۱۴ آبان ۱۳۹۲

آغاز اجرای برنامۀ قرض دادن گوشی به توسعه‌دهندگان اندروید

این برنامۀ جدید الجی به توسعه‌دهندگان اندروید دسترسی راحت به ابزار و پشتیبانی، جدیدترین گوشیهای قرضی و کیتهای برنامهنویسی جدید الجی را میدهد.

ال‌جی الکترونیکس، سازندۀ گوشی‌های هوشمند ال‌جی G2 و Nexus 5، در حال گسترش برنامۀ توسعه‌دهندگان اندروید ال‌جی با برنامۀ جدید قرض دادن گوشی است که به طور رسمی از امروز آغاز می‌شود.

برنامۀ قرض دادن گوشی در همایش اختصاصی توسعه‌دهندگان اندروید ال‌جی، که هفتۀ گذشته در سانفرانسیسکو رخ داد، بررسی شد. در این همایش کیت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری جدیدی به نام QRemote رسماً معرفی شد.

صدها برنامه‌نویس که در کارگاه توسعه‌دهندگان اندروید ال‌جی شرکت کردند این فرصت را داشتند تا ابرگوشی ال‌جی G2، که جوایزی را از آن خود کرده است را تجربه کنند، کیت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری QRemote را امتحان کنند و اطلاعات بیشتری در مورد برنامۀ کلی توسعه‌دهندگان ال‌جی کسب کنند.

سیسیلیا سان، رئیس روابط برنامه‌نویسان موبایل در امریکای شمالی، گفت: «وقتی چند برنامه‌نویس را بعد از همایش پیگیری کردیم از ال‌جی برای انجام صحیح این کار تشکر کردند و ما اکنون می‌دانیم که چیزی که آنها می‌خواهد را در اختیارشان قرار داده‌ایم. با ارائۀ کیت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری جدید و جدیدترین گوشی‌های ال‌جی به انجمن توسعه‌دهندگان اندروید برای امتحان کردن برنامه‌های کاربردی روی آنها، ما بر تعهد برند خود با شعار “با ال‌جی همه چیز ممکن است” پایبندیم. ما به آنها ابزاری می‌دهیم که کمک کند برخی از برنامه‌های کاربردی خود را القا کنند؛ یعنی همان برنامه‌هایی که ما انتظار داریم به زودی در فروشگاه مجازی برنامه‌های کاربردی ال‌جی ببینیم.»

برنامۀ جدید قرض‌ دادن گوشی ال‌جی برای توسعه‌دهندگان اندروید شامل سه فرایند ساده است: ثبت نام در وب‌سایت برنامۀ توسعه‌دهندگان گوشی ال‌جی (http://goo.gl/Xa7A3L)، تکمیل یک فرم کوتاه سفارش برای انتخاب گوشی ال‌جی مورد علاقه و بازگرداندن آن بعد از یک دورۀ قرض‌گیری 30 روزه. برنامۀ قرض دادن گوشی‌های ال‌جی برای اعضای انجمن توسعه‌دهندگان اندروید هزینه‌ای ندارد؛ به استثنای هزینۀ برگشت دادن گوشی که بر عهده برنامه‌نویس است.

کیت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری جدید QRemote با حمایت از ابرگوشی پرچمدار و جدید ال‌جی G2 و دیگر گوشی‌های اندروید، حاوی کتابخانه، مستندسازی و کدهای نمونه‌ای است که برنامه‌نویسان را بر آن می‌دارد تا برنامه‌های کاربردی QuickRemote را ایجاد کنند و با آنها بتوانند چندین دستگاه الکترونیک مانند تلویزیون، ست‌تاپ باکس‌های کابلی، سیستم‌های صوتی و حتی دستگاه‌های تهویه مطبوع را کنترل کنند. این کیت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری برنامه‌های کاربردی باز را، که برای تولید برنامه‌های کاربردی حسگرمحور و کنترل از راه دور اینفرارد مورد نیاز است، در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد.

برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌های کاربردی کنترل از راه دور و اینفرارد شخصی‌سازی شده‌ای برای گروه‌های خاصی از مردم مانند کودکان و نوجوانان تولید کنند و همچنین یک کلید ماکرو به آن اضافه کنند تا هم تلویزیون و ست‌تاپ باکس کابلی تنها با یک کلیک روشن شود.

ال‌جی G2، که از طریق همۀ اپراتورهای بزرگ امریکا در دسترس است، آمیزۀ کاملی از طراحی شگفت‌انگیز، امکانات هوشمند و نرم‌افزار قدرتمند است که به مشتریان قدرت می‌دهد بیشترین بهره را از تجربۀ کار با گوشی هوشمند مورد علاقۀ خود ببرند. با امکانات کاربرپسند ال‌جی مانند QuickRemote کاربران می‌توانند به سادگی از ال‌جی G2 به عنوان کنترل از راه دور برای تلویزیون، لوازم خانگی و دستگاه‌های دیگر استفاده کنند.

ال‌جی G2 یک دستگاه شیک است که به راحتی در جیب جا می‌شود و بدنه‌ای فوق‌العاده باریک دارد که به سادگی می‌توان آن را با یک دست گرفت. علاوه بر این، این گوشی مجهز به نمایشگر 5.2 اینچ Full HD IPS است که مشاهدۀ بدون قاب و حاشیه را فراهم می‌کند. برای کسانی که علاقه دارند عکس‌های شخصی بگیرند، ال‌جی G2 از کلید منحصر به فردی در قاب پشت برخوردار است که عکس گرفتن از خود را ساده‌تر از قبل میسر می‌کند؛ حتی با دوربین حیرت‌انگیز 13 مگاپیکسل Full HD که به تثبیت نوری تصویر (OIS) مجهز است تا اطمینان ایجاد کند نماهای خیلی نزدیک نیز، بدون نیاز به توقف در هنگام حرکت، عاری از تارشدگی هستند.

برای ایده‌های بیشتر در مورد اینکه چگونه ال‌جی G2 می‌تواند تجربۀ گوشی هوشمند شما را جالب‌تر کند برای ما در قسمت نظرات، پیشنهادات خود را بفرمایید.

۵ نظر

حسین ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
بنظر می رسد طرح سئوال اشتباه است زیرا گوشی های هوشمند در رده G2 یک کامپیوتر در ابعاد مینیاتوری هستند که بواسطه همین ابعاد کوچک در بخش ارتقاء سخت افزاری با محدودیتهایی مواجه هستند اما امکان طراحی و ساخت انواع برنامه های کاربردی سازگار با سیستم عامل اندروید برای استفاده در این گوشیها وجود دارد هم اکنون هزاران نرم افزار کاربردی حتی بزبان فارسی و رایگان سازگار با این گوشیها وجود دارد و هر روز بر تعداد آنها افزوده میگردد و هر کس به فرا خور سلیقه و نیازها خود از تعداد از این برنامه ها بیشتر استفاده می کند بنظر می رسد میتوانید مسئله را به این گونه مطرح نمائید انتظارات شما از تلفن همراه هوشمندتان چیست قطعا بسیاری از مخاطبان ممکن است انتظاری را بیان کنند که در زمره قابلیت های ذاتی این گوشی است و یا اینکه برای گوشیهای آندروئیدی ال جی برنامه های کاربردی و یا بازی بنوسید و به بهترین ها هم جایزه بدهید در این بازیها و برنامه های کاربردی می توانید از نماد ال جی برای تبلیغات خود استفاده نمائید و دست آخر اینکه شما از کدام امکانات گوشی خود بیشتر استفاده می کنید و حتی از ال جی انتظار دارید در محصول آتی خود چه امکانات و ایده هایی را در گوشیهای هوشمند خود پیاده سازی نماید . نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

امید ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

اجازه بدید جملتون رو اینطور تصحیح کنم:

ال‌جی G2، که از طریق همۀ اپراتورهای بزرگ امریکا در دسترس است، آمیزۀ کاملی از طراحی شگفت‌انگیز، امکانات هوشمند و نرم‌افزار قدرتمند است که به واسطه حافظه ۱۶ گیگی که چیزی حدود ۱۱-۱۰ گیگ آن در دسترس است به مشتریان این قدرت را نمی‌دهد که بیشترین بهره را از تجربۀ کار با گوشی هوشمند مورد علاقۀ خود ببرند. (البته منظورم توی ایران بود :|)

من چیزی حدود ۵-۴ ماهه که میخوام گوشی بگیرم و منتظر G2 بودم اما واقعاً بخاطر اینکه نسخه ۳۲ گیگی موجود نیست نخریدم!

تمام سعی خودمم کردم که سمت S4 یا HTC ONE نرم ولی اصلاً نمی تونم قول بدم تا آخر بتونم مقاومت کنم 😐

reza ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

منم می خوام

mahdi ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام– از سایتتون تقاضا دارم جهت اطلاع رسانی و رفاه حال ما یک پیشنهادی به دوستانتون در کره بدین که گوشی هایی مثل optimus 4x hd فراموش نکنن و گروهی رو هم برای کار و عرضه کردن آپدیت تخصص بدن — چون انگار الجی به این فکر اصلا نیستش — اما در مورد این تاپیکتون کاملا متوجه نشدم یعنی ما ایده نرم افزاری بدیم؟؟

g2 ۱۴ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

به خدا دیگه خسته شدیم به خدااااااا
چرا دارین با ما اینکارو میکنین آخه
مگه آقای دارمی نگفته بودند بعد یک ماه پس کو؟؟
چرا دارین وعده سرخرمن میدی آدمین؟؟
به خدا هرلحظه میگم برم یک گوشی دیگه بخرم ولی میگم دوروزه دیگه صبر کنم شاید خبری بشه ولی هیچی
تو رو خدااااااا اگه تو این هفته ۳۲ نمیاد رک و راست بهم بگو من یک گوشی دیگه بخرم منتظرم ادمین
یا علی

نظر دهید