۰۲ آذر ۱۳۹۲

اینفوگرافی LG از نحوه استفاده کاربران آمریکایی از گوشی‌های هوشمندشان

شرکت LG در حال حاضر دو نماینده در بخش قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار دارد. LG G2 با وجود مشخصه‌های سخت افزاری عالی، حاشیه اطراف صفحه نمایش بسیار باریک، و محل قرارگیری منحصربفرد کلیدهای تنظیم صدا و روشن/خاموش گوشی در حال حاضر، در لیست خرید تمامی کاربران حرفه ای اندروید دیده می‌شود. و Nexus 5 نیز که نیازی به معرفی ندارد، و این روزها با استقبالی فوق العاده در بازار مواجه شده است.

LG به تازگی گزارشی منتشر کرده است که در آن نحوه ، زمان و مکان استفاده شهروندان آمریکایی از گوشی‌های هوشمندشان مورد بررسی قرار گرفته است. و برای اینکه خواندن یک مشت آمار کسل کننده، جالب تر شود، LG تصمیم به ارائه یک اینفوگرافیک جذاب از آن‌ها گرفته است. همه ما جایگاه گوشی‌های هوشمند را در زندگی مان می‌شناسیم! 48 درصد از آمریکایی‌ها گفته اند که آن‌ها مشکلی با استفاده از گوشی شان در خانه یا هنگام عبادت ندارند. باور کنید یا نه، 77 درصد از آن‌ها از گوشی هوشمند شان هنگامی که با کس دیگری در رختخواب بوده اند هم استفاده کرده اند! نکته عجیب تر این است که با آنکه بیش از سه چهارم آمریکایی‌ها در رختخواب از گوشی شان استفاده کرده اند، تنها 28 درصد از آن در قرارهای شان از آن استفاده می‌کنند.

جیمز فیشلر، نایب رئیس بخش بازاریابی LG Electronic در ایالات متحده می‌گوید: گوشی‌های هوشمند به سرعت به ابزاری مدرن و ضروری تبدیل شده اند و بسیاری بدون آن‌ها نمی توانند روز خود را سر کنند. با وجود پیشرفت‌های عمده ای که در سال‌های اخیر در زمینه گوشی‌های تلفن همراه صورت پذیرفته است، گوشی‌های هوشمند مرزهای اولیه کاربردهایی را که برای آن‌ها ساخته شدند را پشت سر گذاشته و از یک ابزار ارتباطی، به همراهی خوب و واقعی برای زندگی روزمره از موقعیت‌های اجتماعی گرفته تا شخصی ترین لحظه‌های زندگی مان بدل شده اند. علاوه بر این، به دلیل تقاضای رو به افزایش برای ابزارهای پیچیده تر و با قابلیت‌های بیشتر، عرضه گوشی‌های هوشمندی چون LG G2 که امکانات ویژه ای برای تسهیل زندگی روزمره کاربران در اختیار آنان می‌گذارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند، مردم به بردن روزنامه و یا کتاب با خود به حمام عادت کرده بودند. بررسی انجام شده توسط LG نشان می‌دهد که 75 درصد آمریکایی‌ها مشکلی در استفاده از گوشی شان در دستشویی ندارند! LG همچنین دریافته است 58 درصد دارندگان گوشی‌های هوشمند در هنگام بیرون رفتن با خانواده و 62 درصد از آن‌ها در هنگام بیرون رفتن با دوستان شان از گوشی‌های شان استفاده می‌کنند. این تحقیق بر روی 1152 آمریکایی که سنی بیش از 18 سال داشته اند، صورت پذیرفته است. بیست درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که مهم نیست در چه موقعیتی باشند و هیچگاه سعی در مخفی کردن استفاده از گوشی شان نخواهند کرد. و 48 درصد از آن‌ها نیز گفته اند از دوربین‌های گوشی‌های شان برای ثبت تصاویر «تکان دهنده » و 36 درصد برای ثبت تصاویر از خودشان بهره می‌گیرند.  با این حال LG اشاره ای به درصد کاربرانی که عکس‌های تکان دهنده از خودشان ثبت می‌کنند، نکرده است. 😉

می خواهید بفهمید که دوستان، خانواده و همسایگان تان چطور از گوشی‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند؟ بهتر است نگاهی به اینفوگرافی LG داشته باشید!

۵ نظر

پیمان ۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

تحقیقات جالبی بود.

mohammad ۲ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام admin عزیز می دونم سوالم ربطی به موضوع نداره من امروز یه g pro خردیم واقعا حرف نداره می خواستم بدونم در خبر ها اومده که ال جی g pro رو به اندروید ۴.۴ آپدیت می کنه آیا شما این خبر رو تایید می کنید تا خیالم بابت انتخابم راحت بشه

admin-user4 ۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

من هنوز خبر رسمی در این مورد نشنیده ام

مهدی ۳ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

یه تصویر از LG G3 که هنوز تایید نشده
http://www.concept-phones.com/wp-content/uploads/2013/10/LG-G3-concept.jpg

saeed ۱۹ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

دمت گرم اگه اینطوریه ما بیخیال G2 بشیم و به G3 فکر کنیم .. هان ؟؟؟

نظر دهید