۱۲ آبان ۱۳۹۲

سیستم صوتی مایکرو CM3430 ال‌جی

سیستم صوتی مایکرو CM3430 ال‌جی قابلیت‌های پخش بی‌سیم چشمگیری دارد. این سیستم به کاربران امکان می‌دهد موسیقی را از طریق گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و دیگر دستگاه‌ها از طریق بلندگوهای فوق‌العاده قدرتمند پخش و تجربۀ عالی گوش کردن و راحتی باورنکردنی را ایجاد کنند.

CM3430 از بلوتوث و AirPlay پشتیبانی می‌کند و با بیشتر دستگاه‌های موبایل امروز سازگار است. برای لذت بردن از پخش باکیفیت هیچ شبکه اینترنت خانگی لازم نیست. برای کنترل بی‌سیم، برنامۀ Bluetooth Remote هر گوشی هوشمندی را به یک کنترل از راه دور تبدیل می‌کند. این برنامۀ کاربردی سودمند به کاربر امکان می‌دهد موسیقی را از سرویس‌های اینترنتی در CM3430 پخش کنید. این سیستم صوتی مایکرو از پخش‌کنندۀ سی‌دی و رادیو اف‌ام نیز برخوردار است.

CM3430 با طراحی باریک و پایۀ نقره‌ای ظریف ابعاد جمع و جوری دارد و تنها 180×87×520 میلی‌‌متر است. این بلندگو که در رنگ‌های مشکی سفید یا سبز عرضه می‌شود ظاهری زیبا دارد و عملاً برای هر جایی مناسب است.

به لطف وجود بلندگوی سه‌طرفۀ 2.1 کانال و 40 وات، ال‌جی CM3430 صدایی غنی و پرحجم تولید می‌کند. با اینکه در دستگاهی متوسط چندان معمول نیست اما سیستم صوتی مایکرو حاوی یک ساب‌ووفر است. در همین حال، الگوریتم بلندی دینامیک ال‌جی صدای خروجی را حتی در پایین‌ترین فرکانس‌ها بهینه می‌کند.

CM3430 جایزۀ بهترین سیستم صوتی مایکرو اروپا را از EISA در سال 2014-2013 دریافت کرده است و به عنوان محصولی که طراحی قوی و فناوری پیشرفته دارد شناخته می‌شود. اوایل امسال، همتای این دستگاه، یعنی مدل CM3330 جایزۀ Red Dot Design و iF design را برای طراحی برتر دریافت کرد.

ویژگیهایاصلی

  • ·         سیستم بلندگوی 2.1 کانال
  • ·         40 وات
  • ·         مجهز به ساب‌ووفر
  • ·         دارای پخش‌کنندۀ سی‌دی و رادیو
  • ·         پخش فایل‌های غیرفشرده موسیقی
  • ·         پخش صدا به صورت بی‌سیم

مطالب مرتبط

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید