۰۷ آذر ۱۳۹۲

آی‌تی رسان: معرفی رسمی ال‌جی G Pad 8.3 با مشخصاتی عالی و قیمتی عالی‌تر!

صبح دیروز، در مراسمی ویژه، شرکت ال‌جی از تبلت جدید خود رونمایی کرد! بعد از رونمایی ال‌جی G2، طبق وعده‌ای که مسئولین ال‌جی داده بودند، منتظر رونمایی سریع و همزمان با ارائه جهانی تبلت این شرکت بودیم!

این تبلت که مدتی است در بازارهای جهانی معرفی شده است، بالاخره به ایران رسید تا ما نیز بتوانیم از این تبلت قدرتمند استفاده کنیم! این تبلت ال جی، از صفحه‌ای 8.3 اینچی با رزولوشن Full HD  و فناوری IPS بهره می‌برد.

قلب تپنده این تبلت، پردازنده‌ای چهار هسته‌ای از نوع اسنپدراگون 600 بوده  و قدرتی معادل 1.7 گیگاهرتز را به کاربر ارایه می‌کند. البته عدم استفاده از چیپ جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 800 نیز سوال بزرگی بود که برای ما بی‌جواب ماند!

امکانات نرم‌افزاری این تبلت، تقریبا همان امکانات گوشی هوشمند LG G2 است. قابلیت‌هایی نظیر knock on ،quick Remote ،QSlide ،Quick Memo  و …

این تبلت، با اندروید 4.2.2 نسخه جیلی بین، وارد بازار شده و نسخه فعلی آن دارای 16 گیگ حافظه داخلی است. قرار است جی پد با قیمتی در حدود 950 الی 980 هزار تومان (برای نسخه وای فای) وارد بازار بشود، که مبلغ مناسبی بوده و با شرایط فعلی می‌تواند فروش خوبش را تضمین کند.

gpad 4

gpad 3gpad5

 منبع: ITResan

۱ نظر

پیمان ۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی باحاله بازم LG غافلگیرمون کرد.
یک دونه ای LG

نظر دهید