۱۰ مهر ۱۳۹۲

LG GATE ؛ پلت‌فرم موبایلی ایمن و آمادۀ کار ال‌جی برای بخش کسب و کار

LG GATE راهکار جامع ال‌جی است که امکانات پیشرفته و امنیت فوق‌العاده‌ای هم‌زمان با عرضۀ گوشی هوشمند پرطرفدار و جدید G2 ارائه می‌دهد.

سئول، 2 اکتبر 2013- ال‌جی الکترونیکس امروز LG GATE را معرفی کرد. LG GATE یک بستۀ فناوری برای کسب و کار است که دسترسی را آسان می‌کند و امنیت راهکارهای کسب و کار موبایلی را افزایش می‌دهد. با LG GATE، کارمندانی که دور از محل کار هستند می‌توانند با خیال راحت منابع کاری خود را هر جایی به کار ببرند و شرکت‌ها نیز می‌توانند امنیت اطلاعات و آی.تی و حریم خصوصی را بهتر مدیریت کنند.

LG GATE برای برآورده کردن نیازهای بخشی از بازار روبه‌رشد جامعه که تلفن همراه خود را به محل کار می‌آورند طراحی شده است و در ترکیب با G2 تجربۀ مجازی‌سازی کسب و کار و حریم خصوصی یکپارچه و هماهنگی ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند هم‌زمان دو سیستم‌عامل را در یک گوشی هوشمند داشته باشند. در نتیجه، قادر خواهند بود اطلاعات شخصی و کاری را کاملاً از هم جدا نگه دارند.

LG GATE، علاوه بر مجازی‌سازی کسب و کار و حریم خصوصی، مجموعه‌ای از برترین نرم‌افزارها و امکانات، شامل Data Encryption، Microsoft Exchange ActiveSync، Virtual Private Network و Mobile Device Management پشتیبانی می‌کند. ال‌جی با تأمین‌کنندگان بزرگ VPN و MDM همکاری می‌کند تا محیط موبایلی بهینه‌ای برای کاربران کسب و کار در هر جا و هر زمان تضمین کند. افزون بر این، LG GATE از فناوری قدرتمند encryption (پنهان‌سازی) برخوردار است. به این معنی که شرکت‌ها می‌توانند خیالشان راحت باشد که منابع آنها، که به صورت دیجیتال ذخیره و انتقال داده می‌شود، با بیشترین میزان امنیت محافظت می‌شود.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، می‌گوید: «با افزایش طرفداران این بخش از جامعه که تلفن همراه شخصی خود را به محل کار می‌آورند، کارمندان به یک نحو خواستار راه‌حل‌های کاری بهبودیافته‌ای برای موبایل هستند. LG GATE هم می‌تواند نیاز امنیت شرکت‌ها را ارضا کند و هم حریم شخصی افراد. ال‌جی، به عنوان یک پیشگام مورد احترام در صنعت ارتباطات موبایل، به ارائۀ تجربۀ کاربری استثنائی به همۀ مشتریان ارزشمندش ادامه می‌دهد.»

این پلت‌فرم جدید و مبتکرانه ابتدا در امریکا و هم‌زمان با ال‌جی G2 عرضه می‌شود.

 

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

احمد ۱۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

آقا نتیچه مسابقه بهترین دلیل برای خرید تلوزیون چی شد؟؟؟

admin-user4 ۱۱ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

قرعه کشی انجام شده و تا هفته بعد از ایشان دعوت میشود تا برای دریافت هدیه به دفتر ال جی تشریف بیارند

pooya ۱۰ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

اگه میشه یکم بیشتر توضیح بدین؟!

نظر دهید