۲۵ آبان ۱۳۹۲

15 جایزۀ ابتکار از CES 2014 برای ال‌جی الکترونیکس

طراحی عالی و ابتکار ال‌جی در 10 رسته شناخته شد؛ تلویزیون 77 اینچ OLED Ultra HD جایزه برترین نوآوری را از آن خود کرد.

انجمن محصولات مصرفی الکترونیک (CEA) برتر بودن ال‌جی الکترونیکس را در طراحی و فناوری با 15 جایزۀ بین‌المللی ابتکار CES 2014 به تأیید رساند. این برتری شامل “بهترین ابتکارات” در رستۀ نمایشگر ویدئو برای تلویزیون 77 اینچ در طبقۀ تلویزیون ULTRA HIGH DEFINITION CURVED OLED  بود.

بخش محصولات سرگرمی‌های خانگی، لوازم خانگی و تلفن‌های همراه مفتخر به دریافت جایزۀ ابتکار  CES® Innovations Awards در 10 رستۀ بسیار رقابتی شدند: نمایشگر ویدئو، طراحی زیستی و فناوری پایدار، تصویربرداری دیجیتال، نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی موبایل، قطعات صوتی-تصویری خانگی، دستگاه‌های جانبی کامپیوتر، سخت‌‎افزار و قطعات کامپیوتر، پایداری زیست‌محیطی، لوازم خانگی و دستگاه‌های بی‌سیم.

تلویزیون 77 اینچ ULTRA HD CURVED OLEDTV نمونه‌ای از تعهد ال‌جی برای پیشگام بودن در رستۀ تلویزیون‌های پیشرفته است. پیوند ال‌جی با نسبت کنتراست بی‌نهایت در تلویزیون‌های فوق‌ باریک OLED و فناوری Ultra HD، که وضوح را 4 برابر می‌کند، نمایشگر این هیولای شگف‌انگیز را به اوج فناوری در بخش سرگرمی‌های خانگی می‌رساند. انحنای نمایشگر بزرگ IMAXمانند میدان دید بیننده را کامل‌تر از تلویزیون‌های صفحه‌تخت مرسوم پر می‌کند. وقتی این تلویزیون در سال 2014 در امریکا معرفی شد ردپای تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی ال‌جی را دنبال خواهد کرد که در ماه جولای در امریکا به فروش رسید.

واین پارک، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «محصولات برنده و فناوری‌های منحصربه‌فرد گواهی بر وعدۀ برند به مشتریان است که با ال‌جی همه چیز ممکن است. ما مفتخریم که CEA برای ششمین بار به ال‌جی جایزۀ “بهترین ابتکارات” را اعطا کرده است تا بیشتر تعهد ما را به این وعده پیوند دهد. 15 جایزۀ ابتکار از CES 2014 نمایانگر این است که ما امکانات مبتکرانه و هوشمندانه، هم‌چنین عملکرد عالی و طراحی شیک و مدرن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.»

ال‌جی در رستۀ لوازم خانگی برای فر برقی دوگانۀ جدید (LDE3037ST) با فناوری پاک‌سازی آسان (EasyClean) و ماشین لباسشویی WM8000HVA  با فناوری TurboWash، درب جلوبازشو و ظرفیت فوق‌العاده که از فناوری بخار نیز بهره می‌برد نیز جایزه دریافت کرده است. مجموعۀ این فرها با قابلیت پاک‌سازی آسان (EasyClean) از عملکردهای بسیاری برای آشپزهای خانگی امروز برخوردار است. علاوه بر این، فناوری انحصاری پاک‌سازی آسان (EasyClean) که زمان شست‌وشو را، بدون استفاده از گرمای زیاد یا مواد شیمیایی، از چندین ساعت به چندین دقیقه کاهش می‌دهد راحتی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. ماشین لباسشویی ال‌جی با دارا بودن گنجایش 5.2 فوت مکعب از بیشترین ظرفیت در صنعت برخوردار است. بنابراین، می‌تواند لباس‌های بیشتری را بشوید که شامل موارد بزرگ‌تر، حجیم‌تر، بارگذاری کمتر، صرفه‌جویی بیشتر در زمان و هزینۀ مصرف انرژی است. افزون بر این، فناوری مبتکرانۀ TurboWash ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا 20 دقیقه در هر بارگذاری صرفه‌جویی کنند و حتی با بارگذاری بیشتر لباسشویی، عملکرد پاک‎‌کنندگی چشمگیری را داشته باشند.

در رستۀ دستگاه‌های بی‌سیم، ال‌جی جایزۀ برتر نوآوری را برای گوشی هوشمند ال‌جی G2 کسب کرد. ال‌جی G2 با برخورداری از طراحی کلید پشت برای دسترسی آسان و طبیعی و نمایشگر 5.2 اینچ  Full HD و تقریباً بدون قاب، یک گوشی هوشمند قدرتمند است که بهترین فناوری‌های موبایل را در خود گنجانده است. ال‌جی G2 با پردازندۀ کوالکوم Snapdragon™ 800 برای اجرای سریع عملکرد چندوظیفگی و مجموعه‌ای از قابلیت‌های بی‌نظیر مانند Answer Me  و KnockON ساخته شده که همراهی بی‌نهایت مناسب برای کار و بازی است. با دوربین 13 مگاپیکسل که عملکرد تثبیت نوری تصویر دارد، ال‌جی G2 تصاویر و ویدئوهایی واضح و شفاف ثبت می‌کند؛ حتی هنگام تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور یا رخدادهای پرتنش با حرکات سریع.

دیگر افتخارآفرینان ال‌جی، تلویزیون‌های Ultra HD، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های پخش‌‌کنندۀ بلو-ری و مانیتورها، سیستم‌های صوتی، لوازم خانگی و تلفن‌های همراه هستند که در 6 ژانویۀ 2014 در نمایشگاه بین‌المللی CES در لاس‌وگاس معرفی خواهند شد.

جایزۀ ابتکارات CES هر سال توسط گروهی از طراحان برجستۀ صنعت، مهندسان و خبرنگارانی تشکیل شده است که در مورد محصولات تازه‌وارد و معیارهایی مانند ارزش کاربری، زیباشناختی، طراحی مبتکرانه، کیفیت و تطابق با کیفیت زندگی قضاوت می‌کنند. جایزۀ ابتکار CES، که توسط CEA پشتیبانی و توسط انجمن طراحان امریکا تأیید می‌شود، بر پیشرفت محصولات در طراحی فناوری و مهندسی تأکید دارد. ال‌جی از سال 2004 مفتخر به دریافت 145 جایزۀ ابتکار از CES شده است.

مجموعۀ گستردۀ محصولات ال‌جی برای سال 2014 در نمایشگاه بین‌المللی CES 2014، که از 7 تا 10 ژانویه 2014 در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، به نمایش خواهد رسید. نمایش طراحی ابتکارات و مهندسی در نمایشگاه بین‌المللی CES 2014 شامل افتخارآفرینان هر رسته از محصولات می‌شود.

۵ نظر

vahid ۲۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

آیا برنامه ای برای ورود gpad به بازار ایران وجود داره؟

admin-user4 ۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
به زودی وارد بازار میشود

پیمان ۲۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

LG عزیز تبریک شیرینی یادتون نره

🙂

حسین ۲۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
اول دو تقاضا داشتم اول اینکه متن اخبار را بولد کنید ( از قلم ضخیم استفاده نمائید ) ضمنا بجای کلمه HOT در سرتیتر اخبار مهم از واژه خبر داغ استفاده نمائید .
در سال گذشته بعد از برگزاری نمایشگاه فقط اخبار بخش صوت و تصویر در این درگاه ارتباطی بازتاب وسیعی داشت اما اخبار بخش لوازم خانگی منتشر نشد امیدوارم امسال اخبار بسیاری از بابت حوزه فن آوریهای نوین مورد استفاده در محصولات ال جی از طریق این درگاه ارتباطی منتشر گردد ضمنا در خصوص استقامت و دوام و عمر مفید تولیدات خبر های بیشتری منتشر کنید زیرا طبق ذهنیت ها کیفیت و دوام و استقامت اجناس با نام کشور سازنده سنجیده م شود مثلا جنس آلمانی عالی ، جنس ژاپنی خیلی خوب ، کره ای نسبتا خوب زیاد تغییر ذهنیت ها زمان بر است ۴۰ سال پیش برندهای ژاپنی جزء اجناس خوب هم نبودند ولی بواسطه ارزانی طالب داشتند حالا که پلو پز ن زمان چهل سال دوام آورده نگرش همه پلوپز ژاپنی خیلی خوب است در حالیکه بواسطه پیچیدگیها پلو پزهای دیجیتالی و نوع جنس و ضخامت بدنه و …. قطعا پلوپز تولید امروز همان برندژاپنی چهل سال کار نخواهد کرد
همین امروز هم اگر به چراغ برق سر بزنید لا ستیک خارجی را با نام کشور سازنده قیمت گذاری می کنند نه برند آن به هر حال برای سرعت در این تغییر باور بهتر است بیشتر از گذشته در مورد دوام محصولات قلم فرسائیفرمائید
موفق باشید .

فرزام ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

من خیلی برند ال جی رو دوست دارم چون تمامی لوازم منزلم ال جی هستش و خیلی راضی هستم و مشخصه که ال جی همیشسه بهترینه امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشه با آرزوی موفقیت برای ال جی …….

نظر دهید