۱۷ مهر ۱۳۹۲

G2 متفاوت و متمایز از سایر اندویدها. اما چرا؟

در مطلب گذشته گفتیم که G2 ترفندها و امکانات بسیاری دارد. برخی از آنها متمایز و منحصربه‌فرد هستند و برخی دیگر متفاوت از گوشی‌های دیگری که تاکنون داشته‌اید. دراینجا به بارزترین‌های آنها اشاره می‌کنیم:

–         عمر باتری شگفت‌انگیز. G2 با فضای جدید برای ذخیرۀ سلول‌های تکی در باتری 3000 میلی‌آمپر هنوز هم سبک‌وزنی خود را حفظ کرده است. هر کدام از 4 هستۀ سی.پی.یو انرژی خود را، بر حسب کاری که شما در حال انجام دادن آن هستید، تعویض می‌کنند تا عمر باتری بیشتر شود. این گوشی با استفادۀ معمولی بیش از دو روز دوام می‌آورد. در حالی که گوشی‌های اندروید دیگر نیاز به شارژ روزانه دارند.

–         پاسخگویی و قدرت. پردازندۀ چهار هسته‌ای و 2.26 گیگاهرتز Snapdragon 800 و 2 گیگابایت RAM که 800 مگاهرتز است G2 را سریع می‌کند. عملکرد چندوظیفگی مانند Slide Aside تغییر بین برنامه‌های باز را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند (در اندرویدهای دیگر می‌توانید آن را به شیوۀ قدیمی انجام دهید اما G2 سریع‌تر است). قابلیت Qslide نیز شناور بودن دو پنجرۀ کوچک برنامه‌های کاربردی را امکان‌پذیر می‌کند و حسی شبیه کار با سیستم‌عامل دسکتاپ به شما دست می‌دهد.

–         ال‌جی G2 با کلیدهای پشت، که دسترسی آسان را با دستی که گوشی را نگه می‌دارد میسر می‌کند، بازده بسیار بالایی دارد.

–         دوربین 13 مگاپیکسل با تثبیت نوری تصویر ظاهراً شبیه Galaxy S4 سامسونگ است اما در نور کم G2 موقعیت برتری دارد. در حالت معمول و تصویربرداری خودکار ISO تا 6400 هم می‌رسد که در هر گوشی چنین قابلیتی موجود نیست. حالت شب نیز ثبت غیرممکن‌ترین تصاویر را ممکن می‌کند؛ چیزی شبیه نوکیا Lumia 920؛ اما با این حال هنوز تیزی خود را حفظ می‌کند. یک تصویر 13 مگاپیکسل که 90 درصدی است خیلی بهتر از این است که اصلاً تصویری ثبت نشود. فیلم‌برداری سریع است و هر چند ثانیه 20 فریم ضبط می‌کند و شما فوراً آماده خواهید بود که تصاویر بیشتری ضبط کنید.

–         عقل سلیم. قابلیتKnockON  بدون کلید، تنها با دوبار ضربه روی صفحه‌نمایش G2، آن را روشن می‌کند.

–         حالت میهمان. حالت میهمان برای این است که به هر کس دیگری، مثل فرزندتان، اجازه دهید که بدون نگرانی با گوشی بازی کند و از قبوض تلفن همراه خود متعجب نشوید.

–         تلفن زنگ می‌زند؟ فقط آن را روی گوشتان بگذارید و جواب دهید. دیگر چه کسی به کلید یا صفحۀ لمسی نیاز دارد؟

–         چند ترفند کوچک که انجام کارها را سریع‌تر می‌کند. با فشار دادن ممتد کلید بلند کردن صدا در زمانی که نمایشگر خاموش است قابلیت Quickmemo روشن می‌شود و با فشار دادن ممتد کلید کم کردن صدا در زمانی که نمایشگر خاموش است دوربین فعال می‌شود.

–         شیشۀ دوربین که از جنس یاقوت کبود است، به دلایلی کاملاً واضح، ضد اثر انگشت است و آن را جذب نمی‌کند.

–         کلیدهای نرم‌افزاری قابل شخصی‌سازی. سه یا چهار کلید نرم‌افزاری در پایین صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

–         دوربین 13 مگاپیکسل می‌تواند تصاویر را با جزییات شگفت‌انگیزی در نور روز ثبت کند.

–         نمایشگر IPS با کیفیت FullHD و وضوح 1080×1920 پیکسل از هر زاویه‌ای در 423 پیکسل در اینچ مشاهده می‌شود و پیکسل‌های فرعی بیشتری برای مشاهده از زوایای مختلف دارد؛ وضوحی فراتر از تیز! ضبط ویدئویی fullHD با 60 فریم در ثانیه برای هر گوشی در دسترس نیست و تفاوت چشمگیری در کیفیت و قابلیت OIS دارد. صدا هنگام ضبط، صدایی را که لنز شما روی آن زوم می‌کند را بزرگنمایی می‌کند.

–         روی هر هدفونی حساب نکنید. صدای 24 بیتِ 192 کیلوهرتز های‌فای بهترین صدا را با هدفون‌های باکیفیت فراهم می‌کند. وقتی هدفون را به گوشی متصل می‌کنید برنامه‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید به شما پیشنهاد داده می‌شود.

–         G2 اولین گوشی نیست که از QuickRemote برخوردار است. G2 با این قابلیت می‌تواند دستگاه‌های کنترلی شما، مانند کولر، چراغ‌ها، پرده‌ها، تلویزیون و پخش‌کننده‌های دی‌وی‌دی، را کنترل کند.

–         هنگام وب‌گردی قابلیت‌هایی مانند Capture Plus تمام صفحۀ وب را ثبت می‌کند تا وقتی که اتصال به اینترنت قطع شد هنوز هم بتوانید به خواندن ادامه دهید و تصاویر را به اشتراک گذارید.

–         قابلیت Clip Tray به شما امکان می‌دهد تا 20 تصویر و متن را ثبت کنید و هر جا که خواستید بچسبانید. خیلی هم خوب!

–        گزینۀ بسیار جالب دیگر قاب هوشمند QuickWindow است که نمایشگر شما را حفظ می‌کند و پنجرۀ کوچکی را به شما نمایش می‌دهد که برنامه‌های کاربردی کوچک در آن دیده می‌شود تا بدون استفاده از صفحه‌نمایش اصلی آن از آنها استفاده کنید.

۴۴ نظر

علي اسدي ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام من توی این چندروزه که بااین دستگاه کارکردم تجربه خیلی خوبی بوده هم ازلحاظ سرعت سی پی یووهم تاچ صفحه هنگام کاروتایپ جهت ارسال اس ام اس وهم عکاسی که مودهای مختلفی داردجهت عکاسیی وفیلم برداری وهم صدای بلندگوهاباکیفیت میباشدودرهنگام استفاده ازهدفون هم خیلی باکیفیت میباشد.فعلاهمین تابعد

نیما ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
ای گوشی واقعا به قیمتش می ارزه
پنل FULL HD IPS
دوربین فوق العاده ۱۳مگاپیکسلی
طراحی جدید ونوآورانه ال جی
عملکرد بهتر پردازنده وباتری نسبت به رقبای دیگر باتوجه به بنچمارک ها
و….
امدوارم ال جی دوباره پیش فروش این گوشی فوق العاده درشهرهای دیگه هم انجام بده تاخیلی ازماهایی که شب های قبل به تهران اومدند وصف خیره کننده اون رودیدند ناامید نشن.
منتظربرنامه های بعدی ال جی هستیم

Saeed ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین جان اگه خواستی این مقایسرم بذار
خیلی جالبه
تو اکثر تستا جی ۲ یا دوم بود یا اول
البته چندتا هم آخر بود!:(
http://www.gsmarena.com/apple_iphone_5s_vs_lg_g2_vs_nokia_lumia_1020-review-997.php

Mahdi ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

?Salam user jan in handzfiriye to jabast

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

خیر باید جداگانه خرید

pooya ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام admin عزیز
فکر کنم ، دیگه همه ملت از قابلیت های G2 خبر دارند ، ولی الان فکر کنم موقع این باشه که از Nexus 5 خبر بیاری 😀
من که دارم میمیرم برا اومدنش ، تمام سایت ها شایعاتی در موردش گفتن ، ولی شما انگار نه انگار … 😐
ناسلامتی ال جی درستش میکنه هاااا 🙂

نکسوس ؟؟ نظرتون چیه؟!

admin-user4 ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام پویا جان

اجازه برای گفتن اطلاعاتی از محصولاتی که هنوز رسما اعلام نشده نداریم!
پس فعلا فقط جی ۲

حمید رضا ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام خدمت پرسنل محترم ال جی

با تمام احترامی که برای شما دوستان قائلم و با سپاس از زحمات شما که انقدر خوب دارید ال جی رو با توجه به جایگاه ویژه ای که در صنعت الکترونیک و موبایل داره و مستحقق اونه معرفی می کنید لذا از شما ها گله ای دارم و اونم اینه که حال که کاربر ایرانی به جایگاهی رسیده که باید در خصوص برند ال جی نسبت به گذشته تجدید نظر کنه این وظیفه شماس که به خواسته های اون احترام بذارید و همچنین قدر این لحظه حساس رور بونید و اون اینه که عرضه محصولات را با بازار های دیگه جهان مطابقت دهید نمونه بارز صحبتم هم همین g2 دوست داشتنیه ای که به خاطر نبود حافظه ۳۲ مطمئنا ضربات جبران ناپذیری را متحمل میشه و این برای برندی که در این نقطه حساس قرار داره یک شکست محسوب میشه ! (از تاریخ باید درس گرفت )
در آخر از مدیران محترم تقاضا دارم با عرضه محصول ۳۲ گیگابایتی این محصول فرصت را به محصولات نازل ندهند با تشکر

حمزه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

به نام خدا سلام من چند تا سوال خیلی مهم دارم و خواهش میکنم هر چه زود تر جواب بدید سایت http://www.lgemobile.irسایتی از سایتای الجی هست یانه و مطالبش موجود در اون واقعیه یا نه خواهشا یررسی کنیم خیلی ممنون میشم جواب بدید.منتظرم بازم ممنون

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

این سایت برای ال جی است

حسین ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
در خصوص اظهار نظر آقای پویا :
نکسوس ۵ حاصل همکاری گوگل و ال جی است و طبق رسم همیشگی گوگل نسخه های جدید سیستم عامل محبوب آندروید همیشه با تازه وارد خانواده نکسوس رو نمائی میشود همانگونه که کوگل قبلا اطلاع رسانی رسمی در این باره انجام داده رونمائی از نگارش ۴.۴ آندروید که با نام KIT KAT نام گذاری شده در ماه اکتبر سال جاری همزمان با رونمائی از نکسوس ۵ انجام خواهد شد اما زمان عرضه تجاری آن و اینکه از کادم گوشه دنیا آغاز بشه و اینطور چیزها هنوز مبهمه تا اون موقع هم احتمالا اخباری در مورد عرضه G3 و… عرضه محصولات جدید تمامی ندارد اما هر روز که بگذره یک روز از عمر ما کم میشه و زمانی م رسه که دیگه علاقه ای به این جور چیزها نداری پس تا زمانی که جوانی و در حد تکافو و رفع نیاز و البته مطابق با درآمدت از فن آوری روز استفاده کن
موفق باشید

HOSEIN ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

کم کم داره یک هفته از عرضه G2 میگذره ولی هنوز از ۳۲ گیگ این گوشی خبری نیست.
دیگه واقعا خسته شدم از بس منتظر موندم.
آدمین هم که جواب درست و حسابی نمیده
راستی بچه ها این گوشی سفیدش خوشگله یا مشکیش؟؟ نظر شما چیه ادمین جون؟

HOSEIN ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آدمین جون من دیگه واقعا دارم ناامید میشم فک نکنم ۳۲ گیگ به این زودیا بیاد بیاد زیاد هم نمیتونم صبر کنم چون موبایل ندارم آدمین خبر خوش نداری بهمون بگی؟؟؟

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

تا حدود یکماه دیگه امیدوارم دربازار باشد

vahid nemati ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

چندین سایت معتبر اینترنتی گوشی g2 رو با قیمت ۱۷۹۰۰۰۰ میفروشن و رنگ سفیدش هم مو جوده!!! چرا شما گرانتر و فقط سیاه میفروشین؟؟

امير ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
ایا ادرس زیر http://www.lgemobile.ir/inkare/
که یک مسابقه رو تبلیغ میکنه زیر نظر شماست؟

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بله برای ال جی است

وحید نعمتی ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

نظر من؟؟؟؟

سعید ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

۳۲ گیگ این گوشی کی میاد؟

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

حدود یکماه دیگر

نیما ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام به ادمین عزیز
چندروزپیش تویه پستی گذاشتید که اگرهرکسی یکی ازکاربران فعال سایت بشه بهش یه گوشی lg g2میدید. میخواستم بدونم چطورمیشه یه کاربرفعال شد؟

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

کلیه توضیحات در سایت مربوطه باید باشه

محسن ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
آقا این ۳۲ گیگ پس کی میاد ؟؟؟تا آخر مهرماه میاد؟؟؟ بابا ما پولامون همش داره خرج میشه…لدفن زودتر بیارین دیگه….
راستی آدمین یه سوال :
اختلاف قیمت ۳۲ با ۱۶ حدودا چقدره؟؟ حدودی هم اگه میشه بگین که ما دستمون بیاد….

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

در مصاحبه امروز درج شده

عرفان ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

عالی …… همیتو فقط می تونم بگم.

مهدی ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفانه گوشیها به کسانی فروخته شد که نه تنها طرفدار این گوشی نبوده بلکه نیازی به آن هم نداشته اند و شاهد قرار دادن آنها در سایت هایی مثل آل دیجیتال و mobile.ir برای فروش و بدستن آوردن سودی ۱۰۰ درصد هستند و دوستانی که از شهرستان آمده بودند و واقعا طرفدار ال جی بودن با دست خالی و نامید برگشتند امیدواریم در شرایط مشابه تدبیری بیندیشید که شاهد اینگونه سو استفاده ها نباشیم

نیکوفرد ۲۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

کاملاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا موافقم

mehrdad ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

کسایی که جی ۲ و کلا موبایل های ال جی رو خریدن میشه لطفا بگن روش زده made in کجا؟ کره؟ یا کشور دیگه؟

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

هک شده ساخت کره

ابی ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

از ال جی نامید شدم از عسلویه با اتوبوس ۲ شبانه روز صرف رفت و برگشتم به تهران شد مجبور شدم ۲ روز مرخصی بگیرم اما دست آخر هیچی نصیبم نشد متاسفانه همه چی برای تهرانیاست راستی قرار بود سریال گوشیها را جدا کنید ولی مثل اینکه اینطوری نبوده چون حداقل ۵۰ درصد اونایی که خریدن دارن میفروشن

آرش ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

مگه هدفونش همینی هست که عکسش رو گذاشتین ؟ این نیست ادمین !

admin-user4 ۱۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

خیر این جزء لوازم جانبی اضافیست که باید خریداری شود

آرش ۱۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

عذر می خوام منظورم EarPhone بود ..

ماهان ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام ادمین جان من دیشب با شوق این گوشی خریدم مغازه دار واسم تست کرد مشکلی نداشت اومدم خونه هرکاری کردم پین سیم کارتم درنیومد که سیم کارت بزارم با گارانتی یاس خریدم شهر شیرازم ادمین بگو چیکار کنم؟واقعا ناراحتم با کیفیتی که از ال جی سراغ داشتم اصلا انتظار این مشکل بیخود نداشتم

admin-user4 ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
شما با سوزن مخصوص داخل جعبه امتحان کردید؟

sajad ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام به آدمین عزیز .پس کی گوشی های ال جی را در مغازه های اراک ببینیم.خیلی مشتاق خرید جی۲ هستم. غیر ازنمایندگی لوازم خانگی وتلویزیون هم بیشتر پیدا نمی شه.اینطوری گوشی های ال جی فروش می ره؟؟؟

admin-user4 ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
به زودی

ماهان ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

بله ادمین جان سوزن می زنم میاد بیرون اما کامل نمی شه کشیدش بیرون واقعا نمی دونم چیکار کنم

admin-user4 ۱۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

به مرکز خدمات نشان دهید ( شماره تلفن روی کارت گارانتی نوشته شده)

ماهان ۲۲ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفانه نه فروشنده و نه خدمات گفتن کاری انجام نمی دیم خدمات گفت میترسم باز کنم بشکنه بعد باید کامل بوردش عوص کنی من باید چیکار کنم چرا باید یه گوشی گارانتی دار ابش رسیدگی نکنن؟من چیکار کنم؟لطفا کمکم کنید

admin-user4 ۲۷ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ماهان
من تنها کاری که میتوانم بکنم ارسال نظر شما به مدیران است

admin-user4 ۲۸ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

ماهان جان
سلام

لطفا به این آدرس بروید و گوشی را نشان دهید:

شیراز –بلوار زند خیابان توحید -مجتمع صوتی تصویری-پلاک ۸۹ تلفن ۲۲۳۰۷۰۵۸-۰۷۱۱

arezom ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام این قاب ضد ضربه موجود است قاب بالیستیک (Ballistic Case Company
؟
http://itiran.com/d/65634
از این منبع

admin-user4 ۱۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
باید از بازار جویا شوید

نظر دهید