۲۹ آبان ۱۳۹۲

ال‌جی ، Soundplate جدید و پر قدرت

با ظاهری زیبا، بدنه ای باریک و امکان استفاده آسان ، سیستم صوتی جدید و فشرده خانگی LG صدایی با کیفیت را در کنار قابلیت اتصال بی سیم به دیگر ابزارها در اختیار شما قرار می دهد.

LG SoundPlate که یکی از باریک ترین اسپیکرهای موجود در بازار محسوب می شود، ضخامتی تنها معادل 35 میلی متر دارد. سیستم صوتی 4.1 کاناله به لطف مبدل دیجیتال به آنالوگ یا DAC و دو آهن ربای نئودیومی صدایی واضح تولید می کند.  این آهن رباها که در سیستم های صوتی فوق پیشرفته به کار گرفته می شوند، نسبت به آهن رباهای معمولی هشت برابر پرقدرت تر هستند.

LG SoundPlate از تنظیمات بهینه ای بهره می برد که به صورت هوشمند به تنظیم خروجی آن می پردازند. حالت LG SoundPlate شنیدن تک تک کلمات مکالمه و خبرها را به آسانی امکانپذیر می سازد اما حالت سینما سعی در ارائه صدایی فراگیر با تقویت فرکانس های بم برای بهبود تجربه تماشای فیلم ها توسط کاربر دارد. این اسپیکر زیبا، به صورت ایده آل برای استفاده در کنار تلویزیون های 32 تا 55 اینچی طراحی شده است.

نصب LAP340 بسیار آسان بوده و امکان اتصال آن به تلویزیون به صورت بی سیم و یا تنها با استفاده از یک کابل وجود دارد. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون آنکه زیبای نمای داخلی خانه شان دچار مسئله ای شود، به آسانی از این محصول بهره بگیرند. قابلیت اتصال بی سیم SoundPlate به ویژه برای تلویزیون هایی مناسب است که بر روی دیوار نصب شده اند. علاوه بر این، با پشتیبانی از بلوتوث ، LAP340 می تواند به پخش صدا از ابزارهای دیگری نظیر گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها نیز بپردازد.

LG SoundPlate در کنار امکان استفاده بسیار آسان، فضای اندکی را اشغال نموده و کیفیت صدای بی نظیری را برای تجربه ای رویایی از سیستم های تئاتر خانگی عرضه می کند.

[my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2013/11/SoundPlate-WW.flv]

۲ نظر

پیمان ۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

جالب بود ممنون از LG

saeed ۱۵ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

این موجود تو ایران!!!!؟؟؟

نظر دهید