۰۸ آبان ۱۳۹۲

کمپین جدید رسانۀ اجتماعی ال‌جی به نام “دنیای پنهان”

مشتریان برای ورود به دنیای نهایت کیفیت تصویر به چالش کشیده می‌شوند.

سئول، 30 اکتبر 2013- ال‌جی الکترونیکس این ماه کمپین جدید رسانۀ اجتماعی خود به نام “دنیای پنهان” را آغاز کرد. این کمپین به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد تا در حل معمای داستانی مجازی بر اساس طرز کار پویا و رنگارنگ شخصی و درونی خود در پس نهایت کیفیت تصویر ال‌جی غرق شوند. این کمپین شرکت‌کنندگان را دعوت می‌کند تا کنترل ایجاد داستان فیلم، که شامل بازیگران و مجموعه‌ای از جلوه‌های ویژه است. شانس شخصیت‌های اصلی توسط انجام چندین چالش گوناگون در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک مشخص می‌شود. 

فرضیه “دنیای پنهان” یک سفر ماجراجویانه است که کاربران در طی آن نقش جست‌وجوگری را بازی می‌کند که سعی دارد یک نویسندۀ زن را که در دنیای زیبا، اما اسرارآمیزی با 6 رنگ، درون صفحۀ تلویزیون به دام افتاده است نجات دهد. عنصر تعاملی فیلم اجتماعی به لذت اضافه می‌شود و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا اعتبار کسب کنند و از طریق انجام چالش‌ها و موانع در خور دریافت جایزه شوند. در طول این سفر، شرکت‌کنندگان این شانس را دارند که به طور مؤثر کیفیت تصویر مبتکرانۀ ال‌جی را از طریق نقش‌های برجسته که با نسل جدید نمایشگرها مانند تلویزیون OLED منحنی و Ultra HD پخش می‌شود تجربه کنند. علاوه بر این، امکانات اصلی جدیدترین پرچمدار گوشی‌های هوشمند این شرکت، ال‌جی G2، در این داستان حضور پیدا می‌کند.

کی-وان کیم، نایب رئیس اجرایی و مسئول بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از دورنمای این کمپین رسانۀ اجتماعی بسیار هیجان‌زده هستیم و امیدواریم که مشتریان با داشتن نقشی پیشگام در ایجاد داستانِ نهایت کیفیت تصویر ما بیش از قبل سرگرم ال‌جی شوند. “دنیای پنهان” تجسمی از مضمون هویت جدید برند ما با عنوان “همه چیز ممکن است” (It’s All Possible) به شمار می‌رود. این شعار تأکیدی بر التزام ال‌جی برای به ارمغان آوردن هیجان به زندگی روزانۀ مشتریان است.»

در نهایت اینکه این کمپین جدید در بیش از 20 کشور در اروپا، آسیا، امریکای جنوبی/مرکزی، خاورمیانه و آفریقا، بعد از افتتاح سایت www.LGHiddenWorlds.com آغاز می‌شود. ال‌جی، به عنوان بخشی از این کمپین، پشتیبانی مالی از گسترۀ وسیعی از فعالیت‌ها را برای شرکت‌کنندگان هر منطقه بر عهده می‌گیرد.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۶ نظر

نازنین ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام شما که اینقدر مسابقه برگزار می کنید و می گید نظر طرافدارای ال جی براتون مهمه بدونید همه ی اونایی که گوشی ال جی دارند اگه از یک جیز خیلی ناراضی باشند عدم ارایه نسخه های جدید اندروید برای بیشتر مدل هاست. تو رو خدا پیگیری کنید
هوادار دلشکسته ی ال جی پرادا

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

حتما پیگیر هستیم

Ali ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین عزیز
یه سوال درباره G2
این قابلیتش که وقتی بازی میکنی و گوشی داغ میکنه بعد به صورت خودکار نور صفحه رو کاهش میده و…
میخواستم ببینم میشه اینو غیر فعال کرد که دیگه نور صفحه رو کاهش نده؟

admin-user4 ۱۱ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام علی جان

مقداری از داستان مربوط به تکنولوژی باتری گوشی و قسمتی از آن مربوط به فعال کردن دلخواه Battery Saver است که میتوانید غیرفعال کنید (تست کنید و نتیجه را به ما اعلام کنید)

رضا جوانمرد ۸ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

ادمین عزیز سلام
برای ایران هم هست یا نه؟
مرسی

admin-user4 ۹ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

سلام بر رضا،

در حال حاضر خیر ولی شاید کمپینی مشابه خاص ایران در آینده داشته باشیم

نظر دهید