۰۵ آبان ۱۳۹۲

سینمای خانگی خود را به سطحی بالا ارتقا دهید

سیستم سینمای خانگی پخشکنندۀ دیسک بلوری با فیبر آرامید و صدای سهبعدی 9.1 کانال

 ویژگیهای سینمای خانگی BH9431PW

  • فیبر آرامید
  • تلویزیون هوشمند ال‌جی
  • صدای شگفت‌انگیز 9.1 کانال
  • بلو-ری سه‌بعدی

BH9431PW عضو کاملی در مرکز سرگرمی شماست. با صدای شگفت‌انگیز 9.1 کانال، صدایی فراگیر و همچنین صدایی عمودی برای ایجاد تجربۀ صدایی شگفت‌انگیز خواهید داشت. شما با تلویزیون هوشمند می‌توانید توسط وای-فای داخلی از فیلم، موسیقی و برنامه‌های کاربردی مستقیم از اینترنت به تلویزیون لذت ببرید. می‌خواهید با بچه‌های خود فیلم سه‌بعدی تماشا کنید؟ ما همه چیز را برایتان مهیا می‌کنیم. این سیستم سینمای خانگی دی‌وی‌دی و همین‌طور دیسک بلو-ری دوبعدی و سه‌بعدی را پخش می‌کند. بنابراین شما می‌توانید امکانات سرگرمی خود را افزایش دهید.

نمایش فیلم با صدایی همهجانبه

 یک نمایش واقعی: پیشرفته‌ترین صدای دیجیتال و فناوری ویدئویی ال‌جی. سیستم سینمای خانگی ال‌جی محیطی نهایی برای سرگرمی شما فراهم می‌کند.

صدایی ناب

فیبر آرامید با پارچه‌ای بسیار مقاومی که دارد به تولید صدایی ناب با حداقل اعوجاج یا افت کیفیت کمک می‌کند. شما می‌دانید فیبر آرامید، که برای استفاده در جلیقه‌های ضدگلوله مشهور است، در ایجاد صدایی بی‌نظیر وقفه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

تلویزیون هوشمند الجی

به محتوای عالی از تأمین‌کنندگانی مانند Netflix، Hulu Plus، Vudu، YouTube و بسیاری دیگر از دستگاه پخش‌کنندۀ دیسک بلو-ری به طور مستقیم دسترسی پیدا کنید. چه بخواهید از هزاران تصویر متحرک خارق‌العاده لذت ببرید، به آخرین قسمت‌های برنامه‌های تلویزیونی دسترسی پیدا کنید، برنامه‌های کاربردی را شخصی‌سازی کنید یا به راحتی هر ویدئویی که می‌خواهید را روی صفحۀ تلویزیون پخش کنید، ال‌جی شما را به سرگرمی‌هایی که شما و خانواده‌تان می‌خواهید، با نوعی رابط کاربری که به طرز ساده‌ای سازمان‌دهی شده است، متصل می‌کند.

صدایی شگفتانگیز

صدای شگفت‌انگیز 9.1 کانال بلندگوهای عمودی را به سیستم سینمای خانگی 5.1 کانال اضافه می‌کند تا تقریباً از هر زوایه‌ای با صدا محاصره شوید.

غرق شوید

از فیلم‌های بلو-ری با کیفیت Full HD 1080p لذت ببرید. علاوه بر این، فیلم‌های دیسک بلو-ری استاندارد با کیفیت بالا پخش می‌شود و دی‌وی‌دی با وضوحی نزدیک به کیفیت اچ‌دی پشتیبانی می‌شود.

با وایفای از شر بههمریختگی خلاص شوید

با وای-فای به راحتی می‌توانید تلویزیون ال‌جی خود را به اینترنت و محتوای آنلاین متصل کنید. اگر باند پهن بی‌سیم دارید، نصب به راحتی صورت می‌گیرد و لازم نیست نگران درهم‌ریختگی باشید.

مجهز به DLNA

دستگاه‌های دیجیتال را سازگار کنید. برای ایجاد یک شبکۀ دیجیتال، به دستگاه‌های دیجیتال نیاز دارید. کاملاً واضح است. اما اگر دستگاه‌های سازگاری وجود نداشته باشد، خیلی به شبکه نیازی نیست. دستگاه‌های DLNA همه با هم کار می‌کنند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۴ نظر

حسین ۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در نزد کاربران ایران عمر لنز و اپتیک و توانائی خواندن انواع DVD های کپی و خش دار از مهمترین ملاک ها می باشد که بواسطه استفاده از دستگاههای بلو ری و دی وی دی پلیر های ال جی در قیاس با دستگاههای پلیری که در این زمینه بسیار خوشنام هستند مانند سونی و جی وی سی از عملکرد دستگاههای ال جی راضی هستم .
موفق باشید .

vahid nemati ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

کجای سایت گلد ایران قیمت داره؟؟!!!!

admin-user4 ۶ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید منظورم اطلاعات در سایت گلدیران بود

مهدی ۱۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

الان کدوم مدلهای موجود در بازار
۱)بلوری داره
۲)ارتباط بلندگوها با وایرلس هست
۳)ارتباط سینمای خانگی با تلوزیون هم با وایرلس هست؟

نظر دهید