۰۸ مهر ۱۳۹۲

ملاقات با یک هوشمند همه کاره: LG Smart 3D Blu-ray Player

احتمالا شما هم هنگامی که نام دستگاه LG Smart 3D Blu-ray Player را شنیده اید، به خودتان گفته اید چطور ممکن است یک پخش کننده بلو-ری، هوشمند و 3D باشد؟ یک پخش کننده بلو-ری تنها یک پخش کننده بلو-ری است و بس، اینطور نیست؟

گرچه LG در اختصاص برچسب های 3D و Smart به محصولات برگزیده اش وسواس بسیاری به خرج می دهد و پخش کننده بلو-ری جدید ما هم نمی تواند و نباید از این قاعده مستثنی باشد.

در اینجا شما را با پخش کننده بلو-ری LG Smart 3D  (مدل BP730) آشنا می کنیم که به کاربران اجازه می دهد تا از تجربه تماشای سه بعدی و هوشمندی کامل تلویزیون های شان، حتی اگر این قابلیت ها به صورت مستقیم در تلویزیون شان تعبیه نشده باشند، لذت ببرند. پخش کننده جدید LG حالا دیگر با وجود دریافت جایزه بین المللی نوآوری در نمایشگاه CES 2013 ، در بین کاربران علاقمند کاملا شناخته شده است، اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد را می توانید در اینجا مطالعه کنید.

ترکیبی مستحکم و بی نظیر از تجربه دیدن و شنیدن

LG Smart 3D Blu-ray Player بر اساس شالوده ای مستحکم از مفهوم اصلی تجربه های چندرسانه ای که شامل تجربه عالی دیداری و شنیداری است، بنا شده است.

برای مثال فناوری سه بعدی ، سطح جدیدی از تجربه تعلیق را در هنگام تماشای فیلم ها به بینندگان منتقل می کند اما همه مردم در حال حاضر در خانه های شان تلویزیون سه بعدی ندارند! با وجود پخش کننده بلو-ری LG Smart 3D  ، می توانید تلویزیون دو بعدی تان را به پخش روان فیلم های سه بعدی وادار کرده و احساسی هم ارز با تلویزیون های گران قیمت تر را تجربه کنید.  بسیاری از طرفداران LG که شامل کودکان و خردسالان هم می شوند، از همین حالا به شدت عاشق قابلیت 3D Conversion این محصول که کارتون ها و انیمیشن ها را به صورت سه بعدی برای آن ها قابل مشاهده می کند، شده اند.

یکی دیگر از مزایای LG Smart 3D Blu-ray Player قابلیتی است که به آن اجازه می دهد تا مقیاس تصاویر را تا رزولوشن Ultra HD ارتقا دهد. این روز ها ، همه به دنبال رزولوشن بالاتر هستند و تلویزیون های Ultra HD که رزولوشنی چهار برابر تلویزیون های Full HD عرضه می کنند ، در حال فراگیر شدن اند. پخش کننده بلو-ری هوشمند سه بعدی LG راهکاری کاربردی به این منظور فراهم کرده و به شما اجازه می دهد تا تمامی محتویات چند رسانه ای HD فعلی را در کیفیت Ultra HD و در پذیرایی خانه تان تماشا کنید.

در مورد قابلیت های صوتی نیز باید گفت، LG Smart 3D Blu-ray Player از نظر تنوع در زمینه مشخصه های صوتی بدون رقیب است. برای مثال، اگر در نیمه های شب و در حالی که دیگر اعضای خانواده در خواب هستند، به تماشای تلویزیون پرداخته باشید، حتما می دانید گوش دادن به صدای اندک و نامفهوم آن هم در این ساعت! تا چه اندازه ای مایوس کننده است. گرچه، پخش کننده جدید LG با ارائه قابلیتی به نام Private Sound Mode و امکان گوش دادن به صدای تلویزیون از طریق هدست گوشی های تلفن همراه، به شما امکان می دهد تا بدون اینکه مزاحم خواب و استراحت سایرین باشد، از صدایی رسا و با کیفیت لذت ببرید. هنگامی که تلویزیون و گوشی همراه تان را از طریق Wi-Fi به یکدیگر متصل کنید، پخش کننده وظیفه ارسال صدای تلویزیون را به گوشی تلفن همراه بر عهده خواهد گرفت.

لذت بی نهایت با کنترل از راه دور جادویی LG (LG Magic Remote)

پخش کننده بلو-ری هوشمند سه بعدی LG به همراه کنترل از راه دور جادویی شرکت در اختیار شما قرار می گیرد که پیش تر تنها در کنار تلویزیون های هوشمند شاهد عرضه آن بودیم. این کنترل جادویی روشی فوق العاده را برای برقراری تعامل با قابلیت های مختلف تلویزیون های هوشمند که از طریق پخش کننده هوشمند بلو-ری برای کاربران فراهم خواهند شد، در اختیار آنان می گذارد. کاربران می توانند به جستجو در فروشگاه نرم افزاری اختصاصی LG ، LG Game world و وب پرداخته و به انجام بازی های مورد علاقه شان اقدام کنند. و برای کاربرانی که کنترل های مشابه کنترل های رایانه را ترجیح می دهند، پخش کننده هوشمند بلو-ری LG امکان اتصال موس و صفحه کلید را نیز از طریق پورت USB مهیا می سازد.

 

به اشتراک گذاری هوشمند میان ابزارهای شخصی دیجیتال

یکی از بهترین مزایای فناوری های هوشمند قابلیتی است که امکان به اشتراک گذاری اطلاعات را میان ابزارهای مختلف نظیر گوشی های تلفن همراه، رایانه های شخصی، تبلت ها و … فراهم می سازد. LG Smart 3D Blu-ray Player در این زمینه قابلیت هایی چون Miracast و SmartShare™ را عرضه می کند.

قابلیت Miracast امکان به اشتراک گذاری محتویات صفحه نمایش را از گوشی های هوشمند به تلویزیون از طریق پخش کننده بلو-ری فراهم می سازد. پس از اتصال گوشی و پخش کننده از طریق wi-Fi به یکدیگر، می توانید محتویات صفحه نمایش گوشی هوشمندتان را بر روی صفحه بزرگ تلویزیون به نمایش در آورده و از کار با آن لذت ببرید.

LG Smart 3D Blu-ray Player همین طور از قابلیت SmartShare™ نیز پشتیبانی می کند که به کاربران اجازه می دهد تا محتویاتی چون موسیقی، تصویر و فیلم را به اشتراک گذارده و از طریق ابزارهای مختلف چون تلویزیون های هوشمند، رایانه شخصی، تبلت و گوشی های هوشمند به آن ها دست پیدا کنند.

با وجود این قابلیت های به اشتراک گذاری فوق العاده بر روی پخش کننده بلو-ری LG ، دیگر به کابل ها، درایوهای ذخیره سازی USB و … برای انتقال محتویات چندرسانه ای میان ابزارهای مختلف تان نیاز نخواهید داشت.

دنیای گسترده محتویات ویژه تلویزیون های هوشمند را کشف کنید

با معرفی فناوری تلویزیون های هوشمند، کاربران دیگر به آنچه که از طریق شبکه های تلویزیونی و کابلی در اختیارشان قرار می گیرد، محدود نیستند. و به جای آن می توانند از طرق دیگر به محتویات متنوعی چون فیلم های سینمایی و شوهای تلویزیونی تا بازی ها و نرم افزارهای مفید دست پیدا کنند.

اما نکته اینجاست که اگر شما به تازگی تلویزیون جدیدی خریداری کرده اید و یا هنوز هم به همان تلویزیون پیشین تان متکی هستید، همیشه بیرون رفتن و خرید یک تلویزیون هوشمند کار ساده ای نمی تواند باشد. LG Smart 3D Blu-ray Player راهکاری جالب برای تجربه تلویزیون های هوشمند بر روی تلویزیون فعلی تان برای شما مهیا کرده است. درست مانند تلویزیون های هوشمند، کاربران می توانند از مشاهده محتویات سرگرم کننده و سرویس های ویدیویی چون Hulu Plus ، Pandora ، Netflix و یوتیوب لذت ببرند.

روشی بهتر برای تجربه بلو-ری

خیلی وحشتناک بود اگر محصول فوق العاده ای چون LG Smart 3D Blu-ray Player کار اصلی خود یعنی پخش دیسک های بلو-ری را با مهارت تمام به انجام نمی رساند، اینطور نیست؟ اما نیازی به نگرانی نیست، سوگلی LG در این بخش هم شما را ناامید نخواهد کرد.

به جای درایوهای سی دی کشویی همیشگی ، پخش کننده هوشمند بلو-ری LG از درایو اسلاتی(Slot-loading drive) بدین منظور بهره گرفته و  ظاهری زیباتر را در کنار کاستن از میزان خطر وارد آمدن آسیب فیزیکی به دستگاه ارائه می کند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا با سهولت بیشتری دیسک ها را در درون دستگاه قرار داده و یا از آن خارج کنند.

همینطور نیازی به نگرانی در مورد زمان راه اندازی طولانی با محصول LG نخواهید داشت. با تعبیه قابلیت Quick Booting در دستگاه، LG Smart 3D Blu-ray Player تنها به چند ثانیه کوتاه برای روشن شدن نیاز خواهد داشت. روزهای گذشته را فراموش کنید که برای روشن کردن دستگاه ها مجبور بودید کلید «روشن» را فشرده و سال ها منتظر بمانید! کنترل های تمام لمسی تعبیه شده بر روی دستگاه بر زیبایی و ظرافت آن بیش از پیش می افزایند.

صبر کردن برای دستیابی به دنیایی از قابلیت ها و امکانات کار عاقلانه ای به نظر نمی آید! بهتر است سریعتر به  نزدیکترین نمایندگی LG مراجعه کرده و LG Smart 3D Blu-ray Player را از نزدیک ببینید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

حسین ۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در سالهای گذشته نیز بسیاری از سیسنمهای خانگی ال جی با قابلیت تلوزیونهای هوشمند به بازار دنیا از جمله ایران عرضه شده اند LH-975XBH که در عین داشتن عنوان ارزان ترین سینمای خانگی با قابلیت پخش بلو ری و فیلم های سه بعدی در محصولات ال جی که شاید پرفرشوترین سنمای خانگ ال جی در سالهای اخیر هم باشد از این امکانات بهره مند است البته این دستگاهها برای دارندگان تلوزیونهای غیر هوشمند مفید تر است در صورت اضافه کردن گیرنده دیجیتال داخلی به این دستگاه ( همانند مدل عرضه شده توسط سامسونگ در ایران ) قطعا خریدارن مدلهای ۲۰۱۰ به قبل هم امکان برخورداری از کلیه امکانات روز دنیا بطور یکجا در یک دستگاه را خواهند داشت . البته اضافه می کنم وقتی چنین دستگاهی دارید با استفاده از عملکرد سیمپل لینک دستگاه فقط با استفاده از دستگاه کنترل پخش بلو ری و یا سینمای خانگی امکان کنترل همزمان تلوزیون را نیز خواهید داشت در سطر چهارم از خبر سالها منتظر بمانید بایستی به ثانیه ها منتظر بمانید باید اصلاح گردد
موفق باشید .

نظر دهید