسی می باشد آیا امکان استفاده از زبان های دیگر منجمله فارسی برای علاقه مندان شرکت در مسابقه وجود دارد یا خیر ؟
موفق باشید .

وحيد ۱۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفانه فروشنده شما حوصله پاسخگوی به ما را نداشت و قتی با انبوه سوالات ما درباره جنس روبرو شد اعلام کرد ما به شما نمی فروشیم . خوب ما هم نخریدیم و با این برند خداحافاظی کردیم چون اگر برای ال جی مهم بود حداقل به فروشندگان خود آموزش میداد . صبر میکنیم و از برندی می خریم که برای ما وقت بگذارد و دغدغه ای ما را بر طرف کند. متاسف شدم چون از خدمات ال جی زیاد شنیده بودم . فروشنده محترم حتی به خودش زحمت نمی دهد از جاش بلند شود . متقاضی ناراضی

نظر دهید