۰۱ مهر ۱۳۹۲

LG از همکاری جدید این شرکت با تیم فوتبال منچستر سیتی خبر داد

LG با افتخار از همکاری جدید این شرکت با باشگاه فوتبال منچستر سیتی به عنوان تأمین کننده رسمی صفحه نمایش های دیجیتال این باشگاه خبر داد.

بر اساس این قرارداد دو ساله ، LG که یکی از پیشگامان جهانی عرصه صفحه نمایش ها محسوب می شود، مسئولیت تأمین جدیدترین صفحه نمایش ها برای استادیوم اتحاد (استادیوم اختصاصی باشگاه منچسترسیتی) را بر عهده خواهد داشت.

در طی آماده سازی این استادیوم در تابستان سال جاری برای بازی های لیگ برتر در فصل 2013-2014 ، LG بیش از 360 صفحه نمایش LED رنگی دیجیتال را برای ترمیم ورزشگاه در اختیار منچستر سیتی قرار داد.

این صفحه نمایش ها که شامل صفحه نمایش های 22 تا 47 اینچی می شدند، در بخش های مختلف ورزشگاه ، رستوران ها، محل تجمع هواداران ، و بوفه ها نصب شده و مورد استفاده قرار گرفتند.

بیش از 320 صفحه نمایش مسطح، که قابلیت استفاده به عنوان تلویزیون و یا تابلوی اعلانات دیجیتال دارند نیز در آکادمی فوتبال سیتی نصب خواهند شد. مجموعه تمرینی فوق العاده باشگاه تا تابستان سال آینده در مساحتی 80 جریبی در کنار استادیوم اتحاد در قلب شرق منچستر افتتاح خواهد شد.

تام گلیک ، مدیر تجاری و اجرایی باشگاه فوتبال منچستر سیتی ، در مورد این همکاری می گوید: «محبوبیت و شهرت LG برای ارائه محصولات نوآورانه و به کارگیری فناوری های جدید در پنج دهه متوالی ، جایگاه برند را به عنوان یکی از پیشگامان دنیا در صنایع الکترونیکی استحکام بخشیده است.

منچستر سیتی به دنبال بهبود دائم تسهیلات و امکانات برای هوادارن در روز های بازی و دیگر بازدیدکنندگان از ورزشگاه اتحاد در نشست ها و یا رویدادهای ویژه است.

بازسازی دیجیتال بخش های مختلف استادیوم و رستوران ها، تنها آغازی بر همکاری هیجان انگیز ما با LG خواهد بود. در ماه های آتی ما امکانات بیشتری را برای هواداران مان فراهم کرده و به دنبال تبدیل استادیوم اتحاد و آکادمی فوتبال سیتی به یکی از نمونه های خوب به کارگیری محصولات LG در رده های جهانی هستیم».

ابراز احساسات باشگاه از سوی برایان نا ، مدیر LG Electronics در بریتانیا پاسخ داده شد: «ما از انتخاب به عنوان همکار رسمی باشگاه فوتبال منچستر سیتی ، در فصلی که اطمینان داریم فصلی سرتاسر موفقیت و هیجان برای باشگاه خواهد بود، بسیار خوشحالیم».

در بخشی از این همکاری، LG امکان استفاده از بازیکنان و نشان باشگاه را در تبلیغات، بسته بندی و فروش محصولات در سرتاسر دنیا  در اختیار خواهد داشت. علاوه بر این، LG امکان استفاده از تابلوهای LED محیطی و دیگر برنامه ها در روز های برگزاری بازی برای انجام تبلیغات را نیز در اختیار دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید